Helloooooooooooooooo 🦋
' Sadece amcan ile sınırlı değil nefret ettiğim kişi listesi'
' Kimler var?'
Yemeğime devam ederken bir yandanda dediği şeyleri aklımdan geçiriyordum. Annesi kuzeni güvenlik ekibi ve muhtemelen diğer yakın akrabalarıda burada yada diğer evin olduğu arazideydi. Onlarda bizim gibi birbirinden çok ayrılmamışlardı. Ama bildiğim kadarıyla bir amcası yoktu halası vardı. Anne tarafına dair pek bir şey bilmiyordum gerçi. Abisi olduğunda bilmiyordum işin aslı belli bir süre davetlere gitmeye uygun bulunmadığım için kim kimin çocuğu yada kardeşi anlamam biraz zaman almıştı. Açıkçası pek ilgimide çekmemişti. Sonradan girdiğim bir ortamda çokta göze batmadan yaşamaya çalışıyordum kendimce. Muhtemelen abisinide görsel olarak biliyor ama kim olduğunu bilmiyordum. Aklıma restoranda gördüğüm adam gelirken onun kim olduğunu hatırlamaya çalıştım. Tanıdık bir yüzü vardı ama çok fazla görmediğim birisine benziyordu. Mete sessiz kalışımı fırsat bilip sorumu yanıtlamadığında önümdeki bitmiş tabağa elime aldım. Onun tabağında alıp mutfak lavobosuna gittim. Demekki listede herkes olabilirdi. Aklıma bu herkesin kimler olabileceği fikri dolaşırken onu davetlerde kiminle gördüğümü hatırlamaya çalıştım. Takıldığı görüştüğü kişiler ile illaki davetlerde denk gelmiştik.Pekte dikkatli olmadığım davetler diye seslenen iç sesim ile yeniden ona döndüğümde sandalyesinde dönmüş beni izliyordu. İkimizinde kendi içinde sırları olması çok tuhaftı çünkü ikimizde günün sonunda bu sırlarımız ile yüzleşecektik. Ve bu yüzleşmenin getirisi neler olacaktı emin değildim.
' Açıkçası senin ailende sevdiğim kimse yok'
Bir anda açıkça söylediği gerçek ile yaslandığım mutfak lavobasından ayrıldım. Güzel hepimizde nefret etmesi için ailecek ne yapmıştık ki.
' Ne yaptık sana '
' Bana değil ama sevdiğim birine zararları dokundu ailenin'
Amcam ve babamı düşündüğümde bunun oldukça imkanlı bir ihtimal olduğu ortadaydı. İkisininde dosttan çok düşmanı vardı . Kimseye güvenmedikleride ortadaydı ama nasıl olmuştuda batmıştık bilmiyordum. Bir diğer ihtimalde ağlarına Mete'yi düşürmek istedikleriydi. Sonuçta güçlü bir müttefik iyi bir hamleydi.
' Sen emin misin bizimkilerin battığından?'
' Oldukça eminim'
' Peki kurtuldular mı bu yolla '
' Umarım '
Sesinden yayılan keyif bu durumdan ne kadar keyif aldığını söylerken yeniden karşısına oturdum.evet ciddi kararlar almak için en iyi yol mutfak masasında karar almaktır.
' Mete bu düğünü iptal edemez miyiz?'
' Hayır '
Muhteşem diyen iç sesime göz devirirken az kalsın benimde aynı şekilde tepki vereceğimi fark ettim. Evet muhteşemdi amcamlar hayır dediğim için beni öldürmek isterken Meryem hanımda hayır demediğim için beni öldürmek istiyordu.
Tek iyi yanı şu olabilirdi evlendikten kısa süre sonra boşanıp kaçabilirdim.' Evi gezelim mi?'
' Açıkçası pek değiştirmek isteyeceğimi düşünmüyorum.'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beyaz Açelya
General Fiction' Bazen benim bile fark edemediğim anlarda beni düşünüyor. Öyle ki henüz kendimi bile fark edemediği sorunlarımı ben görmeden çözmüş oluyor. Nasıl olurda inanmam'