Bölüm 77

65 8 41
                                    

Minato , Kurenai'nin ninjalık kariyerini sonlandırmıştır.

Naruto'dan :

Herkes şok olmuş bir şekilde Kurenai sensei ve babama bakıyordu. Çünkü az önce babam "Bundan sonra artık sen Konaha'nın bir ninjası değilsin. Ninajlık kariyerin burada sona eriyor..." diyerek Kurenai senseinin ninjalık kariyerini sonlandırmıştı.

Bu durum karşısında dona kalmış bir şekilde boşluğa bakmaya başladım. Kurenai sensei gibi ömrünü Konaha köyünün ninjası olmasına adayan birisinin sırf benim Hinata'yı kurtarma planımın işe yaramaması yüzünden ninjalık kariyerinin bitiyor olması kendimi öyle bir suçlu hissettirmişti ki anlatamazdım.

Babam üzgün bir şekilde "Ninjalık ekipmanlarını masanın üstüne bırakabilirsin." dedi.

Bunun üzerine Kurenai sensei dolmuş gözlerle jounin olduğunu gösteren zırhını ve daha sonra Konaha'nın sembolü olan alın bandını çıkarıp masanın üstüne bıraktı.

Bu duruma daha fazla seyirci kalamayacağım için yüksek sesle "Kurenai senseinin bir suçu yok. O sadece bizi korumak için kendini feda ediyor. Bu plan aslında benim başımın altından çıkmıştı." dedim.

Babam Kurenai senseiye bakarak "Bu doğru mu ?" diye sordu.

Kurenai sensei göz yaşını silerek ciddi bir surat ifadesi takındı ve "Hayır , Naruto beni bu durumdan kurtarmak için aklınca size yalan söylüyor. Bu planı yapanda daha sonra Naruto , Kiba ve Shino'yu bu planı uygulaması için görevlendiren de benim." dedi.

Gai sensei , iğneleyeci bir şekilde "Sen doğru olanı yaptın Kurenai , senin öğrencilerini kendi ailerinden bile daha çok sevdiğini hepimiz biliyoruz. Bu yüzden burada hatalı olan sen değilsin başka birisi" dedi. Gai sensei son cümlesini Hizashi'ye bakarak söylemişti.

Hizashi bu durumu fark etmiş olacak ki "Sırf sizin arkadaşınız diye Kurenai'yi hatalı bulmuyorsunuz. Ancak Kurenai suçlu olduğu için şuan ceza alıyor. Yani layığını buldu !" dedi.

Asuma senesi sinirli bir şekilde "Karım hakkında bu şekilde daha fazla konuşma yoksa !" dedi ama cümlesinin devamını getirmemişti.

Hizashi sinsice sırıtarak "Yoksa ne ? Seninde ninjalık kariyerini bitiririm Asuma , bu yüzden kelimelerine dikkat et , kiminle konuştuğunu unutma !" dedi.

Kakashi sensei araya girerek "Artık olan oldu. Yeni bir tartışma çıkartarak Hokage-sama'yı daha fazla meşgul etmeyin." dedi.

Babam , Kakashi'ye minnettarca bakarak "Kakashi haklı , başka kimsenin bir sorusu veya söyleyeceği bir şey yoksa odamdan çıkabilir." dedi.

Kiba üzgün bir ses tonuyla "Artık Kurenai sensei bizim yani takım 8'in senseisi olmayacak mı ?" diye sordu.

Babam "Malesef" dedi.

Shino "Peki yeni senseimiz kim olacak ?" diye sordu.

Shino'nun bu sorusu üstüne babam biraz düşündü. Birkaç dakikalık düşünmenin ardından "Sizin yani takım 8'in yeni senseisi Nohara Rin olacaktır." dedi.

" dedi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
NARUTO : KIYAMETTEN ÖNCE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin