פרק 57-'אתגר'

4 1 0
                                    

הבוקר הגיע, התחרות מתחילה.

"הערפד הראשון שיעלה הוא מון עטר"  קרא הקפטן הזקן וערפד לא מוכר, בסביבות גיל ה25 עלה לזירה.

רק אז ביש שם לב לזירה. היא הייתה מדהימה ונראת די גדולה. לרגע לא היה מובן החוק שאסור לצאת מהזירה באמצע קרב. אפילו בטעות אין סיכוי לצאת.

מון היה חזק, הוא הביס כבר 10 ערפדים, משהו שביש לא הצליח להאמין, סביר להניח שהוא יפסיד לו.

"ביש גולד" ביש נקרא אל הזירה על פי הסדר האקראי. 

"תעשה כמוני" קרץ לג'ים. וג'ים הביט בו מבולבל. "מה האידיוט הזה הולך לעשות?" הוא חשב לעצמו.

ביש עלה על הזירה, ובאופן מפתיע במיוחד קרא ביש בקול חזק "נכנע!!" ויצא מן הזירה.

כולם היו בהלם לא פחות מג'ים, מון והקפטן הזקן.

"מ-מה זאת אומרת 'נכנע'? תלחם!" קרא מון באגרופים חשופים.

ביש נאנח, "לא תודה" הוא הפנה למון את גבו וחזר למקומו. "חבל שלא קראו לך בסוף" אמר ביש בעודו הולך.

"אפשר להבין מה לעזאזל זה היה?!" שאל ג'ים ברגע שביש התיישב משמאלו של ג'ים.

"בטח" ביש הסכים להגיד מה שתכנן. "אם נלחם כאן ועכשיו בלי הפסקה גם החלש שבחלשים יביס אותנו בסופו של דבר. מון חזק, רציתי להלחם בו, הייתי מקווה שנכריז אתגר באותו הזמן- אבל זה ברור שזה לא אפשרי. הוא מסוג היצורים שברגע שיפסידו ימשיכו ישר- במילים פשוטות יותר- הוא יכריז 'אתגר' ברגע שיפסיד. " הסביר ביש. ג'ים שנא שביש הסביר הכל 'במילים פשוטות יותר' , כאילו ביש ציפה ממנו לא להבין דבר.

"אבל אני, אני רוצה לאגור כוחות. כי אם לא- אנחנו נפסיד." סיכם ביש.

"אמרתי לך כבר- תעשה את אותו הדבר. אלא אם כן יקראו לך לקראת הסוף."

ג'ים מצא בזה משהו הגיוני והסכים לכך.

ביש כמעט התחרפן בצפייה בקרבות, לא כי הוא היה לחוץ מהחוזק של המתמודדים האחרים (נראה שהעובדה שהכל היה הרוס סביב הזירה לא שינתה לו במיוחד), אלא מסיבה אחרת לגמרי, הוא שנא לראות אנשים חזקים מפסידים! ובנתיים- אף אחד לא עשה מה שהוא וג'ים עשו. "בסוף לא ישאר לנו מישהו נורמלי להילחם בו" מחא ביש לעצמו.

"זו התוכנית שלך?!" ג'ים נראה עצבני גם הוא. "להילחם בערפדים חלשים??"

בסופו של דבר, ג'ים איבד סבלנות וקרא 'אתגר'.

ביש שם יד על פניו בהבעה שאומרת רק דבר אחד: 'אתה מפגר או מה?'.

ג'ים עלה לזירה. אך באופן מפתיע- הוא לא ניצח רק 3 או 4 מתמודדים. הוא החזיק מעמד זמן רב. רב מאוד בעצם. כך שביש היה כמעט בטוח שהוא העביר קרב עם 30 ערפדים לפחות.

שתיים על הכוונתWhere stories live. Discover now