Abimin anlattıkları ile afallamıştım. Tek bir kelime bile söyleyecek durumda değildim.
"Ee peki ne olacak? O bebeği öylece o canilerin eline mi bırakacağız?"
Cenk'in sorusu ile bakışlarım Cenk'e kaydı.
"Cenk haklı abi. O bebeğe ne olacak?"
"Yağız'a haber verdim. O bu konuyla ilgilenecek. Gerekirse bebeği o şerefsizin elinden alacaklar."
Yağız'ın ismi geçmesi ile Cenk'in kasıldığını buradan bile görebiliyorum.
Ben daha fazla dayanamayıp odadan çıktığımda Cenk de arkamdan çıkmıştı.
Koşar adım kendimi bahçeye atmıştım ki gözyaşlarım artık dayanamayıp akmaya başlamıştı.
"Güzelim yapma böyle. Ağlama seni böyle görmeye dayanamıyorum."
"Cenk abimin anlattıklarını duymadın mı? Ya nasıl kıyarlar o senin canından, kanından bir insan nasıl bu kadar vahşileşebilir?"
"Herkes anne baba olmayı hak etmiyor güzelim."
"Cenk bazen diyorum ki belki bizim çocuğumuz olmamasının vardır illaki bir sebebi. Belki biz de iyi bir anne baba olamayacaktık. Belki, belki biz de çocuğumuzu koruyamayacaktık."
Gözyaşlarım yerine hıçkırıklara bırakmıştı. Şuan deli gibi ağlıyordum. Gözyaşlarım ardı ardına akıyordu artık silmek için çaba sarp etmiyordum bile.
Cenk beni kendine çekip başımı göğsüne koydu.
"Şş sakın, sakın öyle düşünme güzelim. Sen çok güzel anne olacaksın. Biz çok güzel anne baba olacağız."
"Cenk ben o bebeği yalnız bırakmak istemiyorum. Bebekliği belli ki iyi geçmemiş. Geçmişte ki olan yaraları biz saralım biz o bebeğe sahip çıkalım. Belki yaralarının izi geçmeyecek o hep orada kalacak ve geçmişini o bebeğin ilerde yüzüne vuracak ama biz o bebeği sahipsiz bırakmayalım. Biz o bebeğe iyi bir gelecek sunalım."
Cümlelerim ile Cenk de artık ağlıyordu.
"O bizim bebeğimiz olsun, bizim hayatımız olsun, bizim umudumuz olsun."
"Olsun sevgilim. O bebek bizim umudumuz olsun."
Artık ikimiz de daha sakindik. Tekrardan hastaneye girdiğimizde abim odasında Tuğba ile konuşuyordu.
"Abi sana bir şey söylemek istiyoruz."
"Söyle güzelim dinliyorum."
"Abi biz o bahsettiğin bebeğe sahip çıkmak istiyoruz."
"Ne?"
Abim ile Tuğba ikisi aynı anda aynı tepkiyi vermişlerdi.
"Biz zaten bir çocuğu evlat edinmek istiyorduk o kişi de o bebek olsun istiyoruz."
"Siz evlat edinmeyi mi düşündünüz?"
Abimin sorusu ile sadece başımı sallamak ile yetinmiştim.
"Evet abi. Biz bu kararı Cenk ile verdik. Daha size söyleyememiştik."
"Peki emin misiniz bu kararınızdan? Bu ikiniz için de zor olabilir."
"Eminiz abi. Biz her türlü zorluğu göze alırız."
"Hakkınızda hayırlısı olsun güzelim ne diyeyim."
"Saol abi."
"Mert, Yağız nerede?"
Cenk'in sorusu ile şaşırmadan edememiştim.
"Emniyette olay ile ilgili çalışmalara başladı."
Cenk bir şey demeden odadan çıkmıştı. Bende hemen arkasından çıkıp yanına gittim.
"Cenk nereye?"
"Onun yanına."
"Bekle beni bende geliyorum."
"Sen abinin yanına git Yağmur. O seni eve bıraksın."
"Ama Cenk!"
"Yağmur uzatma. Abinin yanına git dedim."
Ne olmuştu şimdi bu adama böyle?
Cenk Korkmaz'dan;
Sırf Yağmur'umun mutluluğu için sırf o bebeği bize vermeleri için Yağız ile konuşacaktım başka çarem yoktu.
Arabama binip emniyete doğru ilerledim. O şerefsizin kardeşimi yüz üstü bırakmasını hâlâ hazmedememiştim ama Yağmur için o bebek için buna mecburdum.
Emniyete geldiğimde vakit kaybetmeden içeri girip Yağız'ı çağırmalarını istemiştim.
Yağız geldiğinde beni beklemiyor olmalıydı ki şaşırmıştı. İkimiz de toplantı odasına geçtik.
"Senin gelmeni beklemiyordum. Olaylardan haberin oldu sanırım."
"Evet haberim var. Zaten bu olay için buraya geldim. Ne kadar istemesem de yardımına ihtiyacım var."
"Eğer elimden gelen bir şeyse yaparım."
"O bebeği bize evlatlık vereceksin."
Sesim oldukça kararlı çıkmıştı.
"Saçmalama Cenk. Öyle bir yetkim yok biliyorsun."
"Ne yap et o bebeği bize ver."
"Yağmur ne diyor bu duruma?"
"Zaten Yağmur ile karar verdik. Bir çocuğu evlatlık edinecektik. Bu olay çıkınca da o bebeği sahipsiz bırakmamak için evlatlık edineceğiz."
"Anne ve babası sağ ama. O kadar kolay olmayabilir."
"Lan başlarım anne babasının sağ olmasına. Lan adamlar bebeği darp etmişler. Elinde dosya yok mu? Başlarım böyle işe."
"Tamam sakin ol! Tanıdığım bir avukat var. Onunla konuşurum. Halletmeye çalışacağım."
"Avukat sadece yetmez ama. Sosyal Destek Hizmetlerinde görev alan kişiler de de iş bitiyor."
"Ayarlamaya çalışacağım sadece bana biraz zaman ver."
"Şu bahsettiğin avukatın adı ne?"
"Serkan."
Evettt bir bölümün daha sonuna geldikkk🥳 umarım beğenmişsinizdir💙 yorum ve oylarınızı bekliyorum💙
Keyifli Okumalar💙
Instagram Hesabım: @sude_den_oykuler
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlklerimin Sahibi
RomanceYağmur Atılgan aşka inanmayan sadece iş ve gelecek odaklı olan bir kız taa ki karşına Cenk Korkmaz çıkana kadar. Yağmur Atılgan'ın karşısına Cenk Korkmaz çıktığı an kartlar yeniden dağıtılıyor. Cenk ve Yağmur'un hikâyesine hazır mısınız?