Naruto , Sasuke ve Sakura , Kakashi senseilerinin sınavından geçmesinin şaşkınlığını yaşamaktadırlar.
Naruto'dan :
Kakashi senseinin sınavından yanlışlıkla geçebildiğimiz için hepimiz şaşkınlık içindeydik. Harbi biz bu sınavı nasıl geçtik ya ?
"Şimdi hakikaten geçtik mi biz bu sınavı ?" diye sordum.
Sensei "Evet , benim için önemli olan benden zilleri almanız değildi. Önemli olan ne olursa olsun takım halinde hareket etmenizdi." dedi.
Sinirli bir şekilde "O zaman bunu neden daha önce söylemedin ?" diye sordum.
Sensei kafama hafifçe vurarak "O zaman sınavın bir anlamı kalmayacaktı." dedi.
Sakura şaşkınlık içinde "Ne yani hiçbir şey yapmama rağmen bende mi sınavı geçtim ?" diye sordu.
Sensei "Sınavda fazla bir işlevin olmadığı bir gerçekti. Ancak ne olursa olsun sende takımın için mücadele ettin birkaç saniye" dedi. Kakashi sensei'nin söyledikleri biraz kırıcıydı. Sakura ne kadar belli etmese de moralinin bozulduğunu görebiliyordum.
"Eğer Sakura olmasaydı. Ne Sasuke ne de ben asla takım olmanın önemini anlamazdık. Yani kim ne derse desin biz bu sınavı Sakura sayesinde geçtik." dedim. Bunu dedikten sonra Sakura'nın yüzünde küçükte olsa bir tebessüm oluşmuştu.
Sasuke ciddi bir şekilde "Her neyse madem artık resmi olarak takım 7 olduk. Şimdi ne yapacağız ?" diye sordu. Bu çocuk hep böyle ciddi kalmak zorunda mı ? Tamam en havalı sensin ama artık yeter be !
Sensei "Şimdi sizinle ilk görevimizin ne olduğunu öğrenmek için Hokage-sama'nın yanına gideceğiz." dedi.
Gözlerimi büyüterek "Babamın mı ?" diye sordum.
Sasuke "Hokage'ye baba mı diyorsun ?" diye sordu.
"Anam mı diyim ? Tabi baba diyeceğim o benim vücudumda ki 42 kromozomun 21'in sahibi." dedi. Sadece matematik değil aynı zamanda fenimde baya iyidir. Sırf bunu gösterebilmek için bu cümleyi kullandım.
Sakura "Ama bir insanda 46 kromozom olur. Ve babadan sadece 23 kromozom gelebilir." dedi.
Şaşırarak "Haa öylemiymiş." dedi.
Sasuke "Aslında Naruto doğru söylüyor. Normal birisi olmadığı için onun 42 kromozomu olabilir." dedi.
"Aman ne komik" dedim. Bu sırada Kakashi sensei yanımızda garip hareketler yapıyordu.
Hepimiz senseimizin ne yapmaya çalıştığını anlamak için yanına doğru gitmeye başladık. Ama aşılarının tam olduğundan emin olmadığımız için hepimiz temkinli bir şekilde gidiyorduk.
Sakura endişeli bir şekilde "Isırmaz demi ?" diye sordu.
Korku dolu gözlerle "Benim senseilere karşı alerjim var. Beni arkanıza alın." dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NARUTO : KIYAMETTEN ÖNCE
FanficAlternatif Naruto hikayesidir... Naruto , Sasuke ve Sakura'nın kendi içinde ki dertleri gün geçtikçe ölümcül bir hâl almaya başlar. Şuanlık bir sorun yokmuş gibi gözükse de bu sadece kıyametten önce ki normal günlerdi. Bu kıyametten sonra ise bütün...