Patrzyłam na blondynkę która patrzyła na mnie jak wryta,obydwie zastanawiałyśmy się co powinnam ubrać.W końcu postawiłam na obcisłą i czarną spódniczkę z czarnym topem bez ramion.Na nogi wsunęłam czarne buty na obcasie a włosy wyprostowałam.Makijaż miała mi robić Kendall.
-No.-mruknęła.-Powiem ci że jak twój braciszek cię zobaczy to będzie płakał że musiał się urodzić jako twój brat bo będziesz tak pięknie wyglądać.-uśmiechnęła się podczas robienia mi makijażu.
Ja pierdolę.
-Już pewnie tak myśli.-prychnęłam,dziewczyna odeszła lekko ode mnie dając trzy kroki do tyłu.
-Wyglądasz.-zaczęła.-kurwa przepięknie zobacz się.-Wstałam z łóżka i spojrzałam w lusterko,otworzyłam szerzej oczy.Miałam długie doklejane rzęsy a moje usta zdobiła mocna konturówka z pomadką,miałam również lekko długie kreski.-To jeszcze tylko ja i będziemy chodzącymi boginiami Emory.-rzuciła na co się lekko uśmiechnęłam.
Spojrzałam na małego kotka śpiącego na mojej poduszce,wyglądał przesłodko,mały i taki grzeczny.Nadal trzymam się zdania że z kotem się najlepiej dogaduje.
***
Blondynka miała na sobie czarną sukienkę a jej lekko pofalowane włosy opadały na ramiona,wyglądała cholernie pięknie.-Chodź.-powiedziała.-Bo już zaczynają bez nas.-mruknęła.Wstałam z łóżka i wyszłam z dziewczyną z mojego pokoju,w oczy rzucił się mój brat który miał na sobie szarą bluzkę i czarne jeansy a koło niego stał blondyn w białej koszuli i czarnych jeansach,rozmawiali ze sobą.Ten trzeci siedział na kanapie a na jego kolanach jakaś brunetka,oni się nie całowali tylko pożerali,jego wzrok skupił się na mnie na co zmrużyłam oczy,wystawił mi środkowego palca po czym skupił się na pożeraniu dziewczyny.
-To jest ten cały Nicholas?-spytałam Kendall.
-Tak.-odpowiedziała szybko.-Nie przejmuj się nim,jest nie miły dla prawie każdego a codziennie jest z inną,typowy fuckboy nie?
-Pierdolony szmaciarz.-mruknęłam.
-Tylko czasami.-machnęła ręką po czym złapała mnie za dłoń i pociągnęła w stronę kuchni gdzie stał mój brat razem z blondynem.
-Nolan nie mówiłeś że masz ładną siostrę.-Szturchnął mojego brata ramieniem.-Jak tam u ciebie Emory?
-Hm.-mruknęłam niepewnie.-Chyba dobrze.
-Kurwa.-burknął mój brat.-Nie mów już nic Colton bo ci wpierdole.
-Za co?-prychnął blondyn,unosząc brwi.
-Bo nie podoba mi się że tak się patrzysz na moją młodszą siostrę.-mruknął.-Ona,zasługuje na kogoś lepszego.
-Nie jestem dzieckiem Nolan.-wtrąciłam się.-I podaj mi coś do picia.I dobrze wiesz że moje serce należy do kogoś innego.
-Czego byś się napiła?-zapytał blondyn,odrazu przerzuciłam wzrok na różny alkohol.
-Piwo.-powiedziałam obojętnie,wzrok mojego brata mnie zabijał,patrzył na mnie wkurwiony.
Nadopiekuńczy braciszek.
-Emmy.-zmarszczył brwi.-Jako twój starszy brat zakazuje ci picia.-uśmiechnął się szyderczo.
-Jako twoja młodsza siostra każe ci się odpierdolić.-rzuciłam ostro.-Nie możesz traktować mnie jak pięciolatkę.
-Martwię się o ciebie.-odparł nieco ciszej.
-Nie musisz braciszku.-uśmiechnęłam się po czym chwyciłam butelkę piwa od blondyna i upiłam łyk.
W naszą stronę zmierzał czarnowłosy,wbiłam w niego wzrok.
CZYTASZ
Fallen for you
RomanceDziewiętnastoletnia Emory Sinclair po śmierci matki musi wyprowadzić się do starszego brata,do Los Angeles.Szybko wpada w wir nowych znajomości a jej życie się drastycznie zmienia,dogaduje się z każdym oprócz z pewnym chłopakiem którego już od pierw...