2.kapitola/Sviniar

4 0 0
                                    

Dnešok som celkom asi zvládla.
V škole sme boli len pár hodín,pretože nám dali aj zopár nových učebníc do 2 ročníka a tak isto nám dali aj nový rozvrh.
Potom mi šla dať exkurziu po škole jedna zo spolužiačok,ktoré vyzerali sympatický.
Myslím,že sa volala Samantha,ale predstavila sa mi ako Sam,že je to vraj skrátka jej mena.
Tak teda fajn,môžem ju tak volať.

Práve som vyšla zo školy a snažila sa z nej odísť čo najskôr,no hneď ako som sa ocitla pri bráne školy,tak som narazila na Alexa,ktorý tam fajčil cigaretu.
Našťastie bol sám,ale také pohľady na mňa vrhal,že som mala pocit,že mu zachvíľu vrazím.
,,Ale Jonesova,"vyhrkol z úškrnom a ja som len prekrútila očami.
Chcela som ho ignorovať,lenže jeho ignorovať sa nedalo.
,,Čo chceš Scott?",vyštekla som a prekrížila si ruky na hrudi.
Mala som chuť na cigy.
Áno fajčím od tej doby,čo mi ten kreten ublížil.
Od tej doby som sa veľmi zmenila a neplánujem robiť ďalšiu zmenu.

,,Prišla si sem na školu,lebo si chcela zažiť ďalšiu bolesť?Chcela si ma znova vidieť?Aj po tom ako som s tebou nachádzal?",uškrnul sa a mne z neho sa zrobilo zle.
Vždy mi z toho hajzla bolo zle.
Nechápem jak sa má môže toto teraz pýtať.
Zrazu som sa neovládla a strelila mu facku.
,,Ak si myslíš,že som šla na túto školu kvôli tebe,tak sa mýliš,ja som ani o tebe nevedela,že si tu,pretože ak by som to vedela,tak tu ani neprídem,"odsekla som prudko a potom sa pohla vpred,no on ma ešte zastavil.

Za ruku ma chytil a prudko má k sebe otočil.
,,Viem,že má ešte stále chceš a ak by si chcela sex,tak stačí povedať,"uškrnul sa a ani tentokrát sa mu neušla facka.
Lenže tentokrát facka bola silnejšia až tak,že sa musel chytiť za líce,kde mal odtlačky mojej dlane.
,,Je mi z teba zle ty sviniar,"vyštekla som a potom sa už bez slova pobrala domov.
Ani sekundu som už nechcela stráviť v jeho prítomnosti,pretože som vedela,čo je to za človeka.
Viem veľmi dobre,že minulosť s ním mi spôsobila toľko bolesti,že som sa chcela až podrezať,no tá bolesť ma aj zmenila.

Rýchlo som zašla za prvý roh,ktorý som videla a hneď z vrecka vytiahla krabičku cigariet.
Hneď si z cigi potiahla a nadýchla som sa poriadne,pretože som sa chcela ukľudniť.
Aspoň cigi má občas ukľudnia.
Aj keď viem,že mi to ničí zdravie,no ja to mám celkom v riti,pretože už som na tom aj závislá a nemôžem s tým nič robiť.
A nemienim prestať fajčiť kvôli pár chujovinam.
Normálne teraz ľutujem,že som si práve v tomto meste vybrala túto školu.
Prečo som nešla niekde inde?
Možno preto,že ostatné školy boli zo zameraním a musela by som ísť od prvého ročníka.
Okrem toho počet žiakov tam už bol určite plný a na gymnázium príjmu každého,pretože to je jak základná škola,len oveľa ťažšia.
Tam nemám zameranie.
Z tej školy môžem ísť kdekoľvek.

Hneď ako som prišla domov,tak som ignorovala úplne všetkých.
Nechcela som sa s nikým rozprávať a okrem toho bola som na našich nahnevaná,že sme sa sem sťahovali.
No síce nieje to ich chýba,ale ak by sme sa nesťahovali,tak by som nemusela byť na škole,kde je ten kreten,ktorého nenávidím.

Zamkla som sa od izby a hodila sa na posteľ.
Môj pohľad smeroval na strop,kde nebolo vôbec nič.
Moje myšlienky sa stratili úplne niekde v neznáme a najradšej by som tu nebola.
Najradšej by som zaspala na 100 rokov ako nejaká šípková Ruženka.
Tak by to bolo najlepšie,ale zmenila by som to,že by po mňa neprišiel žiaden princ,pretože to ani nepotrebujem.
Nepotrebujem žiadneho princa z rozprávky a už vôbec nie v dnešnej dobe.
V dnešnej dobe sú chalani len feťaci,ktorí ubližujú nevinným dievčatám.
Všetkým ide len o sex.
Ľutujem,že som tomu hajzlovi dala svoje panenstvo.
Bola som príliš hlúpa,pretože som verila,že on ma miluje tak isto ako ja jeho.
Ak je človek zamilovaný,tak nevidí na tom druhom chyby.
Má na očiach ružové okuliare a vidí len to,že aký je ten druhý úžasný,no pritom v jeho srdci je pýcha a zlo.

A ja už neverím na pravú lásku.
Pravá láska v tomto svete neexistuje a ja už nikdy nebudem veriť žiadnemu chlapcovi,pretože všetci sú rovnakí a za to,že aký mám teraz názor na všetkých chalanov,tak za to je zodpovední Alex Scott.
Gratulujem Alex,zničil si ma na toľko,že už nikdy nikomu veriť nebudem zvlášť chalanom.....

No prichádzam z ďalšiou časťou.
Snáď sa páči....
+Hore na obrázku môžete vidieť fotku Alexa..





Bezcitný Where stories live. Discover now