2 Ay Sonra;
"Benim güzel kızım uyanmış mı?"
"Ihh an-ne, ba-ba."
Kelimeleri zorla çıkarması ve tatlı tatlı konuşması o kadar güzeldi ki...
"Baba gelecek kızım. İşi var şimdi gelir. Hadi güzel kızımın elbisesini giydirelim. Bugün teyzenin düğünü var oraya geç kalırsak olmaz annecim."
Miray 10 aylık olmuştu ve gün geçtikçe bize daha çok alışıyordu.
Beni annesi Cenk'i babası olarak görüyordu. Hatta konuşmayı biraz daha ilerletip bana anne demeye bile başlamıştı.
Bugün Tuğba'nın düğünü vardı. Geç kalmamak için ilk önce Miray'ın elbisesini giydirdim daha sonra kendi elbisemi giyip makyaj masama oturdum. Makyajımı yaptıktan sonra hazırdım.
Sıra Cenk'i beklemeye gelmişti. Çok geçmeden kapı çalmıştı. Miray ile kapıya bakmak için ilerledik.
Cenk bizi karşısında gördüğünde gözlerinden kalpler çıkıyordu resmen.
"Masallardan mı çıktınız bu nasıl bir güzellik."
"Teşekkür ederiz Cenk Bey."
İkimiz de gülmeye başlamıştık. Bizim gülüşümüze Miray da katılmıştı.
"Hadi Cenk çıkalım artık geç kalacağız yoksa."
"Tamam güzelim hazırsanız çıkalım."
"Biz hazırız."
Arabaya bildiğimizde Miray uyumuştu. Araba yolculuklarını çok seviyordu.
Cenk'in arada bir bize bakışını yakalıyordum. Daha fazla sessiz kalamayıp;
"Hayırdır Cenk Bey bakışlarınız ile yediniz bizi."
"Napim güzelim o kadar güzelsiniz ki gözümü sizden alamıyorum."
"Peki ben ne yapayım?"
"Anlamadım güzelim."
He canım he kesin anlamamışsındır!
"Diyorum ki sen bu kadar yakışıklıyken ben ne yapmalıyım?"
"Allah vergisi güzelim ne yapayım?"
"Yine çok mütavazısın maşallah."
İkimizde delirmişcesine gülüyorduk.
Sonunda düğün yerine geldiğimizde Miray'ı Cenk aldı bende gelin odasına gittim.
Tuğba gerçekten de çok güzel olmuştu. Yanına gidip sıkı sıkı sarıldım.
"Güzelim prensesler gibi olmuşsun."
"Ayy Yağmur ben ne yapacağım çok heyecanlıyım."
"Biliyorum bebeğim ama bu güzel heyecan. Her anın tadını çıkar."
"Ayy kızım ben evleniyorum."
"Evet deli kız evleniyorsun."
İkimizde şuan ağlamak ile gülmek arasında gidip geliyorduk.
"Ayy tamam yeter hem kızım benim elimden çekeceğin var. Hadi yol yakınken dön vazgeç."
"Aa görümceciğim senden gelen her şey başım gözüm üstüne."
"Seni çok seviyorum Tuğba. Sen benim için kardeşten de ötesin bunu asla unutma tamam mı? Eğer, eğer herhangi bir olumsuz durum olursa direkt bana gel. Bu abim bile olsa. Senin üzülmene asla izin vermem."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlklerimin Sahibi
רומנטיקהYağmur Atılgan aşka inanmayan sadece iş ve gelecek odaklı olan bir kız taa ki karşına Cenk Korkmaz çıkana kadar. Yağmur Atılgan'ın karşısına Cenk Korkmaz çıktığı an kartlar yeniden dağıtılıyor. Cenk ve Yağmur'un hikâyesine hazır mısınız?