" මේ අද්වික් අයියේ..
" කියන්න ධූර් සර්
" දැන් අර accident එක වේලාවේ මැරුනේ ජන්ගා කියලා ඔයා දැනගත්තේ කොහොමද ? අපි දෙන්නා ඇඳුම් පවා මාරු කරන් හිටියේ .. ඔයා කොහොමද දන්නේ මං ජන්ගා නෙමෙයි චන්ගා කියලා ?
මං ඇහුවේ මගේ හිතේ තිබ්බ ලොකුම ප්රශ්නයක් .. මං ජන්ගාගේ ඇඳුම් එහෙම ඇඳලා හිටිය නිසා හරි නම් මුලින්ම මං ජන්ගා කියලා රැවටෙන්න ඕනි අද්වික් අයියනේ.. ඒත් එයා මං ජන්ගා නෙමෙයි කියලා දැනගත්තේ කොහොමද ..
" ජන්ගාව මට එකපාරින් අඳුරගන්න පුලුවන් ..
" ඒත් ...
" ජන්ගා මට පොටෝ එකක් එව්වා ඔයාලා යන්න කලින් .. එයා ඔයා වගේ උනා කියලා මට කිව්වා .. මං දැනන් හිටියේ ඒ නිසා ජන්ගා ඇඳන් ඉන්නේ ඔයාගේ ඇඳුම් කියලා ...
" හ්ම්ම් අයියාට ගොඩක් තුවාල වෙලා තිබුනාද ... එයාට ගොඩක් රිදිලා ද..මට අන්තිම වතාවට එයාව බලන්නවත් බැරි උනානේ..
" ම්ම්ම් පිච්චිලා තිබ්බ නිසා මං ඇර කවුරුත් එයාගේ බොඩි එක අන්තිම ට දැක්කේ නෑ සින්ධුර් සර්.. සීල් කරලා තිබ්බේ පෙට්ටිය "
" පිච්..චිලා... ඒ..ඒ ඇයි ?
" එදා ඔයාට මතක නැද්ද උනු දේ...
" එයා හිටපු වාහනේ හැප්පුනා විතරනේ...පි..ච්..චුනේ..ක්.. කොහොමද ?
මට හොදට මතකයි ඒ වේලාවේ උනු දේ.. කාර් එක පෙරලිලා ගියා විතරනේ.. මට සිහිය නැති වෙන්න කලින් මං ඒක දැක්කානේ.. කොයි වේලාවේ ද ඒක ගිනි ගත්තේ .. එතකොට මගේ අයියා මැරුනේ වාහනේ හැප්පුන එකෙන්ද.. එයාට ඒ වේලාවේ පන තියෙන්න ඇතිද.. කාර් එක ගිනි ගත්ත නිසා ද එයා මැරෙන්න ඇත්තේ.. එයා ඇත්තටම පන පිටින් ඉන්න ඇති ද.. එහෙනම් එයා කොච්චර දුක් විඳින්න ඇති ද ඒ වේලාවේ .. අඟුරු කෑල්ලකට පොඩ්ඩක් පිච්චුනාත් කොච්චර රිදෙනවා ද.. එතකොට පන පිටින් ඇඟම පිච්චිලා යද්දී .....
" ඒ හැප්පුන පාරට වාහනේ පෙරලිලා අන්තිමේ ගිනි අරන් .. ප්රෙට්ට්රල් ලීක් එකක් තිබිලා කාර් එකේ කියලා පොලිසියෙන් කිව්වේ ...
" ලීක් එකක් ?
" ඔව් ඇක්සිඩන්ට් එක නිසා නෙමෙයි ඊට කලින් කවුරු හරි කරපු එකක් කියලා ඔප්පු උනා.. පොලිසියෙන් ඔක්කොම මහාරාජ් ට කිව්වා.. ඒක දැනගත්තා ට පස්සේ තමයි මහාරාජ් ඔයාව ඉක්මනින් ඉන්දියාවට ගෙනිච්චේ ...
YOU ARE READING
රාශි 🔱 [ Yizhan Nonfic ] Ongoing story
Non-Fictionදෛවයේ ලියවිලා තියෙන්නේ මගේ නම ඉස්සරහින් උබේ නම බන් .. -🦁💚- අනේ උබ හු#හන් මහත්තයෝ .. මගේ ජිවිතේ සිකුරු පච වෙලා සෙනසුරු උච්ච වෙලා මං කිච වෙලා තියෙන්නේ .. දෛවය රෝල් කරලා ගහනින් උබේ #කේ @#&*// - 🐰❤️-