Sakura , Kimimaro'yu bayıltarak Naruto ve Sasuke'yi kurtarmıştır.
Sakura'dan :
En sonunda Kimimaro'yu bulmuştum. Ancak sadece Kimimaro'yu bulmakla kalmayıp aynı zamamda Naruto ve Sasuke'yi de bulmuştum.
Demek ki benim peşime düşen Konahalı ninjaların içinde Sasuke ve Naruto'da vardı. Eğer buraya zamanında yetişmeseydim. Sanırım bir daha ikisinide göremeyecektim. Çünkü az kalsın Kimimaro ikisininde işini bitirecekti.
Sasuke acı içinde "S-sakura !" dedi. Sasuke'nin ölmesini tabi ki istemezdim. Ama onu böyle acı içinde görmekte beni zerre üzmüyordu.
Sasuke'yi görmezden gelerek hemen Naruto'nun yanına gittim ve yaralarını hızlıca tedavi etmeye başladım.
Endişeli bir şekilde "İyi misin ?" diye sordum.
Naruto şaşırarak "Sayende daha iyiyim ama sen ne ara medikal ninjalığı öğrendin ki ?" diye sordu.
Gülümseyerek "Ben Tsunade-sama'nın öğrencisiyim. Bu yüzden bende onun gibi olmak için medikal ninjalığın çoğu şeyini öğrendim." dedim.
Naruto gülümseyerek "Kimse farkında değil ama ben farkındayım. Sen kendini çok iyi geliştirdin Sakura , özel bir klandan gelmemene rağmen sıkı çalışarak bunları yapman MUHTEŞEM !" dedi.
Naruto'nun söyledikleri beni çok mutlu etmişti. Onun sayesinde gerçekten de en başından beri yavaş yavaşta olsa nasıl bir ilerleme katettiğimin farkına vardım.
Bende gülümseyerek "Teşekkür ederim." dedim. Bunu dedikten sonra Naruto'yu eski sağlığına kavuşturdum.
Naruto kulağıma yaklaşarak "Sasuke'ye yardım edecek misin ?" diye sordu.
Ciddi bir şekilde "Zorunda mıyım ? Ne de olsa siz beni Konaha'ya geri götürmek için gelen ninjalarsınız. Bu yüzden şuan Sasuke benim sorumluluğumda değil !" dedim.
Naruto "Ama bana yardım ettin." dedi.
"Çünkü sana değer veriyorum. Senin zarar görmeni ve acı çekmeni istemem. Çünkü sen Sasuke gibi herkesi aşağılayan bir şerefsiz değilsin." dedim.
Bunu dedikten sonra Sasuke zar zor ayağa kalkarak yanımıza geldi. Yüzü her zamanki sanki mahkeme duvarı gibiydi.
Sasuke sadece bana bakıyordu. Bakışları beni rahatsız ettiği için tam bu konu hakkında bir şey söyleyeceğim sırada Sasuke benden önce davranarak konuşmaya başladı.
Sasuke "Biliyorum senin yardımına istemem saçma olur. Çünkü sana ettiğim onca lafın ardından yüzsüz gibi senden yardım isteyemem Sakura , ama en azından rahat bir şekilde yürümemi sağlayacak kadar beni iyileştirir misin ?" diye sordu.
Sasuke'nin söyledikleri benim sinirlerimi daha çok bozmuştu. Çünkü hâla bir şeyi demeyi unutmuştu.
"Bir şeyi eklemeyi unutmadın mı ?" diye sordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NARUTO : KIYAMETTEN ÖNCE
FanficAlternatif Naruto hikayesidir... Naruto , Sasuke ve Sakura'nın kendi içinde ki dertleri gün geçtikçe ölümcül bir hâl almaya başlar. Şuanlık bir sorun yokmuş gibi gözükse de bu sadece kıyametten önce ki normal günlerdi. Bu kıyametten sonra ise bütün...