Helloooooo çörekler 🍪
Buralara gelmiş okuyan birileri varsa lütfen yorum bırakabilir mi🦋
Hep beraber birazcık dünyadan uzaklaşırız belki⭐Meryem hanımın hemen ardından benide eve bıraktığında annemlere gözükmeden eve girmiş odama çıkmıştım. Muhtemelen gece çalışanlardan eve geldiğini öğrendikleri için odama kimse gelmemişti. Bende en azından rahat bir uyku çekmiştim.
Şimdi ise oturmuş akşamki davet için olabilecek en mantıklı elbiseyi seçmeye çalışıyordum. Bir yandan da boynumda ki çürümeye bakıyordum. Resmen çürüyordu muhtemelen bir kaç güne geçerdi. Sürdüğüm krem sayesinde daha hızlı toparladığını biliyordum.
Birde bir gözüm Mete'nin biyografisindeydi evet bazı detaylar için en mantıklı yol bu gibi duruyordu. En azından aramızda üç yaş olduğunu, lojistik işini büyütüğünü birde avukat olduğunu öğrenmiştim. Muhtemelen avukatlık yapmıyordu işleri için bir artı olsun diye okumuştu. Birde dikkat çeken başka bir şey daha vardı . Abisini ve babasını bir kazada kaybetmişti bunu duymuştum ama Dilara ile aynı yıl olduğunu bilmiyordum. Yani aynı zamanda hayatımızda derin kayıplar yaşamış olmak bizi yakınlaştırır mıydı? Bilmiyordum ama ikimizinde bazı konularda değiştiği yılın ortak olması oldukça şaşırtıcı bir tesadüftü. Ve ben tesadüflere inanmazdım.
Yinede anlam yüklememek için zihninden bu detayı erteliyordum. Birde abisini görmüştüm asla birbirine benzemeyen bir ikiliydiler ve komik olan abisini tanıyordum. Mete'nin farkında olmayan benim Efe' yi tanıyor olmam ilginçti. Tabi yaptığı yardımlar sayesinde fark ettiğim birisi olduğu için asıl fark etmemem garip olurdu. Bizimkilerin dünyasında gerçekten iyilik yapan birine ilk defa denk gelmiş benim için inanılmaz bir andı. Vergileri için yada irtibat için yapmıyordu. Herkesten gizli geldiği yerde kızların dedikodusu sayesinde kim olduğunu öğrenmiştim. Çocuklar ile ilgilenen halini halen hatırlıyordum.
Dolaplarda gezinen gözlerim aradığını bulmuş gibi olduğunda siyah elbiseye uzandım. Evet yaş tutuyorum diyen iç sesim ile elbisenin kapalı boyun kısmını gözüm ile ölçtüm biraz makyaj ile bu boynu kapatma konusunda başarılı olabilirdi.
Balon kol dizlerimin bir karış üstünde biten . Ön kısmı tamamen kapalı belindeki kumaş kemer ile bel kısmı tamamen belimi saran sırt dekoltesi ilede dikkati oraya çekebilecek bir model olması iyiydi sanırım.
Her şeyden önce boynumu kapatmak için masamın başına oturdum. Evet kendim hazırlanacaktım. En ufak bir dedikodu bizim gibiler arasında çığ gibi büyüdüğü için kendi kendime hazırlanmak en mantıklısıydı. Boynumu kapatıp saçlarımı balerin topuzu yapmaya başladım. Küçükken gittiğim kursların ise yaradığı o anlar diye fısıldayan sesim ile aynadan saçıma baktım. Evet balerin olamadık ama iyi bir topuz yapıyorduk. Makyajımıda tamamlayıp elbisemi giydiğimde iyi gözüktüğünü emin oldum evet hiç birşey belli oluyordu. Çantamı ve stilettolarımı alıp alt kata indiğimde annemin üzerini saran kırmızı elbisesi ile gördüm sırtı bana dönük olduğu için o henüz beni görmemişti. Bir kaç saniye sonra geldiğimi hissetmiş gibi bana döndüğünde gözleri üzerimde turladı.
' Helin biraz basit olmuş '
' Önemli olan boynumu gizlemekti'
Gözleri kapattığım boynumda gezerken anlıyormuş gibi başını salladı. Bir kaç saniye sürdürdüğü sessizliğinde vazgeçip yeniden bana baktığında gelicek olanı bekledim.
' Boşuna bir çıkış yaptın. Sonuçları böyle olmamalıydı ama babanları tanıyorsun.'
' Anne sen dememiş mıydın bir cehennem olduğunu bende kaçmak istedim işte '
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beyaz Açelya
General Fiction' Bazen benim bile fark edemediğim anlarda beni düşünüyor. Öyle ki henüz kendimi bile fark edemediği sorunlarımı ben görmeden çözmüş oluyor. Nasıl olurda inanmam'