Sasuke ve Naruto karşılarındaki kişiyle savaşmak için hazırlanmaya başlarlar.
Sasuke'den :
Naruto ile birlikte karşımıza çıkan kişiye bakıyorduk. Bu kişiyi daha önceden de görmüştüm. Ancak şimdi de karşımda gördüğüme göre sandığımdan daha güçlü birisiydi.
Karşımda şuan da daha önce karşıma çıkan ve işini bitirmesi için Lee'yi görevlendirdiğim beyaz saçlı çocuk vardı. Eğer şuanda beyaz saçlı çocuk buradaysa Lee'nin durumu oldukça kötü olmalıydı.
Naruto sinirli bir şekilde "Shikamaru ve Lee'ye ne yaptın ?" diye sordu. Naruto'nun bu sorusundan anladığım kadarıyla bu beyaz saçlı çocukla sadece Lee ile değil aynı zamanda Shikamaru ile de savaşmıştı. Ona rağmen bu çocuk galip gelmeyi başardıysa sandığımdan katbekat daha güçlü birisiydi.
Beyaz saçlı çocuk "Onların işlerini bitirmek çok isterdim. Ancak şu yeşil kıyafetli çocuk daha önce hiç görmediğim bir güce ulaşarak beni az kalsın öldürecekti. Onların durumu da fazla iyi değildi. Artık yola devam edemeyeceklerini anladığım için onlarla daha fazla uğraşmadım ve oradan ayrılıp sizin peşinize düştüm." dedi.
Lee'yi takımıma eklemek ile çok iyi bir şey yapmıştım. Çünkü onun içinde inanılmaz bir güç olduğunu hissedebiliyordum. Nitekim de bu güç uyanmış olamlı ki beyaz saçlı çocuğu karşı iyi bir savaş çıkarmış.
"Sen kimsin ?" diye sordum.
Beyaz saçlı çocuk "Ben Kimimaro" dedi.
Naruto sinirli bir şekilde "Kim olduğunun bir önemi yok Sakura'ya ulaşmamızda bize engel olan kişi her kimse onu doğduğuna pişman ederiz." dedi.
Kimimaro acı bir gülümsemeyle "Ben zaten doğduğum için pişmanım." dedi.
Naruto "Ne demek istiyorsun ?" diye sordu.
Kimmimaro "Sen hiç ölmek için doğmuş birisini gördün mü ? Ben her aynaya baktığımda görüyorum. Eğer Oruchimaru-sama olmasaydı. Ben şuan ki ben olamazdım. Bu yüzden sizi engellemek için gerekirse canımı bile ortaya koymaya hazırım." dedi.
Sıkılmış bir şekilde "Edebiyatın bittiyse eğer senin canını alabilir miyiz artık ?" diye sordum.
Kimimaro "Alabiliyorsan al bakalım !" dedi. Bunu dedikten sonra Kimimaro savaş pozisyonu alarak vücudundan bir kemik çıkardı. Şuanda bu duruma şaşırarak vakit kaybedemezdim. Çünkü Naruto çoktan tapusu artık neredeyse kendisinde olacağı jutsusunu yapmıştı.
Naruto "Taju Kage Bunshin No Jutsu !"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NARUTO : KIYAMETTEN ÖNCE
FanficAlternatif Naruto hikayesidir... Naruto , Sasuke ve Sakura'nın kendi içinde ki dertleri gün geçtikçe ölümcül bir hâl almaya başlar. Şuanlık bir sorun yokmuş gibi gözükse de bu sadece kıyametten önce ki normal günlerdi. Bu kıyametten sonra ise bütün...