בימי שישי אני לא עובדת, ובדרך כלל אני הולכת עם חברה לבית קפה או לקניון, אבל היום נשארתי במיטה עד מאוחר. פתאום שמעתי דפיקה בדלת. הסתכלתי בשעון וראיתי שהשעה רק 10:00 בבוקר, ותהיתי מי מחפש אותי בשעה כזאת. הצצתי דרך העינית וראיתי את ג'סי. פתחתי מיד את הדלת.
"מותק, מה נשמע?" חיבקתי אותה.
היא הסתכלה עליי בהלם. "מה את עדיין עושה במיטה? תתלבשי, הולכים."
"לאן?" שאלתי תוך כדי פיהוק.
"מניקור, פדיקור ומספרה."
"לא, אין לי כוח."
"אני לא רוצה לשמוע 'לא'. תתלבשי. קבעתי לנו תור לשעה 11:00 בסלון ביוטי אייר."
"אוף." משכתי בכתפיי בהתרסה, אך היא גררה אותי לחדר ופקדה עליי להתלבש.
"יש לך חצי שעה להתארגן ואני באה לקחת אותך. גם אני הולכת להתארגן." היא יצאה מהבית וטרקה את הדלת.
התחלתי להתארגן בלי חשק. צחצחתי שיניים ושטפתי פנים, לבשתי מכנסי ג'ינס סקיני וחולצה כחולה צמודה, סידרתי את השיער כהרגלי.
שמעתי מאחוריי את דלת הבית נפתחת. "את מוכנה?" קולה של ג'סי עלה מהסלון.
"דקה," צעקתי לה בחזרה. סיימתי להתאפר ויצאתי לסלון.
"איזה כיף, יום בנות." אמרה ואחזה בידי. כן, מעולה. אמרתי לעצמי בציניות.
נסענו באוטובוס למרכז העיר ומשם הלכנו ברגל לסלון היופי ביוטי אייר. בילינו בסלון שעות ארוכות, התפנקנו, עשינו מניקור ופדיקור - שתינו בחרנו לק בצבע אדום אש. עשיתי פן רק כדי לסדר מעט את שערי החלק בלאו הכי, וג'סי עשתה גוונים ופן. יצאנו מסלון היופי נראות כמו מיליון דולר, או כך לפחות הרגשנו. ישבנו בבית קפה סמוך, אכלנו ארוחת צהריים וחזרנו הביתה שבעות ומרוצות.
"ביי, מותק, נתראה בעוד כמה שעות." אמרה ג'סי כשהגענו לקומה שלנו.
"תודה על יום מושלם. אני שמחה שגררת אותי מהבית." חיבקתי אותה חיבוק אמיתי.
"העונג כולו שלי." אמרה בחיוך.
נכנסתי הביתה, סגרתי את הדלת ובלי לחשוב פעמיים פניתי לחדר השינה. הייתי עייפה כל כך שנרדמתי בשנייה שנשכבתי על המיטה.
לפתע קמתי בבהלה. לא ידעתי מה השעה וחיפשתי את הנייד. ראיתי שהשעה כבר 21:00 ונכנסתי ללחץ. אני צריכה להיות מוכנה בעוד שעה בדיוק. קמתי מהר ונכנסתי להתקלח. לאחר שיצאתי מהמקלחת, התלבטתי מול הארון איזו שמלה אלבש למסיבה.
הייתי במצב רוח טוב והתחשק לי קצת תשומת לב גברית. לא שתכננתי לעשות עם זה משהו, הרי כל הגברים אותו דבר, או כמו שסקרלט אומרת- הם חלאות, ומניסיוני לצערי אני מסכימה איתה. הגבר שהיה אמור להיות החשוב בחיי בגד ועזב והשני בגד והותיר אותי מרוסקת לגמרי. אני עם גברים סיימתי. בכל זאת, מכיוון שהרגשתי שאני זקוקה לתשומת לב גברית החלטתי ללבוש שמלת מיני קצרצרה, שכבר תעשה את העבודה. אחרי רפרוף קצר בין הבגדים על המתלים ידעתי בדיוק מה אלבש - את השמלה הכסופה. מושלמת למטרתי.
YOU ARE READING
תפסתי אותך
Romanceכשפקחתי את עיניי כאב חד פילח את גופי. הכל כאב לי- הצלעות, הפנים, הידיים. האוזניים שלי רטטו בציפצוף מתמשך, מונוטוני. באיטיות מייסרת כל חושיי שבו לפעול והתחלתי להיזכר במה שקרה רגע לפני שהתעלפתי שאיבדתי את ההכרה. ריפרפתי בידיי במהירות על גופי, מוודאת ש...