Sakura , Guren'in Haku'nun annesi olduğunu öğrenince büyük bir şok yaşamıştır.
Sakura'dan :
Guren az önce Haku'nun annesi olduğunu söylemişti. Bu söylediğinden sonra nasıl bir tepki vereceğimi bilememiştim. Çünkü Guren'in Haku'nun annesi olacağı ihtimali asla aklıma gelmemişti.
Şaşkın bir şekilde "Ama bu nasıl olur ?" diye sordum
Guren üzüntülü bir ses tonuyla "Bu kolyeyi Haku daha küçükken ben hediye etmiştim." dedi.
Elimde ki kolyeye bakarak "Söylediğiniz şeyler doğru olabilir ama ben hâla sizin nasıl anne-kız olabildiğinizi anlamadım." dedim.
Guren acı bir gülümsemeyle "Her şey bundan tam 13 sene önce oldu. O zamanlar şuanki olduğum gibi birisi değildim. Daha naif ve kırılgan bir yapım vardı. İşte ben o halimle Zabuza ile birlikte oldum. Başlarda her şey güzel gidiyordu. Aradan yaklaşık bir sene geçince bir kızımız yani Haku olmuştu. Ancak Zabuza'nın suçları gün geçtikçe kabarınca her saniye kaçarak yaşamaya başladık. Artık bu durumdan yorulmuştum. Sürekli kaçarak Haku'yu sağlıklı bir şekilde yetiştiremezdim. Bu yüzden Zabuza'nın yanımızda olmadığı bir gün Haku'yu kucağıma alarak kaçmaya başladım." dedi.
"Gidecek bir yeriniz var mıydı ?" diye sordum.
Guren "İşin kötü tarafı nereye gideceğimi hiç bilmiyordum. Aklımda olan tek şey Zabuza'dan kaçmaktı. Tam ben nereye gideceğimizi düşünürken karşıma birisi çıktı. İşte o kişi benim kurtuluş biletimdi." dedi.
Meraklı bir şekilde "Kim o ?" diye sordum.
Guren "Oruchimaru-sama" dedi. Bunu dedikten sonra "Oruchimaru-sama , bize laboratuvarında kalacak bir yer verdi. Ancak bunun karşılığında Haku'yu kendi deneylerinde kullanacağı bunun sonucunda Haku'nun çok güçlü birisi olacağını söyledi. Başta bu duruma sıcak bakmasamda gidecek bir yerimiz olmadığı için mecburen Oruchimaru-sama'nın teklifini kabul ettim." dedi.
"Sonra ne oldu ?" diye sordum.
Guren "Zaman içinde Oruchimaru'nun Haku üstünde yaptığı deneyler işe yaramaya başladı. Benim kullndığım kristal elementimi ve Zabuza'nın kullandığı suiton elementini birleştirerek Haku'nun bir buz kullanıcısı olmasını sağladı. Böylelikle Haku , Oruchimaru'nun ilk başarılı sonuçlanan deneyi oldu." dedi.
Ciddi bir şekilde "Oruchimaru bana Kimimaro için Haku'dan vazgeçtiğini söylemişti. O olay nasıl gerçekleşti ?" diye sordum.
Guren "İşte o gün benim kara günüm. Ben o olay gerçekleştiği sırada Oruchimaru-sama'nın bana vermiş olduğu görevdeydim. Bu sırada Zabuza , Haku'nun nerede olduğunu öğrenmiş ve onu almak için Oruchimaru-sama'nın laboratuvarına gitmiş. Başta Oruchimaru-sama , Haku'yu Zabuza'ya vermemiş ama daha sonra Zabuza ne istediği varsa yapacağını söylemiş. Oruchimaru-sama'da Zabuza'ya Kimimaro'yu yanına getirmesini söylemiş. Bunun üzerine Zabuza , Kimimaro'yu bulup Oruchimaru-sama'nın yanına götürmüş. Günün sonunda da Zabuza , Haku'yu alıp laboratuvardan ayrılmış. İşte bende o günden beri Haku'yu arıyorum." dedi.
Şaşkın bir şekilde "Kötü bir geçmişiniz varmış. Hâla anlattıklarınızın etkisinden çıkamıyorum." dedim.
Guren yalvararak "Lütfen bana Haku'nun nerede olduğunu söyle ! Artık kızıma kavuşmak istiyorum..." dedi.
Ciddi bir şekilde "Haku'nun nerede olduğunu öğrenmek istiyorsanız ilk önce Oruchimaru hakkında bütün bildiklerinizi anlatmanız gerekiyor." dedim.
Guren derin bir iç çekerek "Tamam anlatacağım." dedi.
"Sizi dinliyorum" dedikten sonra Guren , Oruchimaru hakkında bildiği her şeyi anlatmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NARUTO : KIYAMETTEN ÖNCE
FanfictionAlternatif Naruto hikayesidir... Naruto , Sasuke ve Sakura'nın kendi içinde ki dertleri gün geçtikçe ölümcül bir hâl almaya başlar. Şuanlık bir sorun yokmuş gibi gözükse de bu sadece kıyametten önce ki normal günlerdi. Bu kıyametten sonra ise bütün...