عاملين ايه وحشتوني💜
ياريت اللي مش عامل فولو ليا على الاكونت نفسه يعمل علشان لما بتاخر لاي سبب بنزل ليكم بدل ما انزل هنا ونزود عدد البارتات على مفيش..
وياريت تفاعل عدل علشان تفاعل الفصل اللي فات ميت بالمعنى الحرفي مش كل مرة اقول بجد🤐
اسيبكم مع البارت💜🦦
_______
الفصل التاسع والثلاثون من #ديجور_الهوى
بقلم #fatma_taha_sultan_____________
اذكروا الله.
دعواتكم لأهلكم في فلسطين والسودان.
___________
"أعلى درجات الشجاعة أن تجرؤ على الظهور على حقيقتك".
-جون لانكستر سبالدنغ-صفعة...
تتلقاها للمرة الأولى في حياتها......هدر عبدة بغضب كبير:
-بقا أنا عمال اسايس فيكي يا بنت ال***، واقدرك واحترمك واقول بنتي اللي مخلفتهاش، وفي الاخر تروحي سايبة البيت وفاكرة اني مش هعرف اوصلك؟!!! او حتى مش هعرف اجيبك لغايت هنا؟!!..
ضحك ضحكة ساخرة وهو يغمغم بسخرية:
-تبقى مغفلة، ومتنسيش بعد كده يا روح أمك لما تعملي حاجة تكوني قدها وتكوني قادرة أنك تخرجي من بيتي ومترجعيش..
لم تعقب شمس على حديثه المستفز والذي لا يعني لها شيء في الوقت نفسه...
لكنها كانت تصرخ بغضب بعد أن استدارت وتوجهت صوب والدتها وأخذ تزيل اللاصق المتواجد على فمها، قالت سوسن بنبرة صادقة:-والله يا بنتي ما قولت حاجة ولا فتحت بوقي بكلمة ومكنتش ناوية اقول.
أخذت شمس تفك يدها وهي تحترق من الداخل تحت كلمات عبدة الساخرة:
-هي فعلا مقالتش حاجة بس زي المغفلة سجلت رقمك وفاكرة اني مش بدور وراها وأنا كل يوم بفتش في تليفونها ولما نزلت بعد مكالمتك انا شكيت فيها ومخيبتش ظني بغبائها...
ابتعدت شمس عن سوسن وانخفضت وخلعت الحذاء ذو الكعب العريض المتواجد في يدها على حين غرة ورفعت يدها تضرب رأسه بقوة تحت صراخه وصدمته من فعلتها، كانت تضربة بقوة وغضب كبير:
-والله لاوريك يا *** بقى بتمد ايدك عليا وبتكتف امي يا عرة الرجالة والله العظيم لاقتلك واوريك انا هعمل فيك ايه...
ألتقط خصلاتها بصعوبة فكان يصعب عليه كبحها، جذبها من خصلاتها حتى يتمكن من التحكم بها بعد أن سقط حجابها ونقابها...
وسقط منها الحذاء بعد أن تأوهت من جذبه لخصلاتها..أخذت تصيح وهي تدفعه عنها بقوة جعلته يترنح ويكون موضعه عن باب الغرفة:
-مهوا ده تمامك، أنتَ عارف انك مش هتقدر تعمل فيا حاجة اكتر من كده علشان يهمك اكون سليمة وجسمي كويس مهوا أصل اخر مرة رقاصة رقصت وهي مضروبة كانت الفنانة سوسن بدر يا روح خالتك.
أنت تقرأ
ديجور الهوى/ كاملة
Romanceلو كنت جلادًا على قلوب البشر وأفعالهم تأكد أن الأمر لن يُحتمل ولو كنت قديسًا بلا أخطاء تأكد أن المكان لن يُناسبك.. هنا نحتاج شخص قلبه لين حتى يغفر وكبير جدًا حتى يتحمل هذا الكم من الإفراط في المحبة... ولو كُنت غير ذلك تأكد أنك لن تفهم أبطال ديجور ال...