Bölüm 95

52 8 42
                                    

Sasuke , takımı ile birlikte Sakura'yı bulmak için yola koyulmuştur.

Sasuke'den :

Kendi oluşturduğum takımla yani Neji , Lee ve Kiba ile Sakura,'yı Konaha'ya geri götürmek için yola koyulmuştuk. Neji'nin Byakuganı , Kiba'nın koku olma duyusu ve Lee'nin yıkıcı gücü sayesinde Sakura'yı geti getireceğimize olan inancım tamdı.

Aslında Naruto ile tartışma yaşamasaydık. Onu kendi takımıma ilk baştan alırdım. Ancak bana söylediği o laflar sinirimi bozmuştu. O yüzden takımıma almak istememiştim.

Aklımda ki bu düşünceleri Kiba "Sasuke !" diyerek bozmuştu.

"Ne var ?" diye sordum.

Kiba "Sadece merakımdan soruyorum. Naruto'yu neden kendi takımına almadın ?" diye sordu.

"Bu durum seni alakadar eder mi ?" diye soruya soruyla karşılık verdim.

Kiba "Cevap vermek zorunda değilsin ama sen chunin sınavında şampiyon olduğun sırada yanına ilk koşan kişi Naruto'ydu. Adeta kendi şampiyon olmuş gibi sevinmişti. Ne yalan söyleyim sizin bu dostluğunuzu kıskanmıştım. Böyle bir dosta sahip olup da neden kendi takımına eklemedin merak ediyorum." dedi.

Kiba bunu dedikten sonra chunin sınavında şampiyon olduğum anı tekrardan düşündüm. Bu yüzümde bir tebessüm oluşmasını sağlamıştı. Gerçektende Naruto sanki kendi şampiyon olmuş gibi sevinerek bana sımsıkı sarılmıştı. İşte o an kendimi şampiyon olduğum andan bile daha mutlu hissetmiştim. Çünkü bu dünyada dostum diyebileceğim tek kişinin intikamını almıştım. Bunun sevincini de Naruto ile beraber yaşamak paha biçilmez bir andı.

Kiba "Beni duyuyor musun Sasuke ?" diye sorduğunda hemen kendime gelip yüzümde oluşan tebessümü yok etmiştim.

Ciddi bir şekilde "Çünkü öyle olması gerekiyordu. Naruto'yu takıma neden alıp almadığı ile ilgili tek bir soru dahi duymak istemiyorum !" dedim.

Bunu dedikten sonra ölüm sessizliğiyle beraber yola devam ettik. Ama birkaç dakika sonra bu ölüm sessizliğini Lee'nin sorusu bozmuştu.

Lee "Siz Sakura-san'ın böyle bir canîliği yaptığına inanıyor musunuz ?" diye sordu.

Daha deminden beri sessizliğini koruyan Neji "Sakura ve Tenten arasında bir husumet olduğunu bilmeyen kalmamıştır. Ama burada madur olan kişinin Tenten değil Sakura olduğunu düşünüyorum." dedi.

Lee "Ben bu konuda kararsızım. Sakura ve Tenten'in chunin sınavında ki karşılaşmasında Sakura kazanınca içinden adeta başka birisi çıkmıştı. O an ki hırısnı hâla unutmuyorum. O yüzden bu konu ile ilgili kesin bir şey söyleyemem." dedi.

Kiba "Ben şahsen Sakura'nın Lanetli Mühürün etkisinde olsa dahi böyle bir şey yapacağına inanmıyorum. Ama merak ettiğim bir şey var Neji" dedi.

Neji "Neymiş o ?" diye sordu.

Kiba "Tenten senin takımından birisi değil mi ? Ben onun tarafını tutarsın diye bekliyordum." dedi.

Neji "Ben haklı olan taraf kimse onun tarafında olurum ve burada haklı olan tarafın Sakura olduğunu düşünüyorum. Çünkü Sakura ile ettiğimiz sohbetten sonra Sakura'nın böyle bir şey yapmış olabileceğine ihtimal vermiyorum." dedi.

Neji'nin bu dediklerinden sonra kaşlarımı çatarak "Ne sohbeti ? Siz Sakura ile sohbet mi ettiniz ?" diye sordum.

Neji ciddi bir şekilde "Evet sohbet ettik ama bundan sana ne ki ? Ne de olsa sen Sakura'yı chunin sınavının ortasında herkesin gözü önünde aşağılayan birisisin. Bu yüzden şuan ki merakın oldukça gereksiz değil mi ?" diye sordu

NARUTO : KIYAMETTEN ÖNCE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin