Başardım, ben başardım, mutlu olmayı başardım, aile kurmayı başardım.
Başarmak çok güzel bir duygu. Hele ki bu başarıyı çok zor bir şekilde elde etmişsen o başarı bambaşka bir şekilde mutluluk veriyor insana.
Üzüldüm, hayal kırıklığına uğradım, mutlu oldum, mutsuz oldum. Ben her duyguyu tattım.
Ama bütün duyguları yaşarken tek bir ortak nokta vardı. Umut ve inanç.
Ben umudumu kaybetmedim, ben inancımı kaybetmedim ve emek verdiğim şeyin meyvesini aldım.
Bu inanılmaz, inanılmaz güzel bir his.
Onca kötü şeylere rağmen pes etmedim. Her şeye rağmen dimdik ayakta durdum. Sevdiklerim sayesinde, sevdiğim adam sayesinde...
Hayat bana daha küçük yaşta acımasız davranmıştı. Beni annesiz, babasız ailesiz bırakarak hayat bana ilk golünü atmıştı.
Sonra bu gollerin ardı arkası kesilmedi ve yerine yenileri eklendi.
Ben eskiden hiçbir şey düşünmeyen sadece kariyerini düşünen duygusuz robotun tekiydim.
Ama sonra karşıma bir adam çıktı ve evet dedim, evet bu benim ilklerimin sahibi dedim. Ben bütün ilklerimi bu adamla yaşayacağım dedim ve öyle de oldu.
İlklerimi Cenk Korkmaz ile yaşadığım için pişman mıyım?
Hayır, asla yine olsa yine onunla birlikte olurum, yine olsa yine yollarımı onunla birleştiririm.
Her anımda yanımda oldu, her anımda benim en büyük destekcim oldu.
Bana her güzelim dediğinde ben ona daha da bağlandım. Bana her aşk dolu bakışlar ile baktığında ben ona daha da tutuldum.
İyiki, iyiki o gün o otele iş başvurusu yapmışım ve iyiki o gün o otelde işe başlamışım diyorum.
Iyiki çocuklarımın babası o olmuş, iyiki benim eşim olmuş, iyiki benim olmuş.
Ne çok iyiki dedim öyle değil mi? Çünkü Cenk Korkmaz benim hep iyikim oldu.
Sabrettim ve hayatımın aşkı karşıma çıktı. Sabrettim ve mutlu oldum.
Mutluluğa ha dedim mi ulaşamıyor insan. Çok çetrefelli yollardan geçmek gerekiyor. Tıpkı benim gibi...
Ama sonuç olarak ben kazandım ve mutluluğa kavuştum.
Mutluluğun sırrı; sabır, umut ve inanç.
Eğer içinizde bir yerlerde bu üçünden az da olsa bir kırıntı varsa mutluluk çok yakındır.
Size son kez Yağmur Korkmaz olarak sesleniyorum ve pes etmeyin, mutluluğun peşini bırakmayın diyorum!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlklerimin Sahibi
RomanceYağmur Atılgan aşka inanmayan sadece iş ve gelecek odaklı olan bir kız taa ki karşına Cenk Korkmaz çıkana kadar. Yağmur Atılgan'ın karşısına Cenk Korkmaz çıktığı an kartlar yeniden dağıtılıyor. Cenk ve Yağmur'un hikâyesine hazır mısınız?