『 လူအမ်ားအျပားကေမ့ေလ်ာ့သြားခဲ့ၾက၏ ၊ ပထမဆုံးေသာ Medic အႁမြာၾကယ္ႏွစ္စင္စုံတြဲမွာအျခားသူျဖစ္ခဲ့ေၾကာင္းကိုပင္။ 』
__________________________________
Saint ၏အိမ္ကြင္းအတြင္း၌ Free ပရိတ္သတ္မ်ားေျမာက္ျမားစြာေရာက္ရွိေနၿပီး ၊ က်ယ္ေျပာလွသည့္ၿပိဳင္ပြဲကြင္းဝယ္ႏွစ္ဖက္ပရိတ္သတ္တို႔အေရအတြက္မွာတူညီလုနီးနီးရွိေနသည္။
Free မွအသင္းသားမ်ားအားလုံးၿပိဳင္ပြဲကြင္းသို႔ေရာက္ရွိၿပီးေနာက္နားေနခန္းသို႔သြားသည့္လမ္းတြင္ပြဲၾကည့္စင္စႀကႍလမ္းကိုေလွ်ာက္သြားရခိုက္ ၊ ခ်န္းေဟာ္မွာမီးခံတံခါးမွအျပင္သို႔ဖြင့္ၾကည့္မိရာစကားလုံးမ်ားပင္ေပ်ာက္ဆုံးသြားရေတာ့၏။" ပုံမွန္ရာသီပြဲစဥ္ေလးတစ္ခုပါပဲ ၊ ပရိတ္သတ္ေတြကအရမ္းတက္ႂကြလြန္းေနလားလို႔ ?ဒီေန႔ Light Board ေတြကပုံမွန္ထက္ေတာင္ေက်ာ္လြန္ေနၿပီ။ "
Puppy သည္လည္းလိုက္လာကာၾကည့္ၿပီးေနာက္ခါးသက္စြာဆိုလာေလသည္။
" ေမလူး ၊ ယြီေဆြ႕ရဲ႕ Light Board ေတြကဒီေလာက္အေဝးႀကီးကေတာင္ျမင္ရတဲ့အထိႀကီးတာပဲ။ သူ႔ပရိတ္သတ္ေတြဒါကိုသယ္လာဖို႔ Truck ကားႀကီးေတာင္ငွားလာရသလားပဲ ?ပုံမွန္ရာသီပြဲစဥ္ေလးတစ္ခုအတြက္ေလ ?"
" စိတ္ေလွ်ာ့ၾကပါ ၊ ယြီရွန္းပရိတ္သတ္ေတြရဲ႕လုပ္ရပ္ကပုံမွန္ဆန္ဆန္ပါပဲ။ "
က်ိဳးေဟာ္မွာေအာင္ျမင္မႈ၏အက်ိဳးရလဒ္ကိုဂုဏ္ယူစြာခံစားလ်က္နားလည္စြာရွင္းျပလာ၏။
" ပုံမွန္ရာသီပြဲစဥ္တစ္ခုအတြက္ေၾကာင့္မဟုတ္ဘဲ ၊ ယြီေဆြ႕ပရိတ္သတ္ေတြစိတ္ပူရတာက Angel Sword ရဲ႕ေက်ာ္ၾကားမႈျမင့္ျခင္းကိုပဲျဖစ္လိမ့္မယ္။ ေနာက္ၿပီးတစ္ဖက္ကအိမ္ကြင္းတစ္ပန္းသာမႈကလည္းရွိေသးေတာ့ ၊ Light Board ေတြကယြီေဆြ႕ထက္သာလြန္ေနမွာကိုလည္းပူရေသးတယ္။ ဒါေၾကာင့္ပဲျပင္ဆင္လာၾကတာ။ "
က်ိဳးေဟာ္သည္လည္းထြက္ၾကည့္လာၿပီးစိတ္ေက်နပ္စြာျဖင့္ -
" အရမ္းေကာင္းတယ္ ၊ ယြီေဆြ႕ပရိတ္သတ္ေတြကအမ်ားဆုံးပဲ။ ရွစ္ေလာ့နဲ႔ Angel Sword ပရိတ္သတ္ေတြကေတာ့အတူတူေလာက္ပဲ ၊ အားလုံးအတြက္ကေတာ့အင္း.... ဟိုေခ်ာင္ဒီေထာင့္နားေတြကိုအားထည့္ၿပီးရွာၾကည့္ရင္ေတာ့အျခားသူေတြအတြက္အားေပးမႈေတြကိုလည္းျမင္ႏိုင္ပါတယ္။ အဆင္ေျပတယ္။ "
YOU ARE READING
မြူအုပ် || ဘာသာပြန်
Romance「 ကိုယ်မင်းအတွက်ကြောင့်ပါပဲ ၊ နှလုံးအိမ်ထက်ကဖုန်မှုန့်မြူစိုင်တို့ကိုလည်းသန့်စင်ပေးနိုင်ပါသေးရဲ့။ 」 မူရင်းစာရေးသူ : မန့်မန့်ဟယ့်ချီသော်။ စုစုပေါင်းအပိုင်း : ၁၃၂ပိုင်းနှင့်အချပ်ပို ၄ ပိုင်း။ ယွီဆွေ့ x ရှစ်လော့။