O pár dní neskôr....
Prešlo už pár dní od toho,čo som sa v parku rozprávala s jedným fajn chalanom.
Zatiaľ mi ešte nenapísal a tak isto mi nedal ani sledovanosť,len som mu dala Instagram a to je všetko.
Možno ani sa somnou spojiť nechcel.,,Tak kto bol ten fešák?",žmurkla na mňa Samantha,keď si obzerala moje nové plagáty skupín na stene.
Áno,pred pár dňami som začala počúvať aj hudobné skupiny a potom som si ich plagáty nalepila na steny do izby,takže ani sa nečudujem,že ju toho veľa zaujalo.
Luna ani prísť nemohla,pretože musela niečo dokončiť,takže jej to ukážem nabudúce a snáď aj jej sa to bude rovnako páčiť ako Samanthe.,,Nejaký James,ktorý chcel môj instagram a okrem toho ešte hral aj na gitare,ale mala si vidieť ho,vyzeral dokonalo,"povedala som a Samantha sa len zasmiala.
,,Takže sa ti páči?"
Na takúto otázku som sa už pripravila a chvíľu som aj rozmýšľala,že čo odpoviem.
,,Nie,len mi prišiel viac menej sympatický,"odvetila som a prekrížila si ruky na prsiach.
,,A prečo sa ti od tej doby už neozval?"
,,To sama neviem,ale ja jeho Instagram nemám,ak by som mala,tak by som možno napísala prvá,ale ja sa chlapom do života teda vtierať určite nebudem,pretože taká niesom,"vysvetlila som pokojne.Potom som sa zahľadela do stropu,pretože ma ten strop najskôr niečím zaujal a potom som sa vrátila späť k Samanthe.
V tú chvíľu mi zavybroval mobil a ani som neváhala a hneď si to šla pozrieť.
Prišla mi žiadosť od Jamesa....
Srdce mi poskočilo od radosti.
,,Kto písal?",spýtala sa zvedavo Samantha a prisadla si ku mne.
Mobil som jej ukázala a ona len nadvihla kútiky úst.
,,Hovorila som ti,že sa ozve,"zasmiala sa a ja som očervenalá a prijala mu tú žiadosť.
Okamžite mi prišla aj správa.James:Ahoj neznáme dievča,pamätáš si ma ešte?;)
Kate:Samozrejme,že áno a inak ahoj gitarista 😉
Po tejto správe som mobil úplne vypla a pozrela na Samanthu.
Nevedela som,že čo mám robiť,ale podľa toho ako napísal,tak my dvaja sa ešte stretneme.,,Poďme von a možno ho stretneme,"zvolala Samantha a ja som si povzdychla a pozrela naňu lenivo.
,,Veď je von zima a okrem toho fúka vietor a ďalšia vec,má prísť snehová kalamita,takže naozaj sa ti chce ísť von?"
,,Jasné,len výhovorky,aby si ho nemusela stretnúť,ale poďme,musíš mi ho predstaviť,"zasmiala sa z úškrnom a ja som si povzdychla a nakoniec som teda súhlasila a šla si pre hrubý kabát,v ktorom snáď nezamrznem.Keď sme teda vyšli von,tak sme obe boli kľudné,pretože nebola až taká zima.
Okrem toho sa aj nejak oteplilo,čo je fakt nezvyčajné v zime,ale je to normálne v dnešnej dobe,keďže globálne otepľovanie sa to nazýva.,,Tak fajn,poďme teda na to miesto,kde si ho pred pár dňami stretla,"navrhla Samantha a ja som si znova povzdýchla.
Nechápem o čo sa snaží,ale tak teda pôjdem tam ako chce.
Ak ho chce spoznať,tak nemám s tým problém,ale veď o nič nejde,veď sme sa ani poriadne nespoznali.
Veď sme len dvaja neznámi ľudia,ktorí sa len raz v živote stretli.
Cesta do parku nám trvala len pár minút,keďže sme si to nasmerovali cez skratku.
Zrazu som prudko zastala,pretože som pred sebou videla niečo,čo som absolútne nečakala.
V diaľke stal Alex a bozkával nejaké dievča.
Bola mladá a najskôr v mojom veku.
Na sebe mala dosť odvážne oblečenie,no na vrchu mala koženú bundu.
Alex sa jej dotýkal dosť intímnych miest.
Takže starý známy sukničkár je späť.
Po chvíli som si uvedomila,že ten človek sa nikdy nezmení a moje srdce môže len puknúť a uzavrieť sa.
Už nikdy mu dôverovať nebudem,pretože týmto u mňa definitívne skončil.Keď si to všimla aj Samantha,tak mi položila ruku na rameno.
,,To má mrzí,"zašepkala a ja som len pokrutila hlavou.
,,Nie o nič nejde,veď sme boli len kamarátmi a je na čase,aby som to zmenila a už nikdy sa nezahliadala do minulosti,"povedala som rozhodne a nasmerovala si to iným smerom.
Nanešťastie si ma ten idiot všimol,keďže sme okolo neho prechádzali,no nevenovala som mu ani jeden pohľad.Keď sme konečne sa dostali na naše miesto,tak som sa musela usmiať,pretože tam bol.
Na mieste sedel James a hral na gitare.
Vyzerám úžasne a neodolateľne.
Ach,aká som piča,že verím všetkému.
,,To je ten sladký James?",zašepkala Samantha a ja som len prikývla a podišla k nemu..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bezcitný
Genç Kurgu,,Ty bezcitný hajzel Alex,ako si mohol?",zvrieskla som po ňom a na jej tvári sa objavil ten jeho odporný úškrn. ,,Sorry,tak si bola len hlúpa obyčajná stávka,veď to nebolo nič vážne,"povedal a mne sa v tú chvíľu podlomili kolená a myslela som,že sa...