Otworzyłam powoli oczy i zobaczyłam że jestem w swoim pokoju ale jak? przecież dopiero co byłam w aucie Maxa. japierdole boli mie wszystko a szczególnie głową. Podniosłam się do pozycji siedzącej, przetarłam twarz dłońmi, zobaczyłam szkalnek z wodą obok tabletki i liścik.
Przgotowałem Ci tabletki i wodę, wypiaś dużo więc odpoczywaj.
Max
Jest to miłe bardzo, wziełam jedna tabltki i popiłam woda. Złapałam za telefon spojrzalam na godzinę była 11:34 odrazu weszłam na instagrama I zaczęłam przeglądać relacje. Pamiętałam wszystko z wczoraj, nie żałowałam niczego bawiłam się super. usłyszałam charakterystyczny dźwięk, dostałam wiadomość.
Max: Chcesz do mnie wpaść?
Chyba jestem dalej jestem w śnie. Max chce żebym przyszła do niego, zastanawilam się czy pójść czy nie, usłyszałam odgłosy telewizora, wyszłam z pokoju chciałam usłyszeć zdanie dziewczyn na ten temat.
- Hej, potrzebuje waszej pomocy- powiedziałam szybko siadajac na fotelu a dziewczyny przeniosły na mnie wzrok.
- w czym?- zapytała Amelia.
- Max mnie zaprosił do siebie i nie wiem czy iść- oznajmiłam opadając na fotel.
- po tym co robiłaś z nim w drodze do akademika, możesz iść- odparła Octavia.- widziałyśmy filmiki, słodko razem wyglądacie.
- Pamiętasz co robiłaś, prawda?- zapytała Amelia a ja kiwnełama głową, pamiętam że włączyłam piosenki, śpiewałam, tańczyłam z Julia, pamiętam też tego blondyna i to że się przytuliłam do Maxa.
-tak, było super- oznajmiłam.
- skoro super się z nim bawiłaś to idź- stwierdziła Amelia, przygryzłam wargę i skinęłam głową
- okej, pójdę dziękuję- powiedziałam I przytuliłam obie dziewczyny. wyciągnęłam telefon żeby mu odpisać.- a co sądzicie o tym że znam go kilka dni a już się do niego przytuliłam sama z siebie?
Ja sama nie wiedziałam co o tym myśleć, Ładnie pachniał to mnie do niego ciągnie, dobrze się przy nim czuje i chce go poznać bliżej.
-A co mamy myśleć? Skoro dobrze się przy nim czujesz to go poznawaj- powiedziała Octavia.
- pasowalibyscie do siebie- oznajmiła Amelia, a ja się uśmiechnęłam
Mia: okej, będę za 15 minut.
-potem nam opowiesz.- Octavia puściła mi oczko a ja się uśmiechnęłam i poszłam do pokoju.
Ruszyłam odrazu do łazienki, umyłam ciało truskawkowym żelem pod prysznic, włosów nie myłam bo mi się nie chciało, miałam zamiar związać go w koka. Po 10 minutach wychodziłam z łazienki, skierowałam się do szafy wyciągnęłam z niej czarne krótkie kolarki I biały top na ramiączkach. zastanawiałam się czy się malować, ostatecznie pomalowałam rzęsy I dodałam kępki, dobrze się czułam bez makijażu ale jednak wolałam przynajmniej podkreślić oczy. Wzięłam telefon I wyszłam z mieszkania kierując się na piętro wyżej. zapukałam w drzwi i czekałam aż Max mi otworzy.
- Hej- powiedział stając w drzwiach.
-Hej- rzuciłam i przytuliłam się do niego. pachniał cudownie tak jak zawsze.
- Jak się czujesz po wczoraj?- zapytał zamykając drzwi.
- dobrze, odziwo wszystko pamiętam- odpowiedziałam.
- Dużo wypiłaś.- oznajmił.
- nie wydaje mi się że aż tak dużo.- odparłam siadając na kanapie
CZYTASZ
Shadows of Los Angeles (TOM I & II)
RomanceMia Devis wraz ze swoim bratem, po tragicznym wypadku rodziców, przeprowadzają się do Chicago, by zamieszkać u cioci Hunter i rozpocząć nowe życie. Rayden, po roku przerwy w nauce, wyjeżdża na studia do Los Angeles. Po ukończeniu szkoły, jego siostr...