18

103 11 15
                                    

Derince bir nefes aldım ihtimaller dedi zihnim ihtimaller bu kadar kötü mü gerçekten ?

Belkide benim zihnim zehirliydi bilemezdim. En azından bir süre daha iyiyi düşünmek istiyordum. İçten içe daha kötüsünün geleceğini hissediyordum çünkü.

Alin ile beraber masayı topladığımızda az çok anlattığı şeylerden eğlenceli bir lise hayatı olduğunu anlıyordum. Abisinden gizlice yaptığı okuldan firar eylemlerini anlatırken bir yandanda kapıyı kolluyordu. Peşindeki adamlardan haberi yoktu sanırım. Benim peşime birilerini takacağını söyleyen adam tabikide kardeşini takip ediyordu. Yinede bu detayı ona söylemedim. Okuldan kaçıp kafelerde oturmalı eylemlerinden aldıkları keyifi bozmak istemiyordum.

Meryem hanım ile beraber ayrılırlarken benimle plan yapmanın peşindeydi. Ona verdiğim sözü yerine getireceğimden en kısa zamanda onunla beraber birşeyler yapacaktım.

' Alin neleri seviyor '

Salonda karşılıklı oturduğumuz bir anda öylesine ortaya bıraktığım soru ile izlediği programdan bana döndü.

' Müzik en sevdiği şey bir kaç enstrümanda çalışıyor çocukluktan beri'

' Vay canına yani evde bir deha var'

' Deha olduğunu mu düşünüyorsun?'

' tabiki de deha Mete sen öyle düşünmüyormusun?'

' Ben daha çok onun mutluluğuna odaklıyım babamları kaybettiğimizde küçüktü o'

' Kaç yaşındaydı '

'11 falandı '

On bir yaşında hayatındaki en önemli insanı kaybetmek. Aklıma kendi on bir yaşım gelirken kafamı olumsuzca salladım bunu düşünmek istemiyordum. Hem ne kadar düşünürsem düşüneyim onun acısını ancak tahmin edebilirdim. Aynı acı ile sınanmadığımız için daha fazlasını bildiğimi söylemek boş bir uğraşı olurdu.

' O zaman onun sevdiği sanatçıların konserini bulmam lazım '

' Gerçekten de Alin ile bir şeyler mi yapacaksın '

Sesinde ki bu durumu garipseyen ifade ile oturduğum yerden doğrulup ona doğru eğildim. Gerçekten garip bir şey mi dedim diye.

' Neden yapmamalıyım'

' Sürekli gitmekten bahsederken Alin'i kendine fazla alıştırma kardeşimin birini daha kaybetmesini istemiyorum'

' senden ayrıldım diyelim Alin ilede konuşmayacak değil Mete'

İçimde yükselen bir sesi daha bastırdığımda bir süre birbirimizi süzdük daha doğrusu ben kendimi sakin tutmak için içimden sayılar sayıp onu izlemeyi tercih ettim. Ne düşündüğünü asla anlayamadığım o ifadesi yine yüzündeyken oturduğu yerden kalktı.

' Görüşmenizi istemezsem seninle görüşmez Alin'

Söylediği şey bende baambaska bir şey uyandırırken ona bunu yansıtmadım. Yeniden gülümsediğimde içten içe yutkundum.

' Teşekkürler '

' Efendim''

' Teşekkürler Mete'

' şuan ne için teşekkür ediyorsun'

' Aramızda ki sınırı sürekli hatırlattığın için çünkü ben çabuk alışırım bazı şeylere sen bu şekilde bana hatırlat. Şimdi müsaden ile biraz kişisel alan vakti'

Yeniden misafir için ayarladığımız odaya ilerlediğimde sabah başladığım şu araştırma işine devam etmek istiyordum. Sonrasında düşünecek çok zamanım olacaktı. Öncelikle şu kaza haberlerini yeniden kontrol etmeliydim. Mete'nin babasının kazası hakkındaki haberleri okumak için tek tek sitelerde gezerken seyir halindeki aracın bir anda alev alması olarak girilen haberlerde farklı detayalr ararken altındaki yorumlara bakıyordum. Yorumlar arasında gezerken gördüğüm bir yorum ile olduğum yerde kalırken gözlerimin karardığını hissediyordum.

Beyaz Açelya Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin