Cümlemin bitmesi ile telefonum çaldı. Elime aldığımda arayan kişinin Serkan olduğunu gördüm. Mutfağa geçip aramayı yanıtladım.
"Sana hiç yakıştıramadım bunu güzellik hemde hiç."
"Ne saçmalıyorsun sen?"
"Yağız'a söylediğin konuyu diyorum güzelim."
Nasıl biliyordu bahsettiğimi? Ses kaydı falan mı yerleştirmişti.
"Ne saçmalıyorsun ya sen?"
"Boşuna inkar etme güzelim. Her şeyi biliyorum. Canının yanma vakti geldi."
Artık çok sıkılmıştım bu durumdan. Ne olacaksa olsun.
Kapı çaldı ve açmaya gideceğim esnada Cenk ayağa kalkıp kapıyı açtı. Ve o esnada silah sesi kulaklarımı doldurdu. Kapıya doğru gittiğimde Cenk kanlar içinde öylece yatıyordu.
"Cenk!"
Yanına gidip başını dizime koydum. Yağız silahlı adamların peşinden gitmişti. Ne yapacağımı bilmiyordum sadece ismini söylüyordum.
"Cenk hayır, aç gözlerini lütfen aç."
"Y-yağmur."
Sesi fısıltıdan farksız çıkmıştı.
"Burdayım ben senin yanındayım yorma kendini sen iyi olacaksın."
"N-neden beni t-terk ettin?"
Cümle kurması gid gide zorlaşıyordu.
"Mecburdum Cenk. Buna mecburdum seni, sevdiklerimi koruyabilmek için bunu yapmak zorundaydım."
Cenk'in bilinci kapanmıştı. Ayça yukarıdan inip yanımıza geldi. Yere çöküp ağlamaya başladı.
"Abi, abi hayır yapma bunu bana. Bak ben iyileştim şimdi de sen yapma bari lütfen abi kalk."
Ayça'nın cümleleri kalbime bir ok gibi saplanıyordu. İkimizde kendimizi kaybetmişcesine ağlıyorduk. Yağız geldi ambulansı aradı.
"Ya biraz sakin olsanıza. İyileşecek aslan gibidir benim kardeşim."
Ambulans gelmişti Cenk'i ambulansa koyduk bizde arkasından gittik. Yol boyunca ağlamıştım.
Hastaneye geldiğimizde hemen ameliyata almışlardı.
"Böyle olacağını tahmin etmemiştim. Bana senin canını yakacağım demişti ama bunu tahmin etmemiştim. Ona bir şey olmayacak dimi Yağız?"
"Olmayacak Yağmur sen Cenk'e güven sapasağlam yanına gelecek."
"Ondan ayrıldığım zaman ben hâlâ deli gibi seviyordum. Deli gibi aşıktım ama sırf ona zarar gelmesin diye böyle bir şey yaptım ama sonuç aynı."
Gözyaşlarım artık kendiliğinden akmaya başlamıştı.
6 Saat Sonra;
6 saattir Cenk ameliyattaydı. Hiç kimse bir şey söylemiyordu. 6 saatin sonunda doktor çıktı.
"Hastanın neyi oluyorsunuz?"
"Kız arkadaşıyım."
"Ameliyat zorlu ama iyi geçti. Şuan bir sıkıntı yok. Hastamız güçlü çıktı. Tedbir amaçlı 24 saat yoğum bakımda kalacak daha sonra normal odaya çıkaracağız. Geçmiş olsun."
Üzerimden öyle bir yük kalkmıştı ki...
Artık hiçbir şeyden kaçmayacaktım. Artık kimse bana zorla bir şey yaptıramayacaktı.
24 saatin sonunda Cenk'i normal odaya almışlardı. Ağrısı dışında gayet iyiydi.
"Cenk ağrın çok. Doktoru çağırmamı ister misin?"
"Hayır, iyiyim."
Hâlâ bana karşı soğuktu, haklıydı da.
"Cenk sana bir şey söylemem gerek."
"Dinliyorum."
"Yapma böyle benden uzak durma."
"Ben senden uzak durmuyorum Yağmur. Sen benden uzak durdun, sen benden kaçtın ben değil."
"Mecburdum Cenk. Sana, sevdiklerime zarar gelmesin diye mecburdum."
"Ne demek o?"
"S-Serkan beni tehdit etti."
"Ne dedi? Her şeyi açık açık söyle Yağmur."
"Ayça hastanedeyken onu bu hâle getiren adam için avukata ihtiyaç vardı ya. O gün söylediğimde bir şartının olduğunu söyledi."
"Şartı da benden ayrılıp onunla birlikte olmaktı."
Hiçbir şey diyemeden kafamı salladım.
"Neden peki Yağmur? Neden böyle bir şeyi kabul etmek yerine bana gelip söylemedin? Neden kendine de bana da acı çektirdin? Görmedin mi ne hâle geldik."
"Söyleseydim de sana zarar verecekti."
"Şimdi farkı ne peki?"
Haklıydı hemde sonuna kadar haklıydı. Korkaklık yapıp olanları Cenk'e anlatmadım.
"Haklısın"
Sesim fısıltıdan farksız çıkmıştı.
"Tamam asma suratını gel yanıma."
Kenara kayıp yanına uzanmam için yer ayırdı.
"Seni çok seviyorum Cenk."
"Bende seni güzelim."
İviiiittttt Cenk ve Yağmur'un bu kadar ayrı kalması yeter dimi canımlarrr🙈 bölüm nasıldı💙 yorumlarınızı ve oylamanızı bekliyorum💙
Wattpad ve instagram adresimi takip edebilirsiniz💙
Instagram Hesabım: @sude_den_oykuler
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlklerimin Sahibi
RomanceYağmur Atılgan aşka inanmayan sadece iş ve gelecek odaklı olan bir kız taa ki karşına Cenk Korkmaz çıkana kadar. Yağmur Atılgan'ın karşısına Cenk Korkmaz çıktığı an kartlar yeniden dağıtılıyor. Cenk ve Yağmur'un hikâyesine hazır mısınız?