Bölüm 64

71 7 15
                                    

Chunin sınavının ikinci aşamasının dördüncü karşılaşması başlamak üzeredir.

Naruto'dan :

Chunin sınavının ikinci aşamasının üçüncü karşılaşması Neji ve Shino arasında geçmişti. Tek kelimeyle mükemmel bir savaştı. Herkes savaşı heyecandan ayakta izlemişti.
Savaşın sonunda kazanan kişi Neji olmuştu. Ancak herkes hem Neji'yi hemde Shino'yu verdikleri mücadelelerden dolayı ayakta alkışlamıştı.

Neji'nin de kazandığı için ego yapmak yerine Shino'nun yanına gidip tebrik etmesi ince bir davranıştı. Bu yüzden onu takdir etmiştim.

İzlediğimiz savaşlar içimde büyük bir heyecan uyandırıyordu. Acaba şimdi ki karşılaşma kiminle kimin arasında olacaktı ?

Bunun cevabını öğrenebilmek için kafamı hızlı bir şekilde resimlerimizin geçtiği tableya doğru çevirdim. Birkaç saniye sonra da kiminle kimin mücadele edeceğini görmüş oldum.

Chunin sınavının ikinci aşamasının dördüncü karşılaşması Kiba ve Choji arasında olacaktı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Chunin sınavının ikinci aşamasının dördüncü karşılaşması Kiba ve Choji arasında olacaktı. Choji ile ilgili fazla bir bilgiye sahip değildim. Ancak Kiba ile az da olsa biraz tanışmışlığımız vardı.

Zamanında Rasengan öğrenmeye çalışırken onun sayesinde iyi bir ilerleme kat edip en sonunda da arkadaşları Shino ve Hinata'nın yardımıyla Rasengan yapmayı başarabilmiştim.

Bu yüzden benim gönlüm Kiba'dan yanaydı. Umarım bu karşılşamayı kazanır ve çeyrek finallere yükselir.

Choji'den :

Chunin sınavının ikinci aşamasının dördüncü karşılaşması ben ve Kiba arasında geçecekti. Aslında tamda istediğim gibi bir eşleşme olmuştu. Çünkü hem bir kızla eşleşecek olsaydım. Ona karşı bütün gücümle savaşamazdım. Hem de erkekler arasında gücü en düşük kişi Kiba olduğunu düşündüğüm için rakibimin Kiba olmasına sevinmiştim.

Shikamaru "Beni çeyrek finallerde yalnız bırakayım deme sakın ! Bu yüzden ne olursa olsun Kiba'yı yen !" dedi.

İno "Senin de bana vermiş olduğun bir söz var Choji , yani elinden geleni yap ve Kiba'yı ele !" dedi.

Shikamaru ve İno bana çok kararlı bir şekilde bakıyordu. Ne kadar belli etmesem de bu da benim gerilmeme sebep oluyordu. Çünkü Kiba'ya karşı olası bir mağlubiyet durumum olursa onların yüzüne nasıl bakacağım stresi bütün vücudumu kaplıyordu.

Gerginliğimi belli etmeyerek "Kiba'yı eleyeceğim merak etmeyin." dedim. Bunu dedikten sonra Shikamaru ve İno'nun beni destekleyen cümleleriyle savaş alanına doğru inmeye başladım.

Kiba'dan :

Daha Shino'nun kaybetmesinin hüznünü yaşayamadan şimdi ki karşılaşmamın benim olmasının heyecanını yaşıyordum.

NARUTO : KIYAMETTEN ÖNCE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin