Bölüm 106

49 7 36
                                    

Neji ve Hinata ormanda antrenman yapmaktadırlar.

Neji'den :

kardeşim Hinata ile birlikte babamızın isteği üzerine beraber antrenman yapıyorduk. Antrenman yapmak için en sakin ve huzurlu olan yerin orman olduğunu karar verdiğimiz için şuan da ormanda hiç ara vermeden antrenmanlarımızı yapıyorduk.

 Antrenman yapmak için en sakin ve huzurlu olan yerin orman olduğunu karar verdiğimiz için şuan da ormanda hiç ara vermeden antrenmanlarımızı yapıyorduk

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu antrenmanları ben hergün ara vermeden yaptığım için alışmıştım. Ancak Hinata benim gibi değildi. Bu yüzden zorlanıyordu.

Hinata yorgun bir şekilde "Biraz ara verelim mi ?" diye sordu.

Ciddi bir şekilde "Eğer güçlenmek istiyorsan daha çok çalışmak zorundasın" dedim.

Hinata alnında ki teri silerek "Elimden bu kadarı geliyor. Gerçekten devam edemeyeceğim." dedi.

Başka birisi olsaydı. Antrenman sırasında dinlenmesine katiyen izin vermezdim. Ama abilik yüreğinden mi bilmiyorum ama Hinata'ya kıyamıyordum.

"Tamam biraz dinlenelim." dedim.

Hinata minnettarca bana bakarak "Teşekkür ederim." dedi. Bunu dedikten sonra aklıma daha iyi dinlenmek için güzel bir yer gelmişti.

"Yakınlarda bir göl vardı. Oraya gidelim mi ?" diye sordu.

Hinata gülümseyerek "Çok iyi olur." dedi. Bunu dedikten sonra birlikte yakında ki göle gitmek için yola koyulduk.

__________

Aradan yaklaşık 5 dakika geçtikten sonra sonunda göle varmıştık. Bu saatte normalde birileri olmuyordu. Ama ileride 2 kişinin olduğunu görmüştük.

Başta kim oldularını umursamadım. Ama Hinata "Onlar Sakura ve İno mu ?" diye sordu. Bu sorusunun üstüne o 2 kişiye daha dikkatli bir şekilde bakmaya başladım. Gerçekten de onlar Sakura ve İno'ydu.

"Selam vermeye gidelim mi ?" diye sordum.

Hinata bana garip bir şekilde bakarak "Normalde sen başkalarına fazla selam vermiyordun. Şimdi ne oldu da selam vermeyi ister oldun ?" diye sordu.

Hinata'nın bu sorusu üzerine Sakura'ya bakarak "Onlar senin yakın arkadaşların değil mi ? O yüzden ayıp olmasın diye dedim." dedim. Aslında orada sadece İno olsaydı. Yanına gidip selam vermekle uğraşmazdım. Ama sırf Sakura olduğu için selam vermek istemiştim. Çünkü Sakura ile yaptığımız son sohbetten sonra aramız oldukça güzeldi.

Hinata "Peki o zaman selam vermeye gidelim." dedi. Bunu dedikten sonra tam Sakura ve İno'ya selam vermek için yanlarına gideceğimiz sırada hiç beklemediğimiz bir şey olmuştu.

İno , Sakura'nın karnına bir kunai saplamıştı. Saplarken de "Sen bunu çoktan halletmiştin Sakura , GEBER !!!" demişti.

Hinata ile birlikte gördüklerimiz karşısında şok olmuştuk. Sakura kanlar içerisinde yere yığılmıştı. İno tam elinde ki kunaisini Sakura'nın boynuna götüreceği sırada Hinata "DUR !" diye bağırdı.

NARUTO : KIYAMETTEN ÖNCE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin