Pohľad Alexa
Práve som si na seba obliekol dres z mojím číslom 11.
Aj keď nenávidím to číslo,tak už som si celkom na to aj zvykol,pretože už ho mám dlho.
,,No čo Scott,si pripravený dnes dávať koše?",podpichol do mňa Carter a ja som sa len zamračil,no hneď som prikývol.
Práve som si aj uvedomil,že tento zápas bude v priamom prenose,takže to uvidí celý svet.
Snaď to uvidí Kate....Pri myšlienke naňu má trochu priviedlo na myšlienky na to,že čo všetko sa medzi nami stalo.
Prestali sme sa hneď baviť a to je len moja chýba.
Svojim spôsobom mi na nej nejak záleží,takže ak sa vrátim,tak sa s ňou porozprávam.
Aj keď mala iného,tak ona musí vedieť o tom čo cítim.
Chcem aby to vedela.
Aj keď dlho som si to nechcel pripustiť,že mám k nej stále city,no nakoniec to tak už bude,pretože vždy sa nájde nejaká príležitosť,pri ktorej myslím naňu.
Ale ľutujem to,že som s ňou prerušil kontakt,možno by bolo všetko medzi nami iné.
A hlavne najväčšia chýba,ktorú som spravila,bola tá,že som sa pred ňou bozkával s inou.
Viem,že mi to už možno neodpustí,ale ak sa vrátim,tak skúsim sa s ňou porozprávať a dúfam,že za ten čas,sa to trochu ukľudní.,,Heeej,zem volá Alexa!",prehovoril znova Carter a drgol do mňa.
Ostatní spoluhráči sa len zasmiali a pritom som cítil,ako na mňa každý hľadí.
Možno som prestal mať náladu na ich podrypovanie a možno som to začal brať vážne.
,,Hej som tu,"odvetil som rýchlo a natiahol som sa,pretože pred zápasom som sa ešte chcel poriadne rozcvičiť.
Keď nás konečne zavolali do haly,tak už tak v tú chvíľu prišiel aj druhý tím.
Vyzerali nejak namakane a boli tak tiež dosť vysokí,no nemal som ani na chvíľu strach.
Basketbal milujem odjakživa a budem sa predsa snažiť,aby som sa dostal na majstrovstvá sveta.,,Tak čo ideme sa rozcvičiť?",zvolal som a obrátil som sa k svojmu tímu.
Ešte len nedávno som sa stal kapitánom a ja ešte stále mám pochybnosti,že nebudem pre nich dobrým kapitánom.
Budem sa teda snažiť byť tým najlepším.
Všetci len prikývli so súhlasom a hneď sme sa pobrali za loptami,ktoré nám rozhodca pripravil.
Druhý tím trénoval na svojej polovici a my zas na svojej.
Zápas bude rozdelení na 4 desatiny,takže celkový zápas bude trvať 40 minút....Pohľad Kate
Práve už sedím s kamarátkami na gauči a sledujeme to divadlo,ktoré sa tam odohráva.
Ako som si všimla,tak Alex hraj úžasne a našťastie aj viem,ktoré číslo dresu má,takže toho sa obávať nemusím.
Okrem toho poznám jeho pohyby,takže ak by som ho nespoznala podľa čísla,tak podľa tých pohybov.
Zápas zachviľu končí a ja viem,že to vyhrajú naši,pretože majú dostatočne veľa bodov na výhru.
Aj keď ich protivníci sú vysokí a namakaní,tak nikto sa nevyrovná Alexovi.,,Pozor,Kate slintá nad Alexovim telom,"zvolala Samantha,keď sa na mňa pozrela a ja som sa prudko strhla a radšej sa k tomu ani nevyjadrovala,pretože som veľmi dobre vedela,že takto má občas provokujú keď ide o Alexa.
Aj keď som im obom jasne vysvetlila,že o Alexovi už počuť nechcem,tak popravde občas mi poskočí srdce,keď naňho pomyslím a myslím,že to nieje zlý pocit,len nieje to správne.
No nieje to správne práve v tejto chvíli.
A vlastne nieje to správne vôbec.
Ja a on spolu nebudeme,pretože to tak osud zariadil.
Síce neriadím sa úplne osudom,no očividne ani nám nieje súdené byť spolu,pretože sme obaja úplne inde.
Aj keď sa on vráti,tak potom môže byť už neskoro.
A ja to musím nechať tak,ak sa chcem posunúť ďalej.Keď skončil zápas,tak som si vydýchla,pretože som už na ten prenos nemusela prizerať,no jak to končilo,tak som si všimla niečo divné.
Keď kameru priblížili na našich basketbalistov,tak som si všimla,že Alex má na tvári akúsi modrinu.
Neviem čo presne tá modrina znamená,ale mám pocit,že sa s niekým pobil.
Čo tam ten Scott zas zrobíl?,,Vidíš ten monokeľ na Alexovu tvári?",spýtala sa zvedavo Luna a ja som len prikývla.
,,Hej vidím a ako ho poznám,tak tam musel niečo vyviesť zas ako vždy a s niekým sa pobiť,"povedala som jednoznačne,pretože inak to ani byť nemohlo.
Alex Scott robí len samé problémy,takže o tom nieje pochýb,že tam niečo vyviedol.,,Alebo sa skôr pobil o teba,"žmurkla na mňa Samantha a ja som prekrútila očami a schmatla do rúk ovládač a vypla televízor.
,,Radšej poďme do toho fitka a neriešme Scotta,pretože si skazíme deň,"vyhrkla som rozhodne a obe sa len zasmiali a pobrali sme sa teda najprv pre veci a potom do fitka.....
Snáď bude Alex v pohode.....Ďalšia časť.
Tak čo hovoríte na to?
Čo sa stane ak sa Alex vráti?
Ako to bude medzi nimi?
ESTÁS LEYENDO
Bezcitný
Novela Juvenil,,Ty bezcitný hajzel Alex,ako si mohol?",zvrieskla som po ňom a na jej tvári sa objavil ten jeho odporný úškrn. ,,Sorry,tak si bola len hlúpa obyčajná stávka,veď to nebolo nič vážne,"povedal a mne sa v tú chvíľu podlomili kolená a myslela som,že sa...