Ayça abimin ona böyle davranmasını üzülse bile belli etmemeye çalışmıştı.
"Biz artık gidelim."
"Ayça ben abim adına özür dilerim. Olanları sende biliyorsun olanlar çok fazla geldi ondan böyle yaptı."
"Biliyorum Yağmur özür dilemene gerek yok. Hepimiz zor zamanlardan geçiyoruz."
Bir şey demeden sadece kafamı salladım. Ardından Ayça ve Yağız evden çıktılar.
"Bebeğim bende gideyim sonra yine haberleşiriz."
"Tamam Tuğba görüşürüz sonra."
Tuğba'da gittiğinde tek başıma kalmıştım. Tam abimin yanına gideceğim esnada kapı çaldı.
Kapıyı açtığımda karşımda gördüğüm kişi ile akmak için hazır bekleyen gözyaşlarım akmaya başladı.
"C-cenk."
Onu çok özlemiştim ama bu olanlardan sonra artık nefretim özlemimden daha çoktu.
"Güzelim."
"Neden geldin?"
"Senin için geldim. Hani bir daha beni sensiz bırakmayacaktın. Ben sensiz nefes alamıyorum Yağmur. Ben sensiz bir hiçim."
"Şimdi mi geldi aklına lan. Sevdiğin kadının ailesini yok ettin sen. Küçük yaşta ailesiz büyümesini sağladın."
Arkama döndüğümde abim sinirden patlamak üzereydi.
"Hâlâ ne yüzle buraya gelebiliyorsun lan sen?"
"Sen karışma!"
"Yok ya, karışsam nolur?"
Abim bir adım Cenk'e yanaştığında;
"Abi yeter tamam hadi hazırsan biz de çıkalım."
"Nereye?"
"Seni ilgilendirmez."
Sesim öyle soğuk çıkmıştı ki.
"Yağmur ne demek beni ilgilendirmez bak delirtme beni nereye dedim!"
"O sesini kıs yoksa ben kısarım."
"Sana noluyor lan? Şimdi mi abi olduğun aklına geldi. Onca zaman neredeydin?"
"Böyle mi üste çıkmaya çalışacaksın Cenk Efendi?"
"Benim kadar en az sende suçlusun bu olanlardan."
"Yeter ben artık seni dinlemek istemiyorum. Git buradan Cenk git."
"Bu kadar kolay mı? Onca yaşadıklarımızı yok sayıp gitmek o kadar kolay mı?"
"Yaşadıklarımız hatrına git lütfen git."
Artık dayanacak tek bir gücüm bile kalmamıştı.
"Peki şu an gidiyorum ama geri gelicem Yağmur ve geri geldiğimde seni de alıp gidicem."
"O artık imkansız."
"Duydun kardeşimi şimdi siktir git burdan."
Cenk hiçbir şey demeden gitmişti. Olanların üzerinden 3 gün geçmişti ve bu 3 günde Cenk darmadağın olmuştu.
Cenk Korkmaz'dan;
Düğün günü telefonla konuştuğum kişi Yağmur'un abisi Mert'ti. Düğün günümüzü mahvetmesinden korkuyordum ki korktuğum da oldu.
Ben şimdi sevdiğim kadın ile beraber vakit geçiriyor olacaktım. Ama ben daha imzaları attığımız dakikasında onu kaybetmiştim.
Onsuz bir dakikam bile geçmezken şimdi koskocaman 3 günü devirmiştim. O olmadığı sürece hiçbir şeyin tadı yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlklerimin Sahibi
RomanceYağmur Atılgan aşka inanmayan sadece iş ve gelecek odaklı olan bir kız taa ki karşına Cenk Korkmaz çıkana kadar. Yağmur Atılgan'ın karşısına Cenk Korkmaz çıktığı an kartlar yeniden dağıtılıyor. Cenk ve Yağmur'un hikâyesine hazır mısınız?