Sabah zor da olsa kalkabilmiştim. Dün o kadar Cenk ile dolaşmıştık ki yorgunluktan ölüyordum resmen.
Bugün 23 Şubat ve hayatıma anlam katan kişinin doğum günü. Bugün Cenk'e çok güzel sürprizlerim olacaktı. Ama ilk önce Cenk'i işe yollamam gerekiyor.
"Cenk hadi kalk işe geç kalacaksın."
"Hı?"
Ayy allahım uykulu hâli de başka tatlı oluyordu.
"Ya Cenk diyorum hadi kalk."
Beni kolumdan tutup kendine doğru çekti ve dudağımı uzun uzun öptü. İkimiz de nefes nefese ayrıldığımızda;
"Bir daha beni ismim ile uyandırmak yerine bu şekilde uyandırırsın olmaz mı güzelim."
"Aman her şeyi fırsata çevir zaten."
"Ben seni düşündüğüm için diyorum güzelim kızma hemen."
"Tamam hadi kalk işe geç kalacaksın."
"Bugün gitmeyeceğim çocuklar halleder."
"Ne demek gitmeyeceğim ya. Hadi Cenk kalk."
"Sen benden kurtulmak için bu kadar hevesli olduğunu bilmiyordum güzelim."
"Bugün arkadaşlarımı çağıracağım ve sen burada okursan rahat oturamayız."
"Ben hiç aşağı inmem siz rahatınıza bakın."
"Olmaz öyle Cenk of hem gitsen orda dursan nolur sanki?"
"Aşk olsun sanada güzelim. Beni illa postalayacaksın."
"Hıhım."
"O zaman öpücük ver öyle kalkayım başka türlü kalkmam."
"Aman bunu da fırsata çevirmesen zaten şaşardım."
Cenk sonunda kalkıp işe gitmişti. Bende Cenk'in sevdiği yemekleri yapıyordum.
Yemekler hazır olduktan sonra pasta siparişi verdim ve banyoya girip duş aldım.
Kısa bir duşun ardınden çalan kapıya baktım. Sipariş verdiğim pasta gelmişti. Pasta sade ve üzerinde 2 Mart yazıyordu bakalım yazıyı görünce ne düşünecekti.
Her şey hazırdı sıra Cenk'i beklemeye gelmişti. Ayça ve Yağız bugünü kendileri için ayırmışlardı ne kadar gelmeleri için ısrar etsem bile baş başa kutlayalım diye bizi yalnız bırakmak istemişlerdi.
Yaşlaşık 1 saatin ardından kapı çaldı. Hızla kapıya doğru yönelip açtım. Cenk beni karşısında görünce şaşırmıştı.
"Güzelim bir yerden mi geliyorsun?"
"Hayır sevgilim neden?"
"Ne bilim normalde evde hiç elbise giymezdin ondan sordum."
"Evet normalde giymezdim ama bugün normal sıradan bir gün değil ki sevgilim. Hadi içeri geçelim."
İkimiz de içeriye geçtiğimizde Cenk hazır olan sofraya şaşkın şaşkın bakıyordu. Bu hâline çok sevmiştim açıkçası.
"Sen burda bekle ben geliyorum şimdi."
Hemen mutfağa doğru gidip pastayı getirdim.
"İyiki doğdun sevgilim."
Cenk bunu beklemiyor olmalıydı ki ne yapacağını bilemedi.
"Ee hadi ama artık mumları üflemeyecek misin?"
Gözlerini kapatım uzunca bekledi ardından mumları üfleyip beni kendine doğru çekti.
Pastayı masaya bırakıp Cenk'e sıkıca sarıldım.
"İyiki doğdun ve iyiki karşıma çıktın. Seninle geçirdiğim her güne bin şükür."
"Seninle geçirdiğim her güne bin şükür güzelim. Iyiki benimsin."
Cenk'ten ayrılıp pastayı gösterdim. Şaşkınlıktan pastanın üzerinde yazan tarihi görmemişti.
"Güzelim pastanın üzerinde yazan tarih ne?"
"Bilmem bir fikir yürütsen mesela."
"Yoksa, y-yoksa evleneceğimiz günün tarih-"
Cümlesini bitirmesine izin vermeden bu sefer ben Cenk'in dudağına öpücük bıraktım.
"Evet sevgilim evleneceğimiz günün tarihi."
"Seni çok seviyorum güzelim."
"Bende seni. Hadi artık senin için hazırladığım yemekleri yiyelim. Hepsi senin sevdiğinden."
Bol kahkaha ve sohbet eşliğinde yemeğimizi yemiştik. Bulaşıkları da makineye dizip odamıza çıkmıştık.
Bugün çok güzel geçmişti. Cenk ile yatağa yattığımda beni kendine doğru çekti.
"Demek ki beni bunun için istemedin evde öyle mi?"
"Ş-şey biraz öyle oldu sanki."
"Bugün benim için çok güzel bir gündü güzelim. Her şey için teşekkür ederim."
"Sen yanımda olduğun sürece her günümüz böyle geçecek."
İkimizde kendimizi uykuya teslim etmiştik.
Evet canlar bir bölüm daha bitti. Yağmur'un pastanın üzerine yazdırdığı evlilik tarihini nasıl buldunuz yorumlarınızı bekliyorum💙 yıldızı parlatmayı unutmayın!
Isntagram Hesabım: @sude_den_oykuler
Keyifli Okumalar💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlklerimin Sahibi
RomanceYağmur Atılgan aşka inanmayan sadece iş ve gelecek odaklı olan bir kız taa ki karşına Cenk Korkmaz çıkana kadar. Yağmur Atılgan'ın karşısına Cenk Korkmaz çıktığı an kartlar yeniden dağıtılıyor. Cenk ve Yağmur'un hikâyesine hazır mısınız?