59. Bölüm💙

37 2 0
                                    

Cenk ritme göre oynadığında bütün gözler Cenk'e çevrilmişti. Etrafımda o kadar kız vardı ki kıskanmadan edememiştim.

Keşke hiç gitmesine izin vermeseydim. Şuan verdiğim karardan pişman olmuştum.

Cenk o kadar güzel oynuyordu ki ben dahil herkes hipnoz olmuş gibi Cenk'i izliyorduk.

Miray babasını öyle gördüğü an resmen sevinç çığlıklarına boğulmuştu.

"Annecim bak baba ne güzel oynuyor dimi güzel kızım."

"Hıhı ba-ba."

Miray'ı kendime çekip saçına öpücük bıraktım.

Şarkı sonunda bittiğinde Cenk yanımıza gelmişti. Cenk'e doğru eğilip dirseğimi kasıklarına yaslamıştım. Bu hareketim ile kasılmıştı.

"Çok güzel oynadın sevgilim."

"Güzelim ne yapıyorsun?"

Sesi o kadar boğuk çıkmıştı ki gülmemek için kendimi zor tutmuştum. Oh olsun  az bile yapıyordum.

"Ne yapıyormuşum?"

"Güzelim zaten karşımda bu şekil dururken zor tutuyorum bir de bu hareketin beni delirtiyor. Seni her an gelin odasına götürebilirim bak."

"Ee yuh ama Cenk!"

"Tamam tamam bir şey demedim."

Gece boyunca müzik, dans, halay, takı töreni derken ilerlemişti. Şimdi sıra vedalaşmaya gelmişti.

Hepimiz tek tek sarılıp vedalaşmıştık.

Arabalarımıza binip eve doğru ilerledik. Gün güzel bir o kadar da yorucu geçmişti.

Gözlerimi açacak gücü kendimde bulamıyordum. Başımı koltuğun kenarına yaslayıp gözlerimi kapattım.

Kısa süre sonra bir el tarafından havalandığımı hissettim. Zorla gözlerimi açtığımda Cenk'in kucağında eve doğru giriyorduk.

Aklıma gelen şey ile gözlerimi açtım.

"Cenk, Miray?"

"Merak etme güzelim odasında uyuyor."

Rahat bir nefes vermiştim. O kadar yorgunluktan uyuya kalmışım. Odaya geçip banyoya girdim. Kısa bir duş almak iyi gelecekti.

Kısa duşun ardından üzerimi giyinip banyodan çıktım. Cenk çokta yatağa uzanmış öylece bana bakıyordu.

Bu adam gün geçtikçe daha mı yakışıklı oluyordu yoksa benim mi sevgim gün geçtikçe artıyordu anlam veremedim.

Yatağa uzandığımda beni kendine doğru çekti. Saçlarıma ufak ufak öpücük konduruyordu.

Bu hareketi ile iyice mayışmıştım. Gözlerimi kapattığım esnada dudaklarımda baskı hissettim.

Gözlerimi açtığımda Cenk'in rahat durmadığını gördüm. Geri çekilip;

"Cenk rahat dur lütfen çok yorgunum."

"Güzelim az bir şey. Bugün sana dokunamamak delirtti beni."

Cenk'in istediği izne olumlu cevap verince yorgunluğumun üzerine bir de bu yorgunluk eklenmişti.

☆☆☆

Sabah kasıklarımdaki sızı ile gözlerimi açtım. Gerçekten gece Cenk hiç rahat durmamış resmen pestilimi çıkarmıştı.

Banyoya gidip işlerimi hallettikten sonra Miray'ın odasına gittim. Hâlâ uyuyordu. Anlaşılan küçük prensesim gece çok yorulmuştu.

İlklerimin SahibiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin