פרק 7

1.4K 82 2
                                    

בכניסה לקומת ההימורים עמד שומר שביקש לראות תעודה מזהה. לאחר שהצגתי אותה בפניו עליתי חצי קומה נוספת ונכנסתי לאולם. המקום היה מרהיב ועצום. שטיח אדום נפרש מקיר לקיר, התאורה מעט עמומה והחלל המה אדם. ארבע קופאיות רשמו את ההימורים, ומנגד הייתה מרפסת שפנתה לזירה. מעליי היו תלויים מסכי פלזמה, שבכל אחד מהם הוקרן משהו אחר. בחלקם הוקרנו קרבות שונים, ובאחרים סטטיסטיקות על המתאגרפים ופרסומות שונות של שתייה חריפה וסיגריות. בחדר הסתובבו מלצרים שאחזו מגשים ועליהם כוסות שמפניה.

הסתובבתי בין האנשים, לקחתי כוס שמפניה ונעמדתי מול המסכים. שמעתי אנשים מתווכחים על סיכויי הניצחון של המתאבקים וניסיתי להתערב בשיחות.

ניצלתי את השיחה כדי לשאול אנשים אם הם מכירים את בילי, הצגתי לפניהם את תמונתו, אולם אף אחד לא זיהה אותו ולא הבחנתי בשום דבר שירמוז אחרת. לאחר שעברתי בין כמה קבוצות מהמרים הבחנתי לבסוף באדם מפוקפק שעמד בקצה החדר. הבחור נראה כמו אחד שיודע דבר או שניים על המתרחש במקום, ורציתי להחליף איתו כמה מילים. הוא לבש חליפה כחולה וחולצה לבנה וענב עניבה אדומה, בעל קומה ממוצעת, מבנה גוף צר, שיער כהה ועיניים בהירות. הוא עישן סיגר ודיבר עם כמה אנשים. ככל שהתקרבתי שמעתי שהוא מספר סיפורי מעשיות על איך התחמק מהמשטרה או משהו מעין זה. ברגע שהבחין בי השתתק ולחש משהו לאנשים שסביבו. כששמעתי אותם צוחקים ניחשתי שהוא לחש משהו גס ולא הולם לגביי, כאילו שהייתי נותנת לו סיכוי.

עמדתי ליד אחד מהמסכים, הוא התקרב אליי באטיות, נעמד לידי ושאל, "אז על מי את מהמרת היום?"

"אני עדיין מתלבטת," עניתי ולא הורדתי את העיניים מהמסך.

בזווית העין ראיתי שהוא מושיט את ידו לכיווני.

"וינסנט מילר. עם מי יש לי העונג?" הסתובבתי אליו.

"קתרין וילסון." הסתכלתי לו בעיניים והוספתי, "נעים מאוד."

"אז מה את אומרת? סטון קר או דני לנסר?"

"מסטיריו."

לא יודעת למה הייתי בטוחה שהוא ינצח. הוא נראה לי תחמן וזה יתרון באגרוף, כי כמו באמנות לחימה, לא רק הכוח קובע.

"מעניין." אמר.

"האמת היא שאני פה בעניין נוסף, אולי תוכל לעזור לי."

"בשמחה. מה שתרצי."

"תהיתי, אולי אתה מכיר את האדון הזה." שלפתי מהתיק את התמונה של בילי והצגתי אותה מול עיניו. כשהביט בתמונה, עיניו נפקחו מעט וראשו זז קלות לאחור.

לאחר שנייה התעשת. "לא, לא ראיתי אותו מעולם."

"אתה בטוח? תביט שוב." הצגתי לו את התמונה שוב.

"אמרתי לך לא. לא משנה כמה התמונה תהיה קרובה לפנים שלי. את רוצה עוד משהו?" שאל באיפוק מעושה.

תפסתי אותךWhere stories live. Discover now