Çok şükür ki vakit geldi... Buraya kadar devam eden sabrınız için teşekkürler. Yorum yapmayı, düşüncelerinizi paylaşmayı unutmayınız. Einar ve Eliz ... Mükemmel bir ikili olacaklar.
__________________________
Kendisine ettiğim küfürden sonra, Ores tarafından bilinçsizce sürüklenen gruptan gözlerimi bir saniye bile ayırmadım. Ne zaman mekandan çıktıklarından emin oldum işte o zaman, koltuğa kendimi geri attım.
' Sen kafayı mı yedin!?' diyerek bana çıkışan Eko'ya tamamen ayılmamış olan bakışlarımla yanıt verdim, 'Efendim?'
Eko ani çıkışının ne kadar saygısızca olduğunu fark etmiş gibi silkelendi, 'Kusura bakmayın. Siz kafayı mı yediniz Ferz'im?' diyerek alayla konuşan Eko'ya bakıp, gecenin bilmediğim kaçıncı kahkahasını daha bıraktım.
Elfida, 'Eko.' Diyerek nazikçe uyarınca, Eko derin bir nefes vererek kendini berjere attı.
Kurt ortalığın sakinleştiğini anlayınca, kendisini resmen zorla kaldırdığımız koltuğa geri bıraktı.
'Saat kaçtaymış?' diyerek sorduğum soruya karşın, 'Ne?' yanıtını alınca, Eko'ya fırlatmak için de bir şeyler aradım. Ne şanslıydı ki, kibrit kutusu öyle zarar verecek bir şey değildi.
Yüzüne gelmeden tuttuğu kibrit kutusunu parmaklarının arasında çevirirken sorduğum soruya cevap verdi.
' Ölenlerin dini gereği, normalde gün doğumunda defnetmek istemişler. Nekropolden için izin çıkmamış. Bu balo işleri zorlaştırmaya devam ediyor. Bu sebeple saat 12 gibi bir ayarlama yapılmış, her şey hazırmış aslında ama izin yoksa, defin de yok.'
Derken aklına gelen bir anı var ama paylaşmıyor gibiydi. Eskiyi anımsamış gibi ortada duran masaya kitlenmişti.
'İzinler kimden çıkıyor?'
'Normal şartlarda Ferz halleder. Uzun zamandır pozisyon boşluğundan Tayallar paylaşıyordu ama yine şu balo yüzünden, izinlere Ema'sir bakıyor.'
'Kim bu Ema'sir?'
Bu defa dalgınlıkla dediğimi duymayan Eko yerine, Elfida yanıtladı.
'Ekip liderlerinden biri. Daha doğrusu Apak ekibinin lideri. Rütbeli Jalreia'nın birliğinden çıkma. Sağlam savaşçıdır. Emirleri harfi harfine uygular. Fazla konuşmaz. Duvar gibidir demek sırıtmaz.'
Hala ayakta olan Elfida'ya oturmasını söyleyince, etrafa bir kez daha kolaçan ederek bakıp, boş berjere oturdu.
'Neden izin için zorlamamış?' derken Şafak'ı kastediyordum.
'Ema'sir boş yere böyle bir karar vermez. Önemli bir şey olmalı sabah, emir ona gelmiştir o da uygulamıştır. Lider Şafak da, Rütbeli Jalreia birliğinden yetişme. Ema'sir ile birbirlerini tanırlar, izin yoksa bunun sebebinin ne olduğunu sorgulamaz.'
Elfida da, dalmış haldeki Eko da, şu rütbelinin ismini duyunca, oturdukları yerde dikleşiyorlardı.
'Kim bu rütbeli?' derken boşalmış kadehime hüzünle baktım.
'Rütbeli Jalreia, ALAT birliklerinin çoğunun ekip liderlerini yetiştiren birliğin başı.
En genç rütbeli demek galiba yanlış olmaz.
Çoğu lider kendisine büyük saygı duyar. Aslında Ferz olmasını bekliyorduk ama denilene göre reddetmiş.'
Son sözleri beni etkilemesinden korkarak söylemişti.
Jalreia, neden böyle bir teklifi reddetmişti? Kimdi bu rütbeli?
'Ema'sir'e haber gönderin. Ferz, definin gün doğumunda olmasını istiyormuş deyin.'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NOUS
FantasyBir ayin sonucu, kendimi bir başka evrende buldum. Geri dönmeyi asla düşlemedim. Başka bir evreni; bir fırsat, özgürlüğüme açılan bir kapı olarak görmüştüm. Daha sonra işin rengi değişti. Türümün bu evrende kraliyet-kölesi olduğunu öğrendim. Ger...