အခန္း - ( ၂ )【 Z 】

548 15 0
                                    

『 ယခင္ကေခါင္းေဆာင္မ်ား။ 』

_________________________________

ထိုစကားအဆုံးတြင္အသင္းေဖာ္မ်ားမွာ တုန္လႈပ္ေခ်ာက္ခ်ားစြာျဖင့္အခ်င္းခ်င္းၾကည့္မိလိုက္ၾကသည္။
ေက်ာက္ဖုန္းသည္ထိုင္ခုံအားပိုမိုသက္ေတာင့္သက္သာရွိသည့္အေနအထားသို႔ေျပာင္းလိုက္ၿပီးေျဖးညႇင္းစြာဆိုလာခဲ့၏။

" ငါမင္းတို႔ကိုဒါေတြေျပာျပတယ္ဆိုတာအေျခအေနကိုနားလည္ထားေအာင္လို႔ ၊ အဲ့ဒါမွမရွင္းမလင္းမျဖစ္ဘဲသူ႔ကိုစိတ္အေႏွာင့္အယွက္ျဖစ္ေအာင္မလုပ္မိမွာ။ "

" သူပေရာ္ဖက္ရွင္နယ္ေလာကထဲမဝင္ခင္က ၊ ရွစ္ေလာ့ကေက်ာင္းမွာေတာ္ေတာ္အဆင့္ေကာင္းတာ။ ေတာ္ေတာ္ႀကီးကိုေကာင္းတာ ၊ အဲ့ဒါေၾကာင့္သူကဒီပေရာ္ဖက္ရွင္နယ္လမ္းကိုမသြားခ်င္ခဲ့ဘူး။ ဒီေတာ့ထုတ္လႊင့္တဲ့သူအျဖစ္နဲ႔ပဲေနခဲ့တယ္ ၊ သူ႔မိသားစုကလည္းေသခ်ာေပါက္ဒီကိစၥကိုလက္မခံႏိုင္ဘူးေပါ့။ "

" ရွစ္ေလာ့အခုလည္းသူ႔မိသားစုကို မဆက္သြယ္ေသးဘူး ၊ သူမိသားစုထဲကပဲထြက္လိုက္တာလားဆိုတာေတာ့ငါလည္းမသိဘူး။ ဘယ္သူမွလည္းမေမးရဲဘူးေလ။ "

" အဲ့တုန္းတည္းကသူကထုတ္လႊင့္တဲ့သူေတြၾကားမွာနာမည္ႀကီးေနၿပီးသား ၊ ျပည္တြင္းဆာဗာမွာလည္း အဆင့္ျမင့္တယ္။ အဲ့ေတာ့သူ႔ကိုကလပ္ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားကလည္း ရွာေတြ႕သြားၾကတယ္ ၊ ရွစ္ေလာ့ကအဲ့တုန္းက Medic ေနရာကပဲကစားေနတုန္း။ ေကာင္းတဲ့ Medic ဆိုတာရွားေတာ့သူ႔ကိုကလပ္အမ်ားစုကဆက္သြယ္ခဲ့ၾကတယ္ ၊ သူအကုန္လုံးကိုျငင္းပစ္ခဲ့တာငါေတာင္အပါအဝင္ပဲ။ အဲ့တုန္းကသူငါ့ကိုေျပာခဲ့တာသူပေရာ္ဖက္ရွင္နယ္ေလာကမွာ မကစားခ်င္ေသးဘူးတဲ့ ၊ ဒါေပမယ့္ ေနာက္က်မသိရတဲ့အေၾကာင္းတစ္ခ်ိဳ႕ေၾကာင့္နဲ႔သူ Whisper ရဲ႕အသင္းကိုေရာက္သြားတယ္။ "

" သူကပေရာ္ဖက္ရွင္နယ္ကစားဖို႔မျဖစ္ႏိုင္တာမို႔လို႔သူ႔အတြက္နဲ႔အခ်ိန္ကုန္ခံမေနပါနဲ႔ဆိုၿပီးငါတို႔ေတြ ၊ ကလပ္ေတြအမ်ားႀကီးကိုအတိုက္အခံျပဳခဲ့ၿပီး ေနာက္ေတာ့ Whisper ဆီေရာက္သြားခဲ့တယ္ေလ။ ဟူး ...."

မြူအုပ် || ဘာသာပြန်Donde viven las historias. Descúbrelo ahora