Bugün 2 gün olmuştu. 2 günün ardından hastaneden çıkıp Cenk'in evine gittik.
Cenk odasında dinlenirken bende çorba yapıyordum. Abim sesi ile arkama döndüğümde gördüğüm şey ile şaşırmıştım.
Abim elinde market poşetleri ile gelmişti. Abime anlamaz gözlerle bakıp;
"Abi bunlar ne?"
"Güzelim bir kaç eksik şeyler vardı onları aldım. Bu poşetin içinde tavuk var haşlayıp suyuyla çorba yaparsın. Daha kolay iyileşir. Burada da doktorun verdiği ilaçlar var."
Abim gerçekten de çok iyi bir insandı. Iyiki benim abimdi. Abime doğru ilerleyip sarıldım.
"Nasıl da güzel bir kalbin var senin."
"Her şey senin için Yağmur. Şuan eğer buradaysam o da senin için. Eğer sen bu şekilde mutlu olacaksan ben her şeye varım."
Abimin böyle konuşması ile gözümden yaş aktı.
"Hadi güzelim sen yap çorbanı ben içerdeyim."
"Tamam abim."
Abim içeriye geçtiğinde bende çorbanın altını söndürüp bir kaseye koydum. Tepsiye koydum ve yanına Cenk'in ilaçlarını koyup mutfaktan çıktım.
Cenk'in odasına gidip kapıyı açtım. Gözleri kapalı sırt üstü yatıyordu. İlk günden nazaran daha iyiydi en azından ağrıları biraz hafiflemişti.
Benim geldiğimi anlamış olmalı ki hemen gözlerini açtı. Yataktan doğrulmaya çalıştı. Yanına gidip tepsiyi koydum ve doğrulmasına yardım ettim.
Beni kendine çekti dudağını dudağıma koydu ve uzun uzun öptü. Öyle güzel öpüyordu ki karşılık vermemek elde değildi. Daha fazla dayanamayıp karşılık verdim.
İkimiz de nefes nefese ayrıldığımız da alnını alnıma yasladı.
"Çok özlemişim."
"Bende."
Sesim fısıltıdan farksız çıkmıştı. Onu o kadar çok özlemiştim ki kendime bile ilk defa itiraf ediyordum.
"Hadi sana çorba yaptım daha fazla soğutma."
Tepsiyi elime aldım ve bir kaşık çorba içmesini sağladım.
"Çok güzel olmuş güzelim ellerine sağlık."
"Beğendim mi gerçekten."
"Bayıldım. Zaten sen yaparsın da güzel olmaz mı?"
"Afiyet olsun sevgilim."
Çorbasını yedikten sonra ilaçlarını da verdim. Tepsiyi de alıp aşağı ineceğim esnada bileğimden tuttu.
"Yanımdan kalsan. Birlikte yatsak."
"Abimler aşağıda onların yanına gitmem lazım. Sonra gelirim."
"Geleceksin ama dimi?"
"Bir daha seni yalnız bırakma gibi bir düşüncem yok. Rahat ol artık lütfen."
Kafasını sallayıp gözünü kapattı. Bu hâline çok üzülmüştüm ama hâlâ tam olarak kırgınlığım geçmemişti.
Tepsiyi de alıp mutfağa gittim. Bu sefer de akşam yemeği için bir şeyler hazırladıktan sonra Ayça ve Tuğba'nın yardımıyla sofrayı kurduk.
Hepimiz sofraya oturup yemeklerimizi yemeğe başladık. Yemekler yendikten sonra Tuğba evine gitmişti. Şuan evde Yağız, Ayça, abim ve Cenk vardı.
"Abi ben bugün burada kalmak istiyorum."
"Ama güzelim..."
Abimin itiraz etmesine izin vermeden;
"Abi en azından iyileşene kadar yanında olmak istiyorum."
"Tamam güzelim sen nasıl istersen."
Abimin bu huyunu çok seviyordum. Verdiğim her karara saygı duyuyordu. Yağız'ın sesi ile kendime geldim.
"Boşanma davasını ne yapacaksın Yağmur?"
O da vardı dimi? Bu olanlardan dolayı tamamiyle aklımdan çıkmıştı. Bakışlarım abime kaydığında abim bakışlarını benden kaçırdı.
"Ben kararımı verdiğim Yağız. Boşanmayacağım. Çok zor günlerden geçtik. Ani verilen karardı. Sen o dava ile ilgilenir misin?"
"İlgilenirim sen dert etme onu."
Ayça bu cümlem ile yanıma gelip bana sarıldı bende elimi sırtına koydum.
"Abim çok şanslı. Senin gibi bir karısı olduğu için çok şanslı."
Sadece gülümsemiştim.
"Ben kalkayım o zaman yarın tekrar ziyarete gelirim."
"Abi biraz konuşalım ister misin?"
"Olur abicim istersen konuşuruz."
"Bende kalkayım artık geç oldu."
"Kalsaydın Yağız."
"Yok yenge gidim bugün nöbetim vardı."
"Tamam sana iyi çalışmalar."
"Teşekkür ederim."
Ayça Yağız'ı yolcularken bende abimle baş başa kalmıştım. Tam konuşmaya başlayacağı esnada Ayça içeri girdi. Rahat etmemiz adına iyi geceler dileyip odasına çıktı. Şimdi abim ile baş başa kalmıştık.
"Abi verdiğim karara kızdın mı?"
"Neden kızayım ki?"
"Bilmem ki."
"Hayır kızmadım güzelim sakın böyle düşünüp üzme kendini. Sen eğer bu şekilde mutlu olacaksan olsun. Ben senin mutluluğun için her şeyi yaparım."
"İyiki hayatıma yeniden geldin abi."
"İyiki hayatıma yeniden geldin kardeşim."
Evettt canlarım bölümü nasıl buldunuz yorumlarınızı bekliyorum💙 yıldızı parlatmayı unutmayın💙 ınstagram ve wattpad hesabımı takip etmeyi unutmayın!
Keyifli Okumalar💙
Instagram Hesabım: @sude_den_oykuler
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlklerimin Sahibi
RomanceYağmur Atılgan aşka inanmayan sadece iş ve gelecek odaklı olan bir kız taa ki karşına Cenk Korkmaz çıkana kadar. Yağmur Atılgan'ın karşısına Cenk Korkmaz çıktığı an kartlar yeniden dağıtılıyor. Cenk ve Yağmur'un hikâyesine hazır mısınız?