『 သြယ္လ်သည့္လက္ေခ်ာင္းမ်ားမွာနတ္ဆိုးဝင္ပူးျခင္းခံရသည့္ႏွယ္ ၊ ကီးဘုတ္၏နံပါတ္ ၃ ႏွင့္ ၄ ေအာက္တည့္တည့္ရွိစာလုံးကိုႏူးညံ့စြာျဖတ္တိုက္သြားမိလ်က္။ 』
__________________________________
“ အဲ့ဒီလူ ” ဆိုသည္မွာမည္သူကိုရည္ၫႊန္းေၾကာင္းႏွင့္ထိုအခ်ိန္ကရွစ္ေလာ့မွာထိုလူ၏အမည္ကိုပင္ထုတ္မေျပာခ်င္လွေၾကာင္းကိုျမင္ေယာင္ၾကည့္ေပႏိုင္သည္။
" ရွစ္ေလာ့တကယ္သန္မာလြန္းတယ္။ "
ညေနခင္းတုန္းကနားေနခန္းထဲတြင္ေလာင္ေခ်ာင္သည္သူ၏စကားအၿပီးတြင္ယြီေဆြ႕၏အမူအရာေျပာင္းလြဲသြားပုံကိုသတိမျပဳမိခဲ့စြာပင္သက္ျပင္းခ်လ်က္ဆက္ဆိုလာခဲ့၏။
" ပြဲစဥ္ကစေတာ့မယ္ ၊ NSN ဒုတိယအသင္းရဲ႕ကစားသမားေတြကတစ္ေယာက္မွနားေနခန္းထဲကထြက္မလာေသးဘူး။ ပြဲစီစဥ္သူေတြကလည္းဒီအေၾကာင္းေၾကာင့္အရမ္းပူပန္ေသာကေရာက္သြားရၿပီး ၊ အေျခအေနကဘယ္လိုပဲျဖစ္ျဖစ္ပြဲစဥ္ကိုအရင္ကစားလိုက္ၿပီးမွပြဲၿပီးသြားရင္ဆက္ေျပာၾကဖို႔ေတာင္းဆိုတယ္။ NSN ဒုတိယအသင္းရဲ႕က်န္ကစားသမားသုံးေယာက္ကလည္းတုံ႔ဆိုင္းလာၿပီး ၊ သူတို႔အရင္ဆုံးကစားလိုက္ၾကဖို႔ပဲအႀကံေပးလာတယ္။ တကယ္လို႔အခုပြဲစဥ္က်မွတစ္ဖက္အသင္းကလုပ္ပြဲမကစားခဲ့ရင္ေရာဆိုၿပီး ?ဒီလိုသာဆိုဒီအေၾကာင္းေၾကာင့္ေနာက္ပိုင္းမွာအျပစ္ေပးခံရင္ေရာဆိိုၿပီးေပါ့ ... "
" ရွစ္ေလာ့ကေတာ့တစ္ဖက္အသင္းကသုံးေယာက္မွာေသခ်ာေပါက္ျပႆနာတစ္ခုခုရွိေနေၾကာင္းပဲဆိုလာၿပီးဘယ္သူမွသူ႔ကိုနားခ်လို႔မရဘူး ၊ သူနားေနခန္းထဲမွာထိုင္ေဆးလိပ္ေသာက္ေနၿပီးအျပင္ကိုလုံးဝထြက္မလာတာ။ သူပြဲစဥ္ကစားဖို႔ျငင္းဆန္လိုက္တာေၾကာင့္ပဲအဲ့ဒီကိစၥကပိုႀကီးသြားၿပီး ၊ ဒုတိယအဆင့္လိဂ္ဘက္ကလုပ္ပြဲကစားတဲ့အေၾကာင္းကိုစတင္စစ္ေဆးျခင္းေတြျပဳလုပ္လာတာပဲ။ "
" မုန္လာဥကိုဆြဲထုတ္လိုက္ေတာ့႐ႊံ႕ေတြပါပါလာၿပီး*အဲ့ဒီကစားသမားတစုလိုက္ႀကီးလည္းပိတ္ပင္ခံလိုက္ရေရာ။ ေရွာင္ကြၽင္းရဲ႕အသင္းသားသုံးေယာက္ဆိုတစ္သက္တာပိတ္ပင္ျခင္းခံလိုက္ရတာ ၊ ေရွာင္ကြၽင္းကအဲ့ဒီအခ်ိန္က်မွသိလိုက္ရေတာ့အသင္းသားေတြနဲ႔ပါရန္ျဖစ္ေတာ့မလိုျဖစ္သြားေသးတယ္။ ဒါေပမဲ့ေတာ္ပါေသးတယ္ ၊ ေနာက္က်တျဖည္းျဖည္းစိတ္ေလွ်ာ့ႏိုင္သြားတယ္။ "
YOU ARE READING
မြူအုပ် || ဘာသာပြန်
Romance「 ကိုယ်မင်းအတွက်ကြောင့်ပါပဲ ၊ နှလုံးအိမ်ထက်ကဖုန်မှုန့်မြူစိုင်တို့ကိုလည်းသန့်စင်ပေးနိုင်ပါသေးရဲ့။ 」 မူရင်းစာရေးသူ : မန့်မန့်ဟယ့်ချီသော်။ စုစုပေါင်းအပိုင်း : ၁၃၂ပိုင်းနှင့်အချပ်ပို ၄ ပိုင်း။ ယွီဆွေ့ x ရှစ်လော့။