41. Bölüm💙

64 5 0
                                    

Abim de eve gittiğinde bende Cenk'in odasına çıktım. Cenk ile ne kadar evli olsak bile ben bu odaya kendime aitmiş gibi hissedemiyordum.

Odaya geldiğimde Cenk sırt üstü yatmış öylece tavanı izliyordu. Bende daha fazla dayanamayıp yanına gittim.

Yanına gitmem ile gözlerini bana çevirdi. Kolunu belime sarıp beni kendine çekti. Dudağıma hafif öpücük kondurdu.

"Seni çok özlemişim güzelim."

"Bende seni sevgilim."

"Artık bitsin mi bu hasret."

Ne demek istediğini anlamıştım ama ben kendimi buna hazır hissetmiyordum.

Gözlerimin içine izin istercesine bakıyordu. Bende ona istediği izni verdim. Bende onu çok özlemiştim.

Bakışlarımdan anlamış olmalı ki ellerini ilk önce bacaklarıma götürdü. Bir yandan da dudaklarımı öpüyordu. Hareketleri hızlı bir o kadar da yumuşaktı.

Bu gece ikimiz için de uzun olacaktı.

Saatlerdir Cenk ile olan hasretimizi gidermiztik ikimiz de yorgun düştüğümüzde duşa girdik. Tabiki Cenk Beyimiz duştayken de rahat durmadı.

İkimizin de bedeni artık yorgun düşmüştü yatağa geçtik beni göğsüne çekti ve kendimizi uykuya teslim ettik.

☆☆☆

Sabah gözlerimi açtığımda kasıklarımda hafif sızı hissettim. Dün o kadar kendimizi kaptırmıştık ki acısı şimdi çıkıyordu.

Banyoya girip işlerimi hallettikten sonra aşağı inip kahvaltıyı hazırlamaya başladım.

Her şey hazır olduğunda masayı kurdum. Son eksikleri tamamlamak için mutfağa gittiğimde belimde bir el hissettim arkama dönmem ile beni kendine çekip dudağımı uzun uzun öptü.

"Ben neden sana hiç doyamıyorum?"

"Bilmem ki."

Sesimi küçük bir çocukmuş gibi çıkarmıştım bu hareketim ile Cenk iyicene kendini kaybetmişti.

"Yapma böyle işte bak her an seni odamıza çıkarabilirim."

"Off tamam hadi Cenk sana da iki dakika yüz vermeye gelmiyor. Sofra hazır."

"Bence sofra öylece bekleyebilir biz bir odamıza mı çıksak?"

"Ee yuh yani Cenk."

"Tamam tamam güzelim kızma hemen."

Çaydanlığı da alıp içeri geçmiştik. Ayça çoktan oturmuş bizim gelmemizi bekliyordu.

"Günaydın yengelerin birtanesi."

"Günaydın görümcelerin birtanesi."

"Ayy kız biz böyle çok iyi olduk dimi yaa."

"Evet görümceciğim çok iyi olduk."

Cenk bize şaşkın şaşkın bakıyordu.

"Ayy ne var abi iki dakika yengem ile sohbet edemez miyim ne öyle bakıyon?"

"Abicim edersin edersin de sen dozunu kaçırıyorsun. Normal insanlar gibi sohbet ettiğini görmedim."

"Ay tamam bir şey demedim. Bu arada ben bugün işe başlıyorum."

"Nee! Hadi bakalım hayırlısı olsun."

"Teşekkür ederim yenge balı."

Ayça'nın son cümlesi ile Cenk tabaktaki bakışlarını Ayça'ya çevirdi. Şuan bakışların o kadar komikti ki gülmemek için kendimi zor tutuyordum.

Kahvaltılarımızı ettikten sonra sofrayı Cenk'in yardımı ile toparladım. Bulaşıkları makineye dizdikten sonra Cenk ile kendime kahve yaptım ve salona geçtim.

Cenk salonda oturmuş telefonu ile ilgileniyordu. Bakışları beni bulduğunda elindeki telefonu bırakıp kolumdan tuttu ve bacağına oturmamı sağladı.

Bacağına oturduğumda saçlarımı okşamaya başladı dokunuşları çok güzeldi.

Gözlerim Cenk'in sargılı olan bileğine kaydığında kendimi çok kötü hissetmiştim. Hemen yerimden kalkıp pansuman için gerekli malzemeleri getirdim.

Cenk'in bileğinde ki sargıları dikkatlice çıkardım. Pansuman yapmaya başladım. Son olarak kremini de sürdüğümde temiz bir sargı bezi ile tekrar sardım.

Ben bu işlemleri yaparken Cenk gözünü bile kırpmadan öylece beni izliyordu ben ise dolu gözlerle Cenk'e pansuman yapıyordum.

"Yaramı daha ne kadar kanatacaksın demiştin ya."

Son kelimemden sonra ağzımdan bir hıçkırık kaçmıştı.

"İşte ben o açtığım yaraları kapatmaya çalışıyorum."

Bu cümlem ile kendimi daha fazla tutamayıp ağlamaya başlamıştım. Ağlamalarım git gide şiddetleniyordu. Cenk bu duruma daha fazla dayanamayıp beni göğsüne çekti.

"Benim yaralarım varsa seninde yaraların var ve o yaraları açan kişi de benim. Kendini suçlama."

Sesi çok boğuk çıkmıştı. Kafamı kaldırıp yüzüne baktığımda Cenk'in de ağladığını gördüm. Gözünden bir damla yaş akınca dudaklarımı akan göz yaşına götürdüm ve öptüm.

Biz çok acı çekmiştik, çok yaralanmıştık. Hayat Cenk ile bana daha küçük yaşta acımasız davranmaya başlamıştı.

Tam yaralarımız kabuk bağladı dedikten sonra o yaralar eskilerin ortaya çıkması ile tekrar kanamaya başladı ve sıra yine ilk günkü gibi Cenk ile birbirimize destek olup o yaralarımızı sarmak olacaktı.

Evettt canlarım bu aralar bölümler biraz acıklı ilerliyor sanırım🙈 sonraki bölümlerde eski neşelerine kavuşacaklar daha hiçbir sorun ile karşılaşmadan güzel bir gelecekleri olacak bu da sizlere ufak bir spoi olsun🥳💙 yıldızı parlatmayı unutmayın! Yorumlarınızı bekliyorum.

Keyifli Okumalar💙

Instagram Hesabım: @sude_den_oykuler

İlklerimin SahibiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin