65. Bölüm💙

23 2 0
                                    

Yağmur Korkmaz'dan (Atılgan);

Uzun bir aradan sonra tekrar böyle az da olsa yüzümüzde olan tebessüm ile ailemle vakit geçirmek çok iyi gelmişti.

Kahvaltımızı yaptıktan sonra Miray'ı parka götürdük. Salıncağa koyup yavaş yavaş sallamaya başladım.

Miray'ın yüzündeki gülümseme her şeye değerdi. Miray'ımın yüzü hep gülsün benim ve Cenk'in yapmayacağı şey yoktu. Yeterki Miray'ımızın yüzü gülsündü.

"Annecim bu kadar sallanmak yetmez mi?"

"Iıı an-ne"

"Annecim ama bak daha bir sürü şey var hadi biraz onlara da bin."

"Oymaz ba-ba."

"Aa küçük hanım sen iyice babacı oldun gittin. Aşk olsun ama."

Cenk o sırada yanımıza gelip beni kendine doğru çekti. Bende direnç göstermeden başımı göğsüne koydum.

"Sevgilim ne bu şimdi? Kıskançlık belirtileri mi yoksa?"

"Hayır ama kızım iyice babacı oldu."

Cenk kahkaha attığında dirseğim ile hafifçe karnına vurdum.

"Babacım seni sallamamı ister misin?"

"Eveyt baba."

"Güzelim sende otur dinlen biraz."

Cevap vermeden banklara doğru ilerledim. Hem Miray'a hemde Cenk'e trip atacaktım.

Kısa süre sonra Cenk ile Miray yanıma gelip oturdu. Sonra ne olduğunu anlamadığım bir şekilde Miray kollarını boynuma dolayıp ufak dudağı ile yanağıma öpücük bıraktı.

Bu hareketi ile gözlerimin dolması bir olmuştu. Annelik duygusu böyle bir şeymiş meğersem.

Her ne olursa olsun gün sonunda o minik bedeni bedenim ile buluştuğunda her şey bir anda yok olup gidiyordu.

Bende saçlarını uzun uzun koklayıp öptüm.

"Annecim noldu güzel kızım?"

"Anne kıyzdı."

"Kızmadım birtanem neden kızayım ki?"

"Baba isteydim diye."

"Hayır annecim tabiki kızmadım. Aksine baban ile bu şekilde olman benim çok hoşuma gidiyor. Benim sana kızmam mümkün bile değil."

Cenk'e baktığımda o da hayran dolu bakışlarla bizi izliyordu.

"Sen çok güzel bir anne oldun."

"Sende çok güzel bir baba oldun sevgilim."

"Kalkalım mı artık güzelim. Benim bir otele uğramam gerekiyor. Ne zamandan beri gidemedim orada işler baya birikti."

"Tamam sevgilim kalkalım."

Parktan çıkıp arabaya doğru ilerledik. Arabanın kapısını açıp Miray'ı oturttum ardından emniyet kemerini taktım.

Bende tam bineceğim esnada bir ses yankılandı.

"Ooo bu ne tesadüf Yağmur Hanım!"

Arkamı döndüğümde hiç görmek istemediğim kişiyi gördüm. Cenk de görmüş olmalı ki arkası dönük olduğu hâlde kaskatı kesilmişti.

"Ne işin var lan senin burda bizi mi takip ediyorsun?"

"Hoop sakin ol Cenk bu ne gerginlik. Kızımı görmeye geldim."

"Senin kızın falan yok şimdi siktir git burdan."

"Siz kendinizi iyice kaptırmışsınız bu evcilik oyununa."

İlklerimin SahibiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin