Birbirine geçen mutluluk diye bir kavram vardı hayatımda hemen ellerimin arasında şekil alan pastanın hamuruna bakarken bana göz kırpıyordu adeta meryem annemin oğlu için açtığı börekler ve şimdiden kokusunu duyduğum yemekler ile önden ailecek bir kutlama yapacaktık.
Sonrası için iki kişilik bir pasta yapmaya çalışıyordum asla profesyonel değildi ama görüntü olarak beni ikna etmeye yetmişti. Kek yapmak bile bazen beceri gerektirdiği için gayet iyi durumdaydım. Soğuması ve bizi beklemesi için süslemesi biten pastayı dolaba bırakıp hemen diğer daireye gitmek için hazırlanmaya çıktım.
Elbisemin uçuşan eteklerinin merdivenlerden inerken dalgalanmasına gözüm dalarken bir yanda elindeki fuları saçlarıma bağlıyordum. Kadir geldiği zaman haber vereceği için şuan böyle rahat rahat her tarafı izleyerek dolaşıyordum.
Kapıyı çalıp bir yanda da hediyemi ne zaman vermem gerektiğini hesaplarken en sonunda gece sonunda vermenin daha mantıklı olacağına karar verdim.
' Helin ne güzel olmuşsun '
' Teşekkür ederim'
Meryem annenin kollarının arasında içeriye geçtiğimizde klasik dizimizin açık olması beni gülümsetti. Alın pür dikkat ekrana bakarken onun yıllar içinde kime benzeyeceğini şimdiden görebiliyordum.
' Ee şimdi sarışın çocukla mi oldu bu kız '
' Helin abla o kadar karışık ki kim inanırdı sonunda bu katil adamın suçsuz çıkıp kızı kazanacağını'
' Katil değil miymiş?'
' Geride kalmışsın sanırım üç gün önce suçsuz olduğunu öğrendik '
' Bu ara pek televizyona bakmıyorum. Ayrıca sen sevmiyordun bu diziyi hani'
' İnsan bir kere bağlanınca bağımlı oluyor '
Dediği şey ile onu onayladığımda bu konuda ona katılıyordum. Peş peşe üç bölüm izledikten sonra bu döngüye sıkışıyorduk. Burnuma dolan güzel kokular ile Alin'i cık cıklaması ile baş başa bırakıp mutfağa ilerledim. Masanın üstündeki cennette bakarken bir gün hepsini yapabilir miyim acaba diye düşündüm.
' Tadına bir bak bakalım nasıl olmuş Helin '
Bana doğru uzatılan hamur işini hemencecik denediğimde zaten emin olduğum güzelliği damağıma yayıldı.
' Müthiş ama bu şekilde devam edersem sanırım elbiselerim artık bana olmayacak'
' Yenilerini alırsın '
' Hayır hayır beni böyle kandıramazsınız anne oğul. Kıyafetlerimi seviyorum ve bu numaraya kanmayacağım '
Yine de diğer şeylerden de gözüme kestirdiğim şeylerin tadına baktım. Yeniden televizyonun karşısına geçtiğimizde gözüm arada salonda asılı olan saatte gidip geliyordu. Sofra hazırdı ve sadece muhteşem ikilinin gelmesini bekliyorduk. Efe abi ben onu ensesinden tuttuğum gibi eve getiririm nidaları kulağımda çıkarken kendimi gülmekten alamadım. Bu ara durup durup gülmelerim de artmıştı.
' Aaaa kızı merdivenden itti'
Hemen yanından gelen şaşkınlık dolu sesle bir an gözüm evdeki merdivene değsede ekrandaki görüntüyü fark etmiştim. Elimi sıkan kadına gülümsedim dizi adeta yaşıyordu.
' Hamileydi birde kız aaa bu yenge deccal sanırım '
Alin'in ona yeni bilgiyi vermesi ile şaşkınlık ile ekrana bakmaya devam ettiğinde bende şaşkındım bir haftada bu dizide neler olmuştu böyle
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beyaz Açelya
General Fiction' Bazen benim bile fark edemediğim anlarda beni düşünüyor. Öyle ki henüz kendimi bile fark edemediği sorunlarımı ben görmeden çözmüş oluyor. Nasıl olurda inanmam'