Sakura en sonunda Konaha köyüne geri dönmüştür.
Sakura'dan :
Naruto , Sasuke'yi bende Kimimaro'yu yanımda taşıyarak Konaha köyüne en sonunda varmıştık. Kimimaro bu süreç boyunca hâla baygınlığın etkisinden çıkamamıştı. Bu bizim rahat bir şekilde buraya gelmemiz açısından iyi olmuştu.
Sasuke , Naruto onu buraya kadar taşıdığı için "Teşekkürler" dedi. Bu duruma hayret etmiştim. Çünkü Sasuke kendisine yapılan bir iyiliğe karşı genelde böyle bir tepki vermezdi. Genelde daha çok sinirlenirdi.
Çünkü ben onu Oruchimaru'nun Lanetli Mühüründen kurtarmaya çalıştığım için bana teşekkür etmek yerine güya onda olması gereken gücü bilerek çalmışım gibi bana sert bir tepki vermişti.
Naruto "Önemli değil" dedi. Bunu dedikten sonra etrafıma bir bakındım. Ancak hiçbir Konaha ninjası beni tutuklamaya çalışmıyordu. Bunun anlamı... İno başarmıştı ! Masumiyetim kanıtlanmıştı.
Mutlu bir şekilde "Görünen o ki İno benim masumiyetimi kanıtlamış. Baksanıza kimse beni yakalamak için gelmiyor." dedi
Naruto'da mutlu bir şekilde "Sanırım haklısın öyle gözüküyor." dedi. Bunu dedikten sonra alaycı bir gülümsemeyle Sasuke'ye baktım. Çünkü o benim Tenten'e zarar verdiğimi düşündüğü için şuan da benim tutuklanmamı bekliyordu.
Sasuke'ye baktığımda şaşkınlık geçirmiştim. Çünkü ben Sasuke'nin yüzünde bir moral bozukluğu görmeyi bekliyordum. Ancak o gizli bir şekilde yüzünde küçük bir gülümseme oluşturmuştu. Bu gülümsemesi çok kısa bir süre sürmüştü. Ama ben net bir şekilde görmüştüm.
Sasuke ciddi bir surat ifadesi takınarak "Hadi yine iyisin" dedi.
Bunun üzerine kendimi istem dışı bir gülümsemeyle Sasuke'ye bakarak bulmuştum. Bu halimi farkettikten sonra hemen eski halime dönmüştüm. Eski Sakura'nın yeniden ortaya çıkmasına izin veremezdim. Çünkü artık üzülmekten çok yorulmuştum. Ben şuan ki bu halimden mutluyum.
Sasuke'den gözlerimi kaçırarak "O zaman ben İno'ya bu yaptıkları için teşekkür etmeye gideyim. Sizde Kimimaro'yu Hokage-sama'ya götürün." dedim.
Sasuke "Başka bir emrin var mı ?" diye sordu.
Sasuke'nin bu odunluğuna artık alışmıştım. Kendi içimde bu odunluğa karşı gelmek için bir bağışıklık oluşturmuştum. Bu yüzden de artık sinirlenmek yerine alaycı bir şekilde takılıyordum.
Alaycı bir şekilde "Bu söylediğimi yapmanız kâfi , başka bir şey yok !" dedim. Bunu dedikten sonra Kimimaro'yu , Naruto ve Sasuke'ye teslim edip Konaha sokaklarında İno'yu aramaya başladım.
Kimimaro'yu zaten Konaha'ya geri getirdiğim için onun meselesini istediğim zaman çözebilirdim. Şimdi benim yapmam gereken şey çocukluk arkadaşıma bir teşekkür etmekti.
__________
Aradan yaklaşık 10 dakika geçtikten sonra İno'yu bir banka oturmuş bir şekilde ağladığını gördüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NARUTO : KIYAMETTEN ÖNCE
FanfictionAlternatif Naruto hikayesidir... Naruto , Sasuke ve Sakura'nın kendi içinde ki dertleri gün geçtikçe ölümcül bir hâl almaya başlar. Şuanlık bir sorun yokmuş gibi gözükse de bu sadece kıyametten önce ki normal günlerdi. Bu kıyametten sonra ise bütün...