Chunin sınavının ikinci aşamasının altıncı karşılaması başlamak üzeredir.
Naruto'dan :
Chunin sınavının ikinci aşamasının beşinci karşılaması bitmişti. Haku ve Temari arasında geçen bu karşılamayı Haku kazanmıştı. Oldukça güzel ve etkileyeci bir karşılaşmaydı. Karşılamanın başından beri Temari'nin maçı kazanacağını düşünmüştüm. Çünkü Temari uzak mesafede muazzam güçlü olduğu için rakibini kendisine yaklaştırmıyordu.
Haku'da bu durumun farkında olacak ki şaşırtma yapmak için en başından beri savaş alanına kendisinin buz klonunu koymuş bu şekilde de Temari'nin bütün dikkatini buz klonuna vermesini sağlamıştı. En sonunda da Temari'yi gafil avlayıp maçı kazanmayı başardı.
En çokta Temari'nin kaybettikten sonra babasının onu herkesin önünde azalarmasına üzülmüştüm. Gerçekten her insan ebeveyn olmamalı çocuğuna böyle davranmak sadece kalıcı travma bırakmasına sebep olur. Bu travmalar zamanı geldiğinde psikolojik olarak yıpranmalara ve hayattan bezmişliklere yol açar. Bu yüzden umarım Temari bu durumu en kısa sürede atlatır.
Haku ve Temari'nin karşılaşması biter bitmez diğer karşılaşmanın kiminle kimin arasında olacağını öğrenmek için hızlı bir şekilde resimlerimizin geçtiği tabelaya baktım.
Chunin sınavının ikinci aşamasının altıncı karşılaşması ben ve adı Kin olan sis köyünden transfer öğrencisi olarak gelen kız ile geçecekti.
Bu kızı en son gördüğümde Sakura'ya arkadaşları ile birlikte zorbalık yapıyordu. Bu yüzden hem bu kızdan hemde arkadaşlarından hiç haz etmiyordum. Üstelik sadece ben değil benim dışımda bu sınava katılan diğer kişilerde sis köyünden gelen bu transfer öğrencilerden haz etmiyordu. Bu yüzden ne olursa olsun bu karşılaşmayı kazanmak zorundaydım.
Her ne kadar Kin ile az sonra olacak olan karşılaşmamda odağımı kazanmaya yöneltsemde üstümde yoğun bir stres vardı. Çünkü bana burada herkes Naruto savaçacak gözüyle bakmıyordu. Bana burada herkes Hokage'nin oğlu savaşacak gözüyle bakıyordu. Bu yüzden eğer şimdi kaybedersem hem ben hemde babam dalga konusu olurdu. Böyle bir şeye izin vermemek için Kin'i yenmek zorundaydım.
Üstümde hâla az sonra çıkacağım karşılaşmanın gerginliğini taşırken bu durum omzumda bir eli hissetmemle son bulur. Bana kimin dokunduğuna baktığımda ise onu görürüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NARUTO : KIYAMETTEN ÖNCE
FanfictionAlternatif Naruto hikayesidir... Naruto , Sasuke ve Sakura'nın kendi içinde ki dertleri gün geçtikçe ölümcül bir hâl almaya başlar. Şuanlık bir sorun yokmuş gibi gözükse de bu sadece kıyametten önce ki normal günlerdi. Bu kıyametten sonra ise bütün...