Kıyametten önceki normal günler geride kalmıştı. Artık Konaha'nın kıyameti an itibariyle başlamıştır...
Ve sahne artık Uchiha Obito'nundur !
Obito'dan :
Kakashi ve Rin başta olmak üzere herkes bana şok olmuş bir şekilde bakıyordu. Sanırım en mutlu günlerinde benim karşılarına çıkmamı beklemiyorlardı.
Rin kekeleyerek "O-obito" demişti. Bunun üzerine gözlerim Rin'in üstünde toplanmıştı.
"Beni çok sevdiğini söylüyordun ama görüyorum ki senin aklın en başından beri Kakashi'deymiş Rin" dedim.
Rin "..." hiçbir şey söyleyemeden sulanan gözleriyle bana öylece bakmakla yetinebilmişti. Zaten bu saatten sonra Rin bana sadece bakabilirdi. Artık onunla bir işim olmazdı.
Bu sırada Kakashi bir gözünü kapatan alın bandını gözünden çekerek "Yıllar önce yapamadığım şeyi sanırım şimdi yapmak zorundayım." dedi.
Kakashi zamanında benden çaldığı Sharingan'ıyla bana bakıyordu. Sanırım bana ait olan şeyi Kakashi'den alma vakti artık gelmişti.
Gülerek "Benden çaldığın Sharimgan'la vedalaşsan iyi olur Kakashi , çünkü artık benim olanı geri almanın vakti geldi." dedim.
Rin umutlu gözlerle bana bakarak "Benden mi bahsediyorsun ?" diye sordu.
Bu sefer kahkaha atarak "Senin gibi kadınlar için çok uygun bir laf var. Ama bunca yılın hatrına sana bunu söylemeyeceğim. Kısaca sana anlaman için şöyle söyleyim ki sen artık benim umrumda değilsin Rin" dedim.
Bunu dedikten birkaç saniye sonra Jiraiya'nın cesedini attığım yerden büyük bir gürültü gelmişti. Gürültü sebebiyle yere bastığımız zemin birkaç saniyeliğine hareket etmişti. Bunun sebebini öğrenmek için hemen Jiriaya'nın cededinin olduğu yere doğru bakmıştım.
Aynı Jiriaya gibi efsanevi sannin olan Tsunade , bir yumruğunu arkasındaki duvara sert bir şekilde vurmuştu. Bu vurmasının etkisiylede büyük bir gürültü meydana gelmişti.
Tsunade bana o meşhur ölüm bakışını atarak "Seni öldüreceğim !" demişti.
Gözlerimi devirerek "Sannin bozuntusu şuanda seninle uğraşamam. Bu yüzden senin gibi başbelaları ile ilgilenmesi için buraya bilerek tek gelmedim." dedim.
Bunu dedikten sonra buraya birlikte geldiğim Akatsuki'nin diğer üyelerinin ortaya çıkması için işaret vermiştim.
Akatsuki'nin diğer üyeleri ortaya çıkınca ilk tepkiyi Oruchimaru ciddi bir şekilde "Kimimaro..." diye vermişti. Bunun üzerine bende Kimimaro'nun olduğu tarafa bakmıştım.
Kimimaro ölmüş babasının saçlarını okşmaya bırakarak Oruchimaru'ya sert bir bakış attı ve "Bana aileme zarar vermeyeceğine dair söz vermiştiniz Oruchimaru-sama" dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NARUTO : KIYAMETTEN ÖNCE
Fiksi PenggemarAlternatif Naruto hikayesidir... Naruto , Sasuke ve Sakura'nın kendi içinde ki dertleri gün geçtikçe ölümcül bir hâl almaya başlar. Şuanlık bir sorun yokmuş gibi gözükse de bu sadece kıyametten önce ki normal günlerdi. Bu kıyametten sonra ise bütün...