Sasuke'nin Shikamaru , Choji ve İno ile olan savaşı zaferle sonuçlanmıştır.
Kakashi'den :
Asuma ile beraber Sasuke'nin Shikamaru , Choji ve İno ile olan savaşını izliyorduk. İzlemesi ve yorumlamsı gerçekten de güzel bir karşılaşmaydı.
Bu karşılaşmanın kazanını Sasuke'ydi. Zaten böyle bir sonuç olacağını bekliyordum. Sonuçta Sasuke her ne kadar bir gennin olsa da o bir Uchiha kanı taşıyordu. B6 zamana kadar Uchiha'dan becereksiz bir ninja çıktığını duymamıştım. Gerçi bundan sonra da artık duyacağımı sanmıyorum...
Benim dikkatimi çeken Shikamaru'nun Sasuke'yi bu kadar kolay bir şekilde tuzağa düşürmesiydi. Bu çocuğun savaş zekası gerçekten de hayranlık uyandırdıcıydı. Eğer rakibi Sasuke dışında başka birisi olsaydı. Eminim bu savaşı takımıyla beraber kazanabilirlerdi.
Asuma "Güzel bir karşılaşmaydı değil mi Kakashi ?" diye sordu.
"Evet , Sasuke'nin bu kadar çabuk tuzağa düşeceğini beklemiyordum. Üstelik ben bile bu tuzağın nasıl işlediğini anlamadım." dedim.
Asuma gururlu bir şekilde "Sasuke , Choji'yi kolay bir şekilde manipüle etme imkanı olduğu için Shikamaru bunu Choji'ye duygusal manipülasyon yaparak durdurdu. İno'yuda ardı ardına kunai ve shiruken fırlatmasını sağlayarak Sasuke'yi istediği yere doğru kaçmasını sağladı. Shikamaru , Nara klanından olduğu için gölgeleri kontrol edebiliyor. Bu yüzden Sasuke kunai ve shirukenlerden kurtulmak için ağacın arkasına saklandığında hemen ağacın gölgesiyle kendi gölgesini birleştirerek Sasuke'yi hareketsiz bir hâle getirdi. Bu sayede İno rahat bir şekilde Yamanaka Klanının özel jutsusu olan zihin transferini gerçekleştirdi. Ancak Sasuke bir şekilde bu jutsudan kurtuldu ve galibiyete erişti." dedi.
Asuma'nın söylediklerini hayretler içerisinde dinlemiştim. Shikamaru gennin seviyesinde olmasına rağmen bu kadar kısa bir sürede böyle kaliteli bir tuzak kurması takdire şayandı. Eminim Shikamaru ilerde Konaha için önemli silahlardan birisi olacaktı. Bunu şimdiden öngörebiliyordum.
Gülümseyerek "Yeni nesil bizim neslimizi aratmayacak gibi gözüküyor. Bu seneki chunin sınavlarını iple çalıyorum." dedim.
Asuma "Orası öyle , bu nesil ilerde büyük savaşlara ve zaferlere imza atacağına şüphe yok. Bende chunin sınavlarını merak ediyorum. Bu sınavı kimin kazanacağını asla kestiremiyorum. Bu arada sen bizim iddiamızı unutmadın değil mi ?" diye sordu.
Anlamamış bir şekilde "Ne iddiası ?" diye sordum.
Asuma gülerek "Unuttuysan hemen hatırlatayım. Eğer bu chunin sınavında kimin öğrencisi kazanırsa o kişiye gönlümüzden kopan bir hediye alacaktık." dedi. Bunun üzerine aklımda bir şeyler canlanmıştı. Gerçektenden böyle bir iddiaya girmiştim. Ben , Gai , Asuma ve Kurenai bu iddiaya girdiğimizi hatırlamıştım. ( Bölüm 4 - Satır 39 )
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NARUTO : KIYAMETTEN ÖNCE
FanfictionAlternatif Naruto hikayesidir... Naruto , Sasuke ve Sakura'nın kendi içinde ki dertleri gün geçtikçe ölümcül bir hâl almaya başlar. Şuanlık bir sorun yokmuş gibi gözükse de bu sadece kıyametten önce ki normal günlerdi. Bu kıyametten sonra ise bütün...