42. Bölüm💙

56 4 0
                                    

Herkes evlerine gitmişti. Ayça'da bugün Yağız'da kalacaktı bizde Cenk ile odamıza çıktık.

Yatağa uzandığımda yorulduğumu hissettim. Çok geçmeden Cenk'de yanıma uzandığında beni kendine çekti.

"Bugün çok güzel bir gün oldu dimi sevgilim?"

"Evet güzelim uzun bir süreden sonra çok güzel geçti."

"Hep böyle mutlu olalım olur mu? Hiçbir şeyin bizi yıkmasına izin vermeyelim."

"Olalım güzelim hep böyle mutlu olalım artık hepimiz mutlu olmayı fazlasıyla hak ettik."

Daha fazla bir şey demeden gözümü kapattım ve karanlığa doğru yavaş yavaş çekildim.

☆☆☆

Sabah yüzümde hissettiğim el ile gözlerimi açtım. Karşımda tüm endamı ile Cenk duruyordu.

"Hâlâ uykucusun güzelim. İlk seninle tanışmamızı hatırlıyorsun dimi?"

"Hiç unutur muyum?"

Dudağını dudağıma yapıştırdığında uzun uzun öpmeye başladı. Benimde karşılık vermem ile olayların boyutu farklı yerlere gitti.

Cenk rahat durmayıp yine beni yormayı başarmıştı. Cenk kendini yatağa atarken benimde ayağa kalkacak gücüm kalmamıştı.

Sonunda Cenk beni kucağına alıp banyoya götürdü birlikte duş aldıktan sonra üzerimizi giyindik.

Bugün otele gidecektik oradaki işler baya birikmişti. Ben makyaj masama oturup makyajımı yaparken Cenk'de telefon görüşmesi yapıyordu.

İşlerimi hallettikten sonra arabaya binip otele doğru gittik.

Otele vardığımızda işlerimize yoğunlaşmıştık.

•••

Sonunda işler bittiğinde eve dönmek için arabaya bindik. Bugün baya yorucu geçmişti.

"Güzelim yorgun görünüyorsun iyi misin?"

"İyiyim sadece biraz yoruldum. Uzun süredir işler ile ilgilenemiyordum baya birikmiş."

Yol boyunca ikimizde sessizdik. Eve geldiğimizde hemen odama çıkıp üzerime rahat kıyafetler giyip kendimi yatağa bıraktım.

Şuan uyumaya o kadar ihtiyacım vardı ki...

"Güzelim eğer iyi değilsen bir doktora gidelim."

"Yok sevgilim iyiyim. Uykum var sadece. Şimdi uyursam yarın yine eski enerjim yerine gelir."

"Tamam güzelim sen yat ben duş alıp geliyorum."

"Tamam sevgilim."

Gözlerim yavaş yavaş kendiliğinden kapanıyordu. Şuan çok büyük bir mücadele içerisindeydim. Cenk gelmeden uyumayı düşünmüyordum.

Cenk sonunda banyodan çıkmıştı. Elinde havlu ile saçlarını kuruluyordu. Şuan onu o kadar çok istiyordum kii..

Cenk yanıma geldiğinde başımı göğsüne koydum. Beni kendine çekip öpmeye başladı. Daha fazla dayanamayıp öpüşüne karşılık verdim ve karşılık vermem ile Cenk resmen pestilimi çıkarmıştı.

Gece boyunca birbirimize hasret gidermiştik günün yorgunluğunun üzerine bir de bu yorgunluk üzerine eklenince ben iyice bitmiştim.

☆☆☆

Sabah mide bulantısı ile uyandım. Lavaboya gittiğimde kusmaya başlamıştım. Midemde hiçbir şey olmadığı için çok zorlanıyordum.

Sırtımda bir el hissettiğimde zorla da olsa ayağa kalktım.

İlklerimin SahibiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin