Naruto , ormanın derinliklerinde Sakura'yı aramaya devam etmektedir.
Naruto'dan :
Shikamaru bizzat kendisi Lee'ye savaşında yardım etmek için yanımdan ayrılmıştı. Beni de Sakura'yı bulmam için görevlendirmişti.
Beni özellikle Sakura'yı Sasuke'den önce bulmam için tembih etmişti. Bu durumu anlayabiliyordum. Çünkü Sasuke elde ettiği başarıyı göze sokmayı seviyordu. Shikamaru'da bu durumdan hoşlanmıyordu.
Tam Sasuke hakında düşünmeye devam ederken yakınlarda bir ayak sesinin olduğunu duydum. Koskoca ormanda ayak sesinin nereden geldiğini anlamak imkansızdı. Bu yüzden olduğum yerde durdum ve elime kunaimi alarak temkinli bir şekilde beklemeye başladım.
Aradan birkaç saniye sonra çalıların arasından birisi çıktı. Onu gördüğüme şaşırmıştım. Çünkü tâm iti an çomağı hazırla gibi bir şey olmuştu.
Sasuke beni gördüğü için hiçbir tepki göstermemişti. Karşımda aynı bir duvar gibi bana duygusuzca bakıyordu.
Sasuke "Senin ne işin var burada ?" diye sordu.
"Kendi kendime bir tatile çıkayım dedim. Şimdi de bu güzel ormanı geziyorum. Bide soruyor musun ? Tabi ki de Sakura'yı bulmak için şuanda buradayım." dedim.
Sasuke sinirlenmeye başlayarak "Eğer Sakura'yı benden önce bulmak gibi o küçük aklından bir şeyler geçiriyorsan..." dedi ama cümlenin devamını getirmemişti.
"Getiriyorsam ne ?" diye sordum. Çünkü gerçekten Sasuke'nin ne söyleyeceğini merak etmiştim.
Sasuke "İnan bana bilmek istemezsin Naruto !" dedi. Bunu dedikten sonra bende sinirlenmeye başlamıştım. Çünkü artık Sasuke'nin bu hallerinden çok sıkılmıştım. Sasuke ile aramızda uzun zamandır halletmemiz gereken bir mesele vardı. Bu zamana kadar hep bu mesele ile karşı karşıya gelmemek için Sasuke'den uzak durmuştum. Ama artık öyle bir noktadayız ki kaçmanın bir faydası yoktu. Bu yüzden sonucu ne olursa olsun yüzleşmemiz gerekiyordu !
"Sasuke bana olan bu tavırların nedeni tam olarak ne ?" diye sordum.
Sasuke "Ben chunin sınavında şampiyon olduğum sırada söylediğin o laflar sinirimi bozdu. Sen benim en mutlu olduğum anda hevesimi kursağımda bıraktın !" dedi.
"Ben sana normal bir şekilde gerçekleri söyledim. Bunda sinirlenecek ne var ki ?" diye sordum.
Sasuke sinirli bir şekilde "Aptal rolünü oynamayı bırak Naruto ! Senin bilerek bana o lafları ettiğini biliyorum. Yalansa yalan de !" dedi.
Birkaç saniye düşündükten sonra yalan söylemenin bir şeyleri çözmeyeceğini anladım ve "Haklısın bilerek sana o lafları ettim." dedim.
Sasuke acı bir gülümsemeyle "Aslında biliyor musun ? Ne dediğinin bir önemi yok. Kimin dediğinin önemi var. Bu lafları senin dışında birisi etseydi umrumda bile olmazdı. Ama bu lafları sen ettiğin için sinirlerim daha çok bozuldu. Çünkü..." dedi ama cümlenin devamının getiremedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NARUTO : KIYAMETTEN ÖNCE
FanfictionAlternatif Naruto hikayesidir... Naruto , Sasuke ve Sakura'nın kendi içinde ki dertleri gün geçtikçe ölümcül bir hâl almaya başlar. Şuanlık bir sorun yokmuş gibi gözükse de bu sadece kıyametten önce ki normal günlerdi. Bu kıyametten sonra ise bütün...