Nagato , Uchiha'lıların eline düştüğü için büyük bir korku içindedir.
Nagato'dan :
Babamın sağ kolu olan Uchiha Fugaku beni omzuna alarak götürüyordu. Neler oldugunu anlamıyordum ama babamın benimle göz teması bile kuramadığını göz önünde bulundurursam durumum pekte iyi gözükmüyordu.
"Beni nereye görüyorsun ?" diye sordum.
Fugaku "..." cevap vermemişti. Fugaku'nun sessizliği içimde ki korkuyu daha da artırıyordu.
Yüksek sesle "Cevap versene !" dedim.
Fugaku sert bir ses tonuyla "Kes sesini ve sadece bekle !" dedi.
"Beni öldürecek misin ?" diye sordum.
Fugaku "Uchiha'lıları bu kadar zalim belleme Nagato." dedi. Fugaku bunu dedikten sonra içimde ki korku büyük bir ölçüde azalmıştı. Ancak Fugaku cümlesini daha bitirmemişti.
Fugaku "Biz öldürmeyiz , öldürmekten beter hâle getiririz." dedi. Fugaku'nun bu söyledikleri içimde ki korkunun eskisinden bile daha çok olmasını sağlamıştı.
Vücudumun her tarafını kaplayan bu korku yüzünden Fugaku'nun omzunda olan yolculuğumun geri kalanında ağzımı bıçak açmamıştı.
__________
Yarım saatliğin bir yolcuğunun sonunda Fugaku beni ormanın derinliklerine getirmişti.
Gece vakti olduğu için ortam hem karanlık hemde ıssızdı. Bu durum beni daha da korkutuyordu. Çünkü Fugaku beni burada öldürse bile benim cesedimi bulmaları oldukça uzun sürecekti.
"Bana ne yapacaksın ?" diye sordum.
Fugaku "Biraz bekle , onları bekliyorum." dedi.
"Kimleri ?" diye sordum.
Fugaku "Az sonra görürsün." dedi. Bunu dedikten sonra kaderimi kabullenmiş bir şekilde beklemeye başladım.
Benim tek istediğim ailemin bir arada olmasıydı. Bunun için babamı bile karşıma almıştım. Ancak her zamanki gibi günah keçisi olduğum için ceza çekme kısmını yine ben üstlenecektim.
Naruto'nun içine mühürlenen Kyubi yüzünden Naruto ileride büyük sıkıntılar yaşayacaktı. Benim istediğim Naruto'nun bu gerçeği bir an önce öğrenip , bu gücü kullanmaya alışmasıydı. Ama babam her zamanki gibi düzeni bozulmasın diye sadece bana değil tüm köy halkına Kyubi hakkında konuşmayı yasaklamıştı.
Babamın en büyük hatası Kyubi'yi Naruto'ya mühürlemesiydi. Çünkü Naruto bu gücün altından kalkabilecek bir çocuk değildi. Onun yerine ben Kyubi'nin taşıyıcısı olsaydım. Bu gücün altından kalkmayı başarabilirdim. Böylelikle Konaha köyü için büyük bir silah olurdum.
Ancak benim babam beyni kıt bir insan olduğu için mi yoksa beni sevmediği için mi Kyubi'yi bana mühürlemedi bilmiyorum ama şu bir gerçek ki benim babam Konaha tarihinin en kötü Hokagesidir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NARUTO : KIYAMETTEN ÖNCE
FanficAlternatif Naruto hikayesidir... Naruto , Sasuke ve Sakura'nın kendi içinde ki dertleri gün geçtikçe ölümcül bir hâl almaya başlar. Şuanlık bir sorun yokmuş gibi gözükse de bu sadece kıyametten önce ki normal günlerdi. Bu kıyametten sonra ise bütün...