פרק 3

2K 92 0
                                    

יום חדש הגיע. לאחר שיגרת הבוקר הקבועה שלי שכללה קריאת עיתון עם כוס קפה וטקס בחירת בגדים יצאתי מהבית, יש לי היום הרבה עבודה. עצרתי בדרך בחנות הצילום כדי לפתח תמונות.

"בוקר טוב, קייט." בירך אותי מייקל ברגע שנכנסתי לחנות.

"בוקר טוב, מייקל." עניתי.

"פעמיים באותו שבוע, בפעם השלישית אני מזמין אותך למסעדה." אמר בחיוך.

"היה לי שבוע מוצלח בעבודה." התעלמתי באלגנטיות מההצעה שלו להזמין אותי לדייט. לא רציתי להכניס לו רעיונות לראש.

הגשתי לו את כרטיס הזיכרון, הוא שם אותו במעטפה וכתב עליה את שמי.

"בעוד שעתיים אשלח את זאק."

"תודה, יום טוב." שילמתי ויצאתי לכיוון המשרד.

לאחר שבירכתי את אשלי ומרק באיזור הקבלה הראשית נכנסתי למשרד, הפעלתי את המחשב ופתחתי את יומני:

-פגישה עם גברת אליסה רוהם ב־13:00.

עברתי למשימותיי:

-בוורלי קופר - לקבוע פגישה לשבוע הבא.

אני צריכה להתקשר אליה לקבוע איתה פגישה. אולי זה יהיה לא נעים, אבל אני חייבת לסיים את זה.

- ג'ון בנסון - לקבוע פגישה לשבוע הבא.

אתקשר אליו ברגע שיגיעו התמונות מהפיתוח ואקבע גם איתו.

הסתכלתי בתיקים הפעילים וראיתי רק את שמה של ג'ולייט הוק. באותו היום נכנס לי עוד תיק. זה בסדר, אעמוד בלחץ של המעכבים, ובמקרה הכי גרוע, אם התיק של בילי יצטרך תשומת לב מיוחדת, אעביר את אחד התיקים לדרייק הוגאן, חוקר שאני עובדת איתו. מדי פעם כשיש לי עומס, אני מעבירה להוגאן חומרים שאני מקבלת מלקוחות, וכשהוא מסיים את העבודה עליהם הוא מחזיר לי את התיק עם התמונות. אני סוגרת את התיק מול הלקוח ומעבירה לו את התשלום שסיכמנו מראש.

אז החלטתי סופית שאקח את התיק של פטריק ואנסה למצוא את בנו בילי ריי, הוא נראה מיואש וסובל ורציתי לעזור לו, וגם הכסף לא יזיק.

הסתכלתי שוב ברשימת התיקים הפעילים והוספתי:

- פטריק ריי.

מעולה. נותר לי לקבוע פגישה עם פטריק היום בביתו ב־17:00. קוויתי שאין לו תכוניות כדי שאספיק להגיע אחר כך לשיעור אמנויות הלחימה שלי. כבר שלוש שנים שאני מתאמנת פעמיים בשבוע, בימי שני וחמישי, מאז שהגעתי לניו יורק. רק כך הצלחתי להרגיע את אמי, וכמו כן זה העניק לי ביטחון אישי. לא כדאי לאף אחד להתעסק איתי. בסוף כל שיעור המורה, בריאן סונג, בחר תלמיד אחד לערוך איתו קרב. כולנו מצפים לזה, ומבחינתנו זה השיא של השיעור. בשיעור הקודם הוא אמר לי שביום חמישי הקרוב בסוף השיעור הקרב יהיה מולי, ומאז חיכיתי לזה בקוצר רוח. אם אצליח להפיל את בריאן, לא תהיה מאושרת ממני.

תפסתי אותךWhere stories live. Discover now