56. Bölüm💙

34 2 0
                                    

Sabah uyandığımda Cenk ve Miray yoktu. Üzerime hemen rahat bir şeyler geçirip aşağı salona indim.

Ayça kucağında Miray ile birlikte oturuyorlar bizim anlamadığımız dilden sohbet ediyorlardı.

Ayça Miray'a o kadar çok dalmıştı ki benim geldiğimi bile fark etmemişti.

"Günaydın görümceciğim."

"Aaa Yağmur sen mi geldin? Günaydın."

"Vayy iki dakika da satıldık öyle mi? Şimdi de Yağmur olduk."

"Ayy aşk olsun yengelerin bir tanesi ben hiç seni satar mıyım?"

"Hadi tamam öyle olsun. Ben kahvaltıyı hazırlayayım. Ayça Yağız'ı da çağırsana şimdi nöbetten geldi yorgundur."

"Tamam ararım şimdi."

Mutfağa gidip kahvaltıyı hazırladıktan sonra sofrayı kurdum. Ayça ne kadar yardım etmek istese bile ben istememiştim. Şuan Miray'a bakması bile çok büyük bir yardımdı.

Yağız da geldiğinde yemeklerimizi yemeğe başladık. Miray da bizim ile birlikte sofraya oturmuş yemek yiyordu.

Artık 8 aylık olduğu için gönül rahatlığıyla yediklerimizden verebiliyordum.

Kahvaltımızı yedikten sonra Ayça ve Yağız evlerine gitmişlerdi. Bende Miray ile mutfağa geçtim. Ben bulaşıkları makineye dizerken Miray da değişik sesler çıkarıyordu.

"Kızım ağzın hiç mi yorulmadı. Uyandığından beri hiç susmadın."

Yine benim anlamayacağım şekilde sesler çıkarmaya başladığında bu sefer kendime engel olamayıp yanına gidip bolca öptüm.

Mutfakta işimi hallettikten sonra Miray'ı da alıp odamıza çıktık. Cenk birazdan gelirdi. Miray'ın üzerini giydirdikten sonra bende üzerime bir şeyler giydim ve aşağı salona indik.

Miray ile oyun oynadığım esnada kapı çaldı. Kapıyı açtığımda Cenk karşımda duruyordu.

İçeri girer girmez;

"Güzelim kızımız nerede?"

"Ooo Cenk Bey sana da merhaba."

"Güzelim sen kıskandın mı?"

"Yooo ne kıskanacam be!"

"Hadi hadi itiraf et bakalım kocana."

"Hayır kıskanmadım bir kere."

"Hadi bakalım öyle olsun. Hazır mısınız?"

"Evet hazırız biz de seni bekliyorduk."

"Hadi o zaman kızımızı da alıp çıkalım."

Salona geçip Miray'ı aldık. Arabaya binip alış veriş merkezine doğru ilerledik.

"Güzelim bebeğimizin kimliği. Bu sende dursun ben bazen evde olmuyorum biliyorsun."

"Tamam sevgilim."

Arabadan indiğimizde AVM'ye doğru ilerledik. Miray şaşkın şaşkın etrafa bakınıyordu. Bu bakışı o kadar çok hoşuma gitti ki doyasıya öpmek istedim.

İlk önce Miray için yatak ayarladık. Her şey şuan o kadar güzel ilerliyordu ki...

Alış verişi yaptıktan sonra yemek yemek için bir yerde oturmuştuk.

"Her şey tamam dimi güzelim? Eksik bir şey yok."

"Hayır yok sevgilim. Her şey çok güzel oldu."

"Doyduysan kalkalım mı aşkım. Bugün o yatak kurma işini halledelim."

"Olur sevgilim kalkalım."

İlklerimin SahibiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin