Ben hâlâ olayın şokunu atlatamamışken Yağız ambulansı aradı. Bende ne yapacağımı bilemeden Cenk'in yanına gittim. Öylece uzun uzun yüzüne baktım.
"Bu bir rüya olsun!"
Cenk tek kelime bile etmiyordu. Peki şimdi ne olacaktı. Cenk tutuklanacak mıydı?
Ayça yanımıza geldi. Koşarak abisinin yanına gelip sarıldı.
"Abi naptın sen?"
Cenk hâlâ yaptığı şeyin bilincinde değildi öylece durmuş boş boş karşı tarafa bakıyordu. Bir anda yanımızdan ayrılıp yukarı çıktı.
Odaya girdiğini gördüğümde bende yanına gittim. Ellerini başınına koymuş yatağın kenarında oturuyordu.
Yanına oturduğumda hiçbir şey demeden başını göğsüme koydu. Ne kadar süre öyle kaldık bilmiyorum ama artık konuşmanın vakti gelmişti.
"Cenk, bir şey de böyle susma allah aşkına bir şey de!"
"Ne diyebilirim?"
"Bağır çağır ama susma!"
Yanımdan kalkıp cama doğru gitti. Cebinden telefonu çıkardığında bir numara tuşladı.
Kısa süre sonra;
"Size bir ihbarda bulunacaktım!"
Duyduğum cümle ile ayaklarımın bağı çözüldü. Kendini mi ihbar ediyordu?
"Evet ben bir adamı vurdum. Adresi veriyorum size ben orada olacağım."
Cenk'in yanına gittiğimde saçlarımı ellerinin arasına aldı.
"Lütfen bana bir şey deme. Sadece polisler gelene kadar birlikte olalım."
Yanımdan ayrılıp yatağa uzandı.
"Yağmur yanıma gelir misin?"
İsmimle hitap etmişti. Bana ismim ile hitap etmişti. O bana ismimle hitap etmezdi ki.
Hiçbir şey demeden yanına uzandım. Kafasını boyun girintime gömdü.
"Kokuna hasret kalacağım."
"Cenk yapmadım de gördüklerimin sadece kötü bir kabus olduğunu söyle."
Gözyaşlarım bir bir süzülmeye başladı.
"Sana, kardeşime dokunanı yaşatmam. Sevdiklerime zarar vereni yaşatmam."
Gözyaşlarım hıçkırıklara dönüşmüştü. Ne yapacaktım ben şimdi Cenk olmadan?
Kapı sesi geldiğinde yataktan kalktık. Gelen polis olmalıydı. Aşağıya indiğimde Yağız, Ayça yoktu. Hastanede olmalıydılar.
Kapıyı açtığımda içeri girdiler.
"Suçlu nerede?"
"Burdayım!"
"Bizimle karakola geliyorsunuz."
Cenk'in bileklerine kelepçe takmışlardı. Onu götürüyorlardı ama ben hiçbir şey yapamıyordum.
Bahçeye çıkardıklarında bende arkasından gittim. Cenk'e sıkı sıkı sarıldım.
"Gitme!"
"Özür dilerim güzelim."
Cenk'i arabaya bindirecekleri esnada dizlerimin üzerine çöktüm. Ağlamalarım gid gide şiddetleniyordu.
Cenk beni böyle görünce yanıma gelmek istedi ama polisler bırakmadı.
"Bırakın son bir kez sarılayım yanında olayım."
"Olmaz emniyete gitmemiz gerekiyor."
"Bir yere kaçmayacağım eğer kaçsaydım size kendimi ihbar etmezdim."
Cenk polislerden kurtulup yanıma gelmişti. O da benim gibi dizlerinin üzerine çökmüştü.
"Yapma böyle güzelim. Kendine zarar veriyorsun "
"Cenk canım acıyor. Ben napacağım sensin?"
"Geleceğim ben her şeyi anlatıp geleceğim. Çok güzel şeyler yaşayacağız, daha birlikte çok güzel anılar biriktireceğiz bana güven."
"Gitme!"
Tek söylediğim kelime buydu "GİTME!"
"Özür dilerim sevgilim. Sana bunları yaşatmak istemezdim. Özür dilerim."
Cenk'i arabaya bindirip götürmüşlerdi. İlk aklıma Yağız geldi. Hemen onu aradım.
"Y-yağız Cen-cenk onu götürdüler Yağız çabuk gel."
Ağlamaktan konuşamıyordum.
"Tamam Yağmur sakin ol önce. Nasıl haberleri oldu onu söyle bana."
"Kendini ih-ihbar etti. Yağız artık dayanamıyorum kurtar Cenk'i oradan."
"Tamam geliyorum ben şimdi sen sakin ol!"
Saatlerce bahçede öylece dizlerimin üzerine çökmüş bekliyordum. Yağız geldiğinde yanında Ayça da vardı.
Ayça koşarak yanıma geldi.
"Yağmur, abim o nerde Yağmur."
Ağlamalarım hıçkırıklara dönüşmüştü. Hiçbir şey diyemiyordum.
"Tamam bir sakin olun geçin içeri."
Yağız mesleği gereği soğuk kanlı davranıyordu. İçeri geçtiğimizde ikimize de su getirmişti.
Bir yudum su alıp sakinleşmeye çalıştık.
"Şimdi ne olacak?"
"Cenk'i öyle bırakamam onu oradan çıkarıcam. Büyük ihtimalle tutuklama kararı çıkar. Bunun içinde bir avukata ihtiyacımız var."
"Cenk oteline yeni avukat çağırmıştı. Onunla bir konuşsan olmaz mı?"
"Bir şekilde halledeceğim. Gerekirse başka yöntemlere başvuracağım."
"Ne demek o?"
"Boş ver Yağmur sen bunları şimdi düşünme."
"Yağız beni Cenk'in yanına götürür müsün?"
"Sizin burada kalmanız daha doğru olur."
"Hayır Yağız ben abimi görmek istiyorum."
"Ayça güzelim işimi daha fazla zorlaştırmayın. Oraya götürmem sizi."
"Yağız lütfen. Cenk'in bana ihtiyacı var."
"Of tamam hadi çıkalım."
Arabaya binip emniyete doğru gittik. Umarım Cenk kısa zamanda oradan kurtulurdu.
Evettt çiçeklerim bu bölüm biraz uzun oldu. Umarım beğenerek okursunuz💙 oylamalarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum💙 ınstagram ve wattpad hesabımdan takip ederek destek olabilirsiniz.
Instagram Hesabım: @sude_den_oykuler
KEYİFLİ OKUMALAR💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlklerimin Sahibi
RomanceYağmur Atılgan aşka inanmayan sadece iş ve gelecek odaklı olan bir kız taa ki karşına Cenk Korkmaz çıkana kadar. Yağmur Atılgan'ın karşısına Cenk Korkmaz çıktığı an kartlar yeniden dağıtılıyor. Cenk ve Yağmur'un hikâyesine hazır mısınız?