Naruto , Sasuke ve Sakura chunin sınavına girerler.
Naruto'dan :
Sasuke ve Sakura'yla birlikte chunin sınavının olduğu yere zamanında yetişebilmiştik.
Etrafıma bakındığımda matemeğimin yetmeyeceği kadar çok kişinin bu sınava girmek için gruplar halinde durduklarını gördüm. Açıkçası bu yıl ki sınava bu kadar çok kişinin katılacağını beklemiyordum. Zaten bu durum anca benim katılacağım senede olurdu. Off benim bu bahtsızlığım ne olacak ya !
__________
Aradan belli bir süre geçtikten sonra ortaya bir anda babam çıkmıştı.
Babamın ortaya çıkmasıyla bütün gözler üzerinde toplanmıştı. Chunin sınavının ilk etabı için Hokage'nin bize açıklama yapacak olması herkes için gurur verici bir şeydi. Çünkü bu Konaha tarihinde bir ilkti.
Babam "Sevgili genninler , tanımayanlar için ben Konaha köyünün 4. Hokagesi Namikaze Minato'yum. Görüyorum ki bu yıl ki chunin sınavına olan katılım oldukça fazla , bu bizim için oldukça gurur verici bir durum. Fazla lafı uzatmadan chunin sınavının ilk etabında yapmanız gerekenleri söyleyeceğim." dedi ve cebinden iki tane parşömen çıkardı.
Babam "Bu elimde görmüş olduğunuz iki parşömenden siyah olanı Dünya beyaz olanı ise Cennet parşömenidir. Sizlere sınava başlamadan önce bu parşömenlerden birisini vereceğiz. Bir grupta Dünya diğer grupta ise Cennet parşömenleri olacaktır. Sizin yapmanız gereken Cennet parşömeniniz varsa Dünya parşömenini , Dünya parşömeni varsa Cennet parşömenini bulmak olacaktır. Sınav süresi 3 gün olduğu için 3 gün içerisinde takım olarak bu iki parşömeni bulup bize teslim etmeniz gerekiyor. Eğer takımınızdan birisi bu sınavdan çıkamazsa otomatik olarak diskalifiye olursunuz. Bu yüzden takım olarak dikkat etmeniz gerekiyor." dedi. Bunu dedikten sonra da "Sorusu olan var mı ?" diye ekledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NARUTO : KIYAMETTEN ÖNCE
FanficAlternatif Naruto hikayesidir... Naruto , Sasuke ve Sakura'nın kendi içinde ki dertleri gün geçtikçe ölümcül bir hâl almaya başlar. Şuanlık bir sorun yokmuş gibi gözükse de bu sadece kıyametten önce ki normal günlerdi. Bu kıyametten sonra ise bütün...