ALINTI

461 31 1
                                    

Filmi buldun mu yavrum?" dedi yanıma uzanırken. Başımı sallayıp tepsiyi ikimizin ortasına, bilgisayarı da az öteye koyarak ikimizin de net göreceği şekilde ayarladım. Aslında alt katta da izleyebilirdik geniş televizyonda ama filmin ilk yirmi dakikasında uyuyacağım için yatak odasını tercih etmiştik. Zavallı Korhan bu iki oluyordu ben uyuduktan sonra filmi tek başına bitirip ertesi sabah bana özetini geçiyordu.

" Buldum buldum. Konusu benim ilgimi çekti. Oyuncuları da efsane heleki başrol adam." deyip sustum. Evet pot kırdığımı fark ederek sustum. Korhan gibi kıskanç bir adama çok büyük bir pot kırmıştım. Ona doğru döndüm, annesine küfür etmişim gibi bakışlarını es geçip masum bakışlarımla onu etkilemeye çalıştım. Yemedi tabi koca bebek.

" Hare kapatır mısın şunu. İzlemek istemiyorum vazgeçtim." deyip küçük çocuk gibi kollarını birbirine bağladığıda kahkaha atarak ona baktım.

" Korhan ciddi misin? Aşkım alt tarafı oyuncu ve şimdilerde yaşlı olan bir adamı övdüm. Valla bak senden sonra hiçbir erkek yakışıklı gelmedi, o benim çocukluk aşkımdı." dediğimde yeniden dönüp baktı. Çukurdan çıkayım derken daha çok batıyordum sanki. Hadi hayırlısı.

" Allah razı olsun güzelim içimi çok rahatlattın. Hare şimdi kapatır mısın şunu. İstemiyorum izlemek. Sana da yasaklıyorum hadi." dediğinde gözüme o kadar tatlı gelmişti ki aramızdaki tepsiyi kaldırıp yana kaldırdıktan sonra onun üzerine doğru uzandım. Anında beni kollarının arasına alıp kucağına çekti. Bana bakmıyordu, bilerek yaptığını biliyordum. Eğilerek yüzüne baktım, bu sefer başını diğer tarafa çevirdi.

" Aslan parçası ilgi istiyorsan açık açık ilgi istiyorum de verelim." dedim en sonunda doğrularak. Bu defa başını kaldırıp yüzüme baktı.

" İlgi istiyorum. Sev beni. Sadece beni, en çok beni sev istiyorum." Bunu o kadar içten söylemişti ki, sanki ölümden önce son dileğini dile getirmişti.

" Severim. En çok seni severim ben. Sen benim bu hayattaki tek ailemsin Korhan." diyerek onun dudaklarına öpücük bıraktım.






Merhaba güzellerim:)

Korhan ve Hare'ye kavuşacağız çok az kaldı. Onlar yine bildiğimiz gibi. İki bölüm var finale. Bu hafta bölümü atmaya çalışacağım. Kendinize iyi bakın sizi seviyorum:)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 09 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

HARE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin