27. Bölüm💙

75 8 0
                                    

Ben öylece durmuş karşımda duran Cenk'e bakıyordum. Arkamdan gelen ses ile kendime geldim.

"Ayy hoşgeldin gelsene içeri."

Ne içeri mi davet etmişti? Bu kız benim elimde kalacak haberi yok. Tuğba'yı cimciklediğimde resmen çığlık attı.

"Of kızım dursana niye etimi cimdikliyorsun aaa."

Ay bu kız tesçilli salak. Daha fazla dayanamayarak konuşmaya başladım.

"Ne işin var senin burada?"

Sesim oldukça sert çıkmıştı.

"Ne işim mi var?"

"Evet neden geldin?"

Sesimi oldukça duygusuz ve sert tutmaya çalışıyordum eğer böyle yapmasaydım her an affedip sarılabilirim çok özlemiştim onu.

"Senin için geldim."

"Şimdi mi aklına geldim peki?"

"Sen benim hep aklımdaydın zaten Yağmur."

"O saçma planı yaparken de mi?"

Aferin Yağmur böyle devam sakın yumuşama onun sana yaptıklarını aklına gelsin.

"Yağmur bunu senin intikamını almak için yaptığımı çok iyi biliyorsun."

"Peki senden kim intikam al dedi Cenk?"

Artık dayanamıştım sesim fazla sert çıkmıştı.

"Seni öyle kelepçeli görünce ben neler hissettim sen biliyor musun?"

Gözyaşlarım bana ihanet ediyormuşcasına akıyordu.

"Ben seni o parmaklıklar arasında gördüğümde öldüm Cenk!"

Resmen çığlık atmıştım. Kendimden böyle bir şey beklemiyordum.

"Özür dilerim güzelim."

Bir adım bana doğru yaklaşmıştı. Bende geri çekilerek;

"Sakın sakın bir daha benden özür dileme Cenk. Özür dileyince hiçbir şey değişmiyor. Yaşadıklarımız değişmiyor."

Ağlamalarım gid gide şiddetleniyordu. Ayakta durmakta güçlük çekiyordum artık. Bütün olanların hepsi üst üste gelmişti artık olayları kaldıracak gücüm kalmamıştı.

Tam arkamı dönüp gidecekken Cenk beni kendine doğru çekip aniden dudağıma yapıştı. Ne olduğunu anlamadan öpmeye başladı. Öpüşünde özlem vardı.

Cenk'e karşılık vermeden hızla ayrıldım ve tokat attım.

"Bir daha bana dokunma!"

Sesim oldukça kararlı çıkmıştı.

"Güzelim bana yabancıymışım gibi davranma."

"Artık benim için yabancıdan farklı değilsin."

Son cümlem ile Cenk bir kez daha yıkılmıştı. Arkamı dönüp gidecekken yine kolumda bir el hissettim.

"Böyle kolay mı? Beni, bizi bir kalemde silmek o kadar kolay mı Yağmur."

"Bana bunu sen mecbur bıraktın. Bıktım artık anlıyor musun beni. Sonunu düşünmeden hareket etmenden, sinirine hakim olamamandan bıktım."

Bu sefer bir şey demeden çekip giden Cenk olmuştu. Buraya kadardı. Her şey bitmişti. İlk fırsatta otele gidip istifa dilekçemi verecektim.

Bu bölüm birazcık kısa oldu ama en kısa zamanda telafisini yapacağım😍 oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum💙 bu arada instagram hesabımı daha da geliştirdim artık günlük yaptığım şeyleri de paylaşıyorum oradan da takip edebilirsiniz💙

Instagram Hesabım: @sude_den_oykuler

Keyifli Okumalar💙

İlklerimin SahibiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin