Part18(Zg)

3.9K 63 0
                                    


ယေန႕ ႀကီးေမကိုကားဂိတ္မွာသြားႀကိဳေနရေတာ့ အႏြံ႕ဆီသြားဖို႔ကမျဖစ္နိုင္ေတာ့ေပ။ခါတိုင္းဆို အိမ္ကကားနဲ႕ဘဲရန္ကုန္ျပန္ဆင္းေနက်ႀကီးေမက ဒီတစ္ခါေတာ့ လိုင္းကားစီးၿပီးျပန္လာလို႔ ရစ္မွာအံ့ၾသခဲ့ရေသးတယ္။ႀကီးေမက စိတ္ရႈပ္မခံတတ္တဲ့လူမ်ိဳးမဟုတ္လား။အခန္းထဲမွာပစၥည္းေတြေနရာခ်ေပးၿပီး အိမ္အျပင္ကိုအထြက္...

"သားသား အခုေက်ာင္းသြားဖို႔မဟုတ္ဘူးလား။ဆိုင္ကယ္ျဖစ္ျဖစ္ စက္ဘီးျဖစ္ျဖစ္ဘာလို႔ယူမသြားတာလဲ"

"သူငယ္ခ်င္း စက္ဘီးနဲ႕အတူသြားတာမို႔ ႀကီးေမ။သူ႕အိမ္ကို လမ္းေလွ်ာက္သြားမွာ"

"အို...ကိုယ့္မွာရွိရက္နဲ႕ ဘာကိစၥသူမ်ားဟာကိုကပ္စီးေနရတာတုန္း။ေနာက္ၿပီး သူငယ္ခ်င္းဆိုတာေတြ႕ရာလူေပါင္းလို႔မရဘူး။မင္းမွာ သူငယ္ခ်င္းဆိုလို႔ ညီမင္းညိုဆိုတဲ့ေကာင္ေလးဘဲရွိတာမဟုတ္လား။အေပါင္းအသင္းကဘယ္ေလာက္အေရးပါလဲဆိုတာ အေဝးႀကီးေျပးၾကည့္မေနနဲ႕ မင္းအေဖကိုသာၾကည့္ ။အိမ္ရဲ႕အလုပ္သမားကိုျမႇောက္စားေပးလြန္းေတာ့ အခုကိုယ့္ေခါင္းေပၚအခန့္သားဝင္ထိုင္ေနၿပီေလ"

"ႀကီးေမ...ဆူခ်င္ရင္ကြၽန္ေတာ့္ကိုဘဲဆူပါ။ဦးငယ္နဲ႕ဘာဆိုင္လို႔လဲ"

"မင္းလည္း သူနဲ႕ေဝးေဝးေနပါဆို ဦးငယ္ ဦးငယ္နဲ႕။သားအဖႏွစ္ေယာက္လုံးတစ္ခ်ိဳးတည္း "

ႀကီးေမရဲ႕ ခနဲ႕တဲ့တဲ့အသံေတြေၾကာင့္ ဦးငယ္ကေခါင္းငုံ႕ၿပီးအခန္းထဲဝင္သြားတယ္။ရစ္ကိုယ္တိုင္ကေတာင္ အားနာလြန္းလို႔မ်က္ႏွာပူေနပေမယ့် ႀကီးေမကေတာ့ဦးငယ္ကိုေတြ႕တိုင္းခနဲ႕တဲ့တဲ့ေစာင္းေျမာင္းေျပာေတာ့တာ။ၾကာလာေတာ့လည္း သည္းခံလြန္းတဲ့ဦးငယ္ကိုေတာင္သနားလာတယ္။

"အဲ့မွာဘဲ ရပ္ေန။ေက်ာင္းကို ငါလိုက္ပို႔မယ္ "

"ႀကီးေမ!ကြၽန္ေတာ္ကေလးမဟုတ္ေတာ့ဘူးလို႔။အဲ့လို ေက်ာင္းႀကိဳေက်ာင္းပို႔လုပ္ေနတာေတြက တကယ္စိတ္က်ဥ္းၾကပ္ရတယ္"

ႏွောင္ႀကိဳး မသိလိုက္ဘာသာအခန္းထဲဝင္လာေပမယ့္လည္း ရစ္ေလးနဲ႕သူ႕ႀကီးေမရဲ႕အသံကိုၾကားေနေတာ့ မေနသာေတာ့ဘဲ...

နွံ(Completed )Where stories live. Discover now